HARRY P.O.V
Vorige maand was Liv jarig en ze is helemaal verliefd op haar nieuwe pop, inmiddels zijn we ook weer aan onze laatste concert bezig van On the road again, en morgen gaan we weer naar huis. Liv gaat morgen naar mijn moeder omdat Louis en ik dan even alleen kunnen zijn, gelukkig is Tommie daar ook dus dan hebben we echt het hele huis voor ons alleen. ‘’Die slaapt’’ zei Louis zuchtend toen hij naast me ging zitten. ‘’Aww schatje, ze is echt drukker geworden sinds ze kan lopen en een beetje praten’’ zei ik en Louis legde zijn hoofd op mijn schoot. ‘’Maar morgen zijn we lekker samen en dan kunnen we even bijkomen’’ zei hij en ik gaf hem een kusje. ‘’Maar we gaan die kleine wel missen denk ik’’ zei ik en Louis knikte.
‘’Hi boys’’ zei liam ‘’Hi Li’’ zeiden we ‘’Ik kan niet geloven dat we morgen al klaar zijn met deze tour’’ zei Liam. ‘’Ik kan niet wachten tot de volgende’’ zei Louis blij. Alles is zo snel gegaan Liv is al 1, de tour is al bijna klaar, Lou en ik zijn al bijna een jaar uit de kast, waarom konden die 4 jaar niet zo snel gaan? Als ik thuis ben ga ik dagen lang slapen’’ zei Liam, ‘’Dus je laat Sophia twee kinderen opvoeden in haar eentje?’’ vroeg ik en Louis grinnikte. ‘’Nee, ik laat het mijn ouders doen’’ zei hij ‘’Dat hou je nooit vol’’ zei Louis ‘’Nee klopt, maar ik zou het wel willen’’ zei Liam
‘’Jongens, het eerste wat ik doe als ik weer thuis ben is Jeremy kennis laten maken met Nando’s’’ zei Niall ineens ‘’Arm kind’’ zei Louis, ‘’Hoezo?’’ vroeg Niall ‘’Nou dan heeft hij helemaal geen eten meer omdat hij het voor hem opeet’’ zei Louis lachend. ‘’Jij Tomlinson bent erg gemeen’’ zei Niall en Liam en ik lagen helemaal in een deuk. ‘’Nou wat gaan jullie doen dan?’’ vroeg Niall, ‘’Wij gaan Liv bij mijn moeder brengen en dan hebben we even een dagje voor ons tweeën’’ zei ik, ‘’Waar is Zayn eigenlijk?’’ vroeg Louis toen hij recht ging zitten. ‘’Hij ligt samen met Perrie en Emma te slapen’’ zei Niall.
NIALL P.O.V
‘’WE WANNA THANK EVERY SINGEL ONE OF YOU, FOR THIS AMAZING TOUR’’ schreeuwde ik, ‘’WE WANNA THANK YOU FOR SUPPORTING US’’ zeiden Louis en Harry en het hele publiek begon te juichen. ‘’THANK YOU FOR EVERYTHING YOU HAVE DONE FOR US THE LAST 5 YEARS’’ zei Zayn ‘’AND MOST OF ALL: THANKS FOR BEING THE BEST FANS EVER’’ zei Liam. We liepen van het podium af en Louis en Harry begonnen elkaar meteen af te lebberen. ‘’Jongens zo is het wel genoeg, kom we gaan’’ zei Zayn toen hij Harry mee trok en Harry kon nog net Louis’ arm pakken zodat hij ook mee liep.
Eindelijk naar huis, gelukkig waren Melissa en Jeremy er gewoon, maar ik kan niet wachten tot we weer naar huis gaan en dan lekker met z’n drieën naar Ierland en Australië om naar onze familie’s te zien, na al die haat tegen Melissa was ze echt heel down, ik snap niet waarom de fans niet gewoon blij voor ons waren, maar nu we een zoon hebben zijn de meeste gestopt en realiseerde de fans zich dat ik gelukkig met haar ben. Ik kan niet wachten tot we weer lekker met z’n drietjes thuis zijn.
