sick

567 31 118
                                    

LOUIS P.O.V

Ik werd wakker van gekuch en een beetje gesnik, Harry werd er ook wakker van dus ik we stapte uit bed en gingen bij Liv kijken. Ze lag helemaal bezweet in haar bedje en ze huilde een beetje, ik pakte haar uit het bedje en ze voelde heel warm aan, ''Het komt goed schatje, heb je het warm?'' vroeg ik en ze schudde haar hoofd. ''Ik heb het koud'' bibberde ze. ''Anders ga jij even met haar in bad, daar word ze misschien iets rustiger van, dan zorg ik dat haar bedje schoon is en er iets te eten is voor haar'' zei Harry en ik knikte. ''Wil je samen met pap in bad?'' vroeg ik en ze knikte en kuchte nog een keer. Ik liep met haar naar de badkamer en liet het bad vol lopen, ik deed onze kleren uit en stapte met Liv op mijn arm in het water.

Liv kwam tegen me aan liggen en ze deed haar duimpje in haar mond, ik maakte met mijn hand haar ruggetje nat en haar haartjes ook. Liv begon weer te huilen, ''Waar heb je pijn lieverd?'' vroeg ik ''Mijn buik'' zei ze. Ik legde mijn hand op haar buikje en ze leek er rustiger van te worden. ''Hey schatjes'' zei Harry die ineens binnen kwam. ''Hey schat, ze heeft last van haar buik'' zei ik ''Ach meisje toch, wil je straks wat eten?'' vroeg hij en ze schudde haar hoofdje. ''Wil je dan wat drinken schatje?'' vroeg ik en ze knikte. ''Ik ben zo terug, dan ga ik even wat drinken pakken'' zei Harry en hij ging de badkamer weer uit.

''Kom dan gaan we even aankleden en dan mag je lekker bij papa op de bank liggen'' zei ik en Liv knikte. ik stapte uit bad en deed een handdoek om Liv heen. Ik zette haar op de wc zodat ik haar beter kon afdrogen. ''Hazz, wil je Liv even aankleden?'' vroeg ik ''Tuurlijk'' zei hij en hij kwam naar ons toe lopen, ''Kom maar schatje, dan kan pap zich ook afdrogen en aan kleden'' zei hij tegen Liv en hij gaf mij een kusje en liep daarna weg met Liv.

HARRY P.O.V

Ik had Liv een trui en joggingsbroek aan gedaan. Ze hoest heel erg dus ik heb haar net een hoest drankje gegeven. Het is nu pas 6 uur 's ochtends en we zijn nu al ongeveer anderhalf uur wakker. ''Hey, hoe gaat het nu?'' vroeg Louis toen hij binnen kwam. ''Ze slaapt, ik heb haar net een hoestdrankje gegeven en ze heeft even wat gedronken'' zei ik en hij knikte. ''We hebben vandaag een interview wat gaan we doen, nemen we haar mee of?'' vroeg Louis ''Ik blijf anders wel met haar hier, dan kan ze blijven slapen en dat is denk ik wat rustiger'' zei ik en Louis knikte.

''Ik wil niet dat ze pijn heeft'' zei ik en er viel een traan over mijn hang. ''Aw babe, het komt wel goed, ze heeft gewoon koorts dat is over een paar dagen wel weg. Ik wil ook niet dat ze pijn heeft maar zolang we haar maar met liefde verzorgen, wat we sowieso zullen doen, dan komt het wel goed'' zei Louis en hij gaf me een kusje. ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik hou ook van jou, zal ik voor deze ene keer voor jou wat te eten maken?'' vroeg hij ''Uhh'' zei ik ''Ik zal geen vuur gebruiken'' zei hij ''Okay dan is het goed'' zei ik lachend en hij stond op.

''Kijk een babe, een broodje met kaas'' zei hij ''Dankje babe'' zei ik, Louis nam Liv over en ging naast me zitten. Ik begon te eten en ik keek naar mijn man en dochter. ''Jullie zijn zo schattig'' zei ik ''Jij bent schattig'' zei hij en hij gaf me een kusje. ''Lou, had je liever een kindje gehad na de come out?'' vroeg ik ''Uh, voordat Rose zwanger werd wel, maar toen we wisten dat ze zwanger was was ik heel blij, op dat moment wilde ik gewoon vader worden, samen met jou. Maar daarvoor wilde ik eerst met jou zijn na de come out en daarna pas een kindje krijgen. Maar ik ben blij dat het gegaan is zoals het is gegaan, want ik kan niet zonder jou en Liv'' zei hij en hij gaf me een kus. ''Wij kunnen ook niet zonder jou Boobear'' zei ik en ik gaf hem een kus. ''En het broodje was heerlijk liefje'' zei ik ''Yes'' zei hij en ik lachte.

