LOUIS P.O.V
Het is nu bijna drie dagen geleden dat ik Harry weer heb gezien. ik moest hier nog 1 dag blijven en dan mag ik weer naar Harry toe en ben ik voor even van Eleanor af. "Hi Lou'' zei Eleanor ''Het is Louis'' zei ik geïrriteerd. "Whatever'' zei ze boos ''Pak jij je spullen nou maar want morgen moet je weer weg'' ''Ja i know en dan ga ik Harry nemen'' zei ik omdat ik wist dat ze daar niet tegen kon en erg jaloers zou worden. ''Doe normaal, als ze zo graag seks wil dan kan ik je daar toch mee helpen?'' vroeg ze op een verleidelijke toon. ''Nee dankje ik ga het niet met een meisje doen en al helemaal niet met jou en bovendien morgen heb ik mijn verloofde weer terug, dus ik wacht nog wel even'' zei ik bitchy terug en liep naar boven.
Ik liep de logeerkamer in en deed de deur op slot. Ik deed mijn laptop aan en zag dat Harry online was op Skype, ik belde hem en hij nam op. ''Hi Lou'' zei Zayn ''Hi Zayn waar is Harry?'' ''Nou zeg ben ik niet leuk genoeg?'' zei hij nep teleurgesteld ''Jawel hoor Zayn maar Harry is leuker dus waar is hij?'' vroeg ik. ''Hi is in de keuken met Niall en Liam'' zei Zayn ''Wil je hem halen voor me?'' ''Tuurlijk. Harry!!!!!!!'' schreeuwde hij ''Louis wil je zien'' ''Wacht wat? Waar is hij dan?'' ''Hij is hier op skype'' zei Zayn en ik hoorde iemand rennen.
''Hi schatje hoe gaat het?'' zei Harry meteen ''hi babe, beter nu ik jou zie'' zei ik en hij bloosde ''Gaat wel vandaag moesten we met z'n vieren naar een of ander interview'' zei hij. ''Huh wat waarom weet ik daar niets vanaf?'' ''Omdat we het niet mochten vertellen omdat je anders zou komen en dat mocht niet van het Management ze wilde dat je bij Eleanor bleef.'' zei hij ''Ow'' zei ik teleurgesteld ''Sorry liefje echt het spijt me'' zei hij ''Het maakt niet uit ik snap het wel'' zei ik. ''Morgen zijn we eindelijk weer samen.'' zei Harry ''Jah gelukkig wel dit was echt een marteling.'' zei ik ''Ja echt wel ik mis je zo.'' zei hij ''Ik jou ook sweety ik hou van je'' zei ik en hij bloosde ''Ik ook van jou'' zei hij ''Hay Lou'' zeiden Liam, Niall en Zayn. ''Hi lads hoe is het?'' ''Goed met jou'' ''Beter nu ik met Harry heb gepraat en gezien'' zei ik gemeend ''Awww jullie zijn zijn zo cute samen'' zei Niall ''Als jullie je morgen maar een beetje inhouden'' zei Liam ''Dat zullen we nog wel eens zien Liam'' zei Harry waardoor ik moest lachen. ''Hoe is het met het probleempje E?'' ''Ik ben blij dat ik van der af ben morgen'' ''Hoezo?'' zei Niall en kreeg van alle kanten een duw. ''Nou ze probeert ten eerste mij en Harry uitelkaar te halen en ze probeert me ook de hele tijd te zoenen en in bed te krijgen die Bitch.'' zei ik zacht zodat ze me niet kan horen. ''WAT PROBEERT ZE BIJ JE TE DOEN? ECHT HOOR ALS IK HAAR ZIE VERMOORD IK HAAR!!'' schreeuwde Harry ''Rustig maar Babe ik zal nooit maar dan ook echt nooit met haar naar bed gaan en alleen met haar zoenen als het Management het zegt ik beloof het'' zei ik en het leek Harry te kalmeren.
''Louis wat ben je aan het doen en waarom is je deur op slot?'' hoorde ik Eleanor roepen. Ik keek de jongens met een geïrriteerde blik aan en de jongens knikte om te zeggen dat ik de deur open moest maken. ''Ik kom al doe rustig'' zei ik en deed de deur open. ''Wat ben je aan het doen?'' ''Ik skype met mijn verloofde en vrienden'' zei ik bot ''Ow hi guys'' zei ze ''Uhh h-hoi?'' zeiden ze nogal vragend. ''Lou babe? we moeten gaan'' zei Harry ''Neee waarom?'' vroeg ik. ''We moeten eten sorry schat'' ''Owkay dan is goed eet smakelijk en geniet nog maar even van de rust, hahaha'' zei ik en ik zag hoe de jongens moesten lachen. ''Gaan we zeker doen Louis jullie ook eetsmakelijk en tot morgen Lou'' zeiden Liam, Zayn en Niall en ze liepen weg. ''Zou je misschien naar beneden kunnen gaan dan kan ik nog even met Harry praten.'' zei ik tegen Eleanor en ze liep naar de deur ik deed de deur weer op slot en ging weer bij mijn computer zitten. ''Nou eetsmakelijk babe tot morgen !!'' zei ik ''Tot morgen Sweetheart love you'' ''Love you too'' hij verbrak de verbinding en ik ging ook maar even iets eten.
HARRY P.O.V
Nadat ik met Louis had geskyped miste ik hem meteen. ''Kom op Harry je moet iets eten Louis komt morgen vroeg al weer thuis en dan kan je hem weer zoenen en dat soort dingen.'' zei Zayn ''Dat weet ik wel maar ik mis hem gewoon en ik ben bang dat hij me verlaat voor haar en dat hij vreemd gaat met haar.'' zei ik huilend ''Je weet toch dat hij dat nooit zou doen Hazz'' ''Ja dat weet ik ook wel en ik vertrouw Louis ook alleen vertrouw ik Eleanor niet.'' ''Ja oke dat begrijpen we maar jij bent de gene die over een week met hem gaat trouwen en niet zij.'' zei Liam ik knikte en ging eten
Na het eten keken we een film ik keek alleen niet want ik zat met louis te appen
Lou <3:
Hi Babe miss you xxxx
Jij:
Miss jou too honey xxxx
Lou <3:
Ik wil je nu en voor altijd xx
Het leek wel of hij het gesprek van net had gehoord
Jij:
Aww ik wil jou ook voor de rest van mijn leven xx
Lou <3:
Aww ik hou van je babe xxx
Jij:
Ik ook van jou schat xxx
Lou <3:
Hazz ik ga slapen ik moet morgen erg vroeg op want ik moet vroeg in Italië zijn. En bij jou en de jongens natuurlijk xx
Jij:
Okay liefje is goed tot morgen xxx ly
Lou <3:
ly2 tot morgen xx
Ik sloot het gesprek af en ging toen zelf ook slapen. Morgen zou ik eindelijk MIJN Louis weer terug hebben, eindelijk.
Hi thanks voor alle votes en comments. Ik schrijf morgen ook nog een hoofdstuk en Melody helpt me vrijdag met nog een hoofdstuk. ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden.
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...