LOUIS P.O.V
We zijn eindelijk geland, we hebben ontdekt dat Liv vliegen leuk vind tot dat we gaan landen, Harry probeert haar nu al zo’n 20 minuten stil te krijgen. ‘’Stil maar schatje, het is al klaar we staan weer op de grond’’ zei Harry, Liv snikte nog een paar keer maar viel daarna in Harry’s armen in slaap. We liepen het vliegtuig uit en er stonden duizenden fans, ik hield Harry’s hand vast en we liepen verder. Toen we naar de uitgang liepen dachten veel fans dat het leuk was om aan Liv te zitten, ze knepen haar omdat ze haar wilde aanraken maar dat deed zoveel pijn bij Liv dat ze moest huilen, toen we eindelijk bij de auto waren zette Harry, Liv in haar autostoeltje en ik ging aan het stuur zitten.
Toen we eindelijk thuis waren pakte ik Liv’s spullen en niet veel later ging de bel. Harry deed open en ik hoorde de blije stem van Anne, ik liep met Liv’s spullen naar beneden en gaf die aan Robin, harry had Liv stevig vast en hij had tranen in zijn ogen. ‘’Het komt weg goed babe’’ zei ik en ik gaf hem en Liv een knuffel, we gaven allebei Liv een kus en Harry gaf haar aan Anne, Liv begon hard te huilen omdat ze door had dat ze bij ons weg ging, Harry en ik hielden het niet meer en begonnen ook zacht te huilen, Anne liep samen met Liv en Robin naar de auto en ik ging samen met Harry op de bank zitten.
*smut*
‘’Wat zullen we vanavond eten?’’ vroeg ik ‘’We kunnen Pizza bestellen?’’ zei hij, ‘’Jaaaaa dat doen we yes’’ zei ik blij en ik ging op Harry zitten en ik keek Harry aan. ‘’Ik hou van je’’ zei hij, ‘’En ik hou van jou’’ zei hij. Ik zoende Harry en al snel lag ik op hem, mijn handen verdwenen in zijn haar en zijn handen lagen op mijn rug, Harry deed zijn mond een beetje open en ik snapte de hint, ik deed mijn mond ook open en deed mijn tong bij Harry naar binnen. Ik nam de leiding en Harry zat te spelen met mijn shirt. Harry deed mijn shirt uit en ik deed het zelfde bij hem. Ik zoende hem in zijn nek en toen hij kippenvel kreeg op een bepaalde plek zoog ik erop. Een zachte kreun verliet Harry’s mond. Ik zakte van zijn nek af naar zijn tepels, ik heb echt geluk dat hij er 4 heeft. Harry kreunde toen ik eraan zoog en ik word van zijn kreunen erg opgewonden. Ik zakte nog meer af maar zijn broek.
Ik trok zijn broek uit en deed de mijne ook uit. We lagen nu alleen nog maar in onze boxers, ik zoende Harry weer en ik voelde zijn hand in mijn boxer gaan. Ik trok Harry’s boxer naar beneden, ik tilde Harry op en liep met hem naar boven, ik liet hem op het bed vallen en ik pakte een condoom, Harry deed mijn boxer uit en gaf me een blowjob. Ik kreunde en Harry ging nog sneller. Ik deed de condoom om mijn vriend en ik draaide Harry om, ik stootte zacht in en uit hem. ‘’Lou harder’’ kreunde Harry en ik ging sneller. Harry trok zichzelf af en ik werd daar nog meer opgewonden van, ik ging nog sneller, en toen ik bij mijn hoogtepunt kwam ging ik uit Harry en deed de condoom af, Harry gaf me nog een blowjob en ik kwam klaar in zijn mond.