LOUIS P.O.V

Ik zit nu met Zayn, Niall en Liam in de auto naar het interview. ''Dus jullie waren al om half 5 wakker?'' vroeg Niall en ik knikte. ''Hoe gaat het nu met Liv'' vroeg Zayn ''Geen idee ze sliep nog toen ik weg ging, maar ze had wel veel buikkrampjes tijdens het slapen'' zei ik en de jongens knikte. We stapte de auto uit en er stonden heel veel fans, ze vroegen me meteen waar Harry en Liv waren, maar ik negeerde de vragen en liep zo snel mogelijk naar binnen. We werden naar de ruimte waar het interview zou zijn gebracht en we gingen zitten. ''We gaan beginnen over 5 4 3 2''

''Hallo ik zit hier bij de wereld beroemde One Direction, hoe gaat het jongens?'' vroeg de man ''Goed'' zeiden we alle 4. ''Waar is Harry?'' vroeg hij in het algemeen maar kijkend naar mij. ''Harry is in het hotel, onze dochter is ziek geworden vannacht dus we dachten dat het beter zou zijn als er een van ons bij Liv zou blijven dus daarom is Harry nu bij haar'' zei ik en de man knikte. ''Okay wat heeft ze?'' vroeg hij ''We denken dat ze koorts heeft, dus het zal over een paar dagen wel over zijn'' zei ik en de man knikte.

''Okay, ik zou graag een spel met jullie spelen'' zei de man ''Okay cool'' zei Zayn. ''Ik geef straks ieder van jullie een naam van een ander iemand uit de band, ik zeg iets over die persoon en dan moeten jullie zeggen of je het er mee eens bent of totaal niet en ook de reden van je keuzen'' zei de man ''Okay'' zeiden we en we begonnen met het spel. ''Okay deze is voor Louis, Harry weet niet altijd hoe hij moet reageren op serieuze gesprekken dus lacht hij er maar om'' zei de man. ''Nee nee absoluut niet, Harry kan heel goed luisteren en als het serieus is lacht hij nooit, Harry is een heel gevoelig persoon dus lachen om iets serieus zal hij nooit doen'' zei ik

''Zayn, Louis is een druk persoon'' zei hij ''Ja, je zou denken dat omdat hij nu vader is hij meer volwassen zou doen maar hij is net een kind, ik denk dat Liv daarom graag met hem speelt, hij houd er van om gek te doen en dat zijn we allemaal van hem gewent'' zei Zayn en ik lachte. ''Weet je wat het grappige is, een paar dagen geleden waren Liv Emma en ik Peter pan aan het kijken, en hij zegt steeds dat hij niet volwassen wil worden. Dus Liv zei tegen mij: Pap ben jij Peter Pan want jij wil ook niet volwassen worden, ik vertelde het aan Harry toen Liv in bed lag en hij lachte er om'' zei ik en de rest lachte ook.

Na het interview gingen we weer terug naar het hotel, ik deed de deur van de kamer open en ik rook dat Harry eten aan het maken was. ''Hey liefje, waar is Liv?'' vroeg ik ''Ze ligt in ons bed te slapen, ze heeft net ook over gegeven, ze wou soep eten dus dat ben ik nu aan het maken'' zei hij ''Aw waarom heb je me niet gebeld schatje?'' vroeg ik ''Omdat je bezig was met het interview en ik wist niet wanneer dat klaar zou zijn'' zei hij en ik gaf hem een kusje. ''Ik ga even bij Liv kijken'' zei ik en hij knikte, ''Wil je straks ook soep?'' vroeg hij en ik knikte en liep naar Liv.

HARRY P.O.V

10 minuten later kwam Louis terug met Liv in haar slaapzak op zijn arm. ''Hey meisje voel je je al wat beter?'' vroeg ik en ze knikte, ik gaf haar een kusje en ze legde haar hoofdje op Louis' schouder. ''Wil je een filmpje kijken Liv?'' vroeg Louis en ze knikte. We zijn nu in Italië en we begrijpen de taal niet op de gewone tv dus kijken we films. Ik deed de soep in kommetjes en bracht ze naar Liv en Louis. ''