Harry had nog steeds een stijve, dus ik ga hem nu maar eens verwennen, ik ging op hem zitten en deed zijn vriend bij mij naar binnen, eigenlijk voelt dit best goed maar het is ook best pijnlijk. Ik ging een beetje op en neer en Harry kreunde heel hard, ik ging sneller en ik voelde hem klaar komen. Ik leunde naar voor en begon hem te zoenen, Harry ging uit me maar ik bleef op hem liggen, ‘’Ik heb dit gemist babe’’ zei ik hijgend ‘’Ik ook schatje’’ zei hij en hij zoende me weer.
*einde smut*
HARRY P.O.V
Nadat we hadden gedoucht gingen we op de bank zitten, ik had Pizza’s besteld en we zaten samen op de bank, Louis had mijn trui aan en zijn joggingsbroek en ik had ook een trui en joggingsbroek aan. Ik lag tegen Louis aan en hij had zijn armen beschermend om me heen gelegd. De bel ging en ik deed de deur open. ‘’Hallo’’ zei de pizzaboer ‘’Hi’’ ‘’Dat is dan €15,00 euro’’ zei de man ik gaf hem een briefje van 20 en deed de deur weer dicht. ‘’Pizza time’’ zei ik. Ik gaf Louis zijn pizza en ik ging naast hem zitten.
Mijn mobiel ging af en ik zag dat mijn moeder me een foto had gestuurd, ik opende Whats app en ik zag een foto van Liv die patatjes aan het eten was. ‘’Lou kijk’’ zei ik toen ik hem de foto liet zien. ‘’Aww ze is zo cute’’ zei hij en hij gaf me een kusje op mijn wang. Ik stuurde mijn moeder een appje terug en at toen weer verder. Ik was klaar met mijn pizza en ik liep naar de keuken om wat te drinken te pakken. ‘’Lou wat wil je drinken?’’ vroeg ik ‘’Doe maar een biertje babe’’ zei hij. Ik haalde twee biertjes uit de koelkast en liep weer terug naar Louis.
‘’Hazz?’’ vroeg Louis ‘’Ja schat?’’ vroeg ik ‘’Wil je me iets beloven?’’ vroeg hij ‘’Tuurlijk wat is er?’’ vroeg ik ‘’Je hebt het me 5 jaar geleden ook beloofd maar je moet het nog een keer beloven’’ zei hij ‘’Wat moet ik dan nog een keer beloven?’’ vroeg ik ‘’Dat je me nooit gaat verlaten’’ zei hij en ik keek hem aan en hield zijn hoofd vast, ‘’Ik zal je nooit maar dan ook echt nooit verlaten schat, echt niet ik beloof het’’ zei ik en ik drukte mijn lippen op die van hem. ‘’Dankje liefje’’ zei hij en ik trok hem dicht tegen me aan. ‘’Je was en bent en blijft mijn nummer 1 samen met Liv, ik ga je nooit verlaten ik zou dom zijn als ik het deed, maar je bent te belangrijk voor me okay, jij en ik voor altijd’’ zei ik ‘’Jij en ik voor altijd’’ zei hij en ik gaf hem weer een kus.
Het is nu 21:00u en Louis en ik liggen in bed en we kijken een film. Ik lag helemaal tegen Louis aan geplakt en ik gaf hem een paar kusjes op zijn ontblootte borst. Louis ging langzaam met zijn vingers over mijn arm en keek naar de tv. Ik hou zoveel van hem en ik zou hem in geen miljoen jaar willen ruilen, hij is de ware en dat weet ik al sinds de eerste keer dat ik hem zag.
Hiii hier is weer een hoofdstukje met veel Larry moments!! Ik hoop dat jullie dit boek nog steeds leuk vinden, de reacties die ik steeds krijg zijn erg positief dus thank you for that. Bij het stukje van Liam dat hij zei ''Hi Boys'' las ik dat in zijn stem bij de Best song ever video clip haha. de Always in my heart @Harry_Styles yours, sinserely Louis tweet is tot de 1m gekomen OMG i can't believe it. Please commnet!!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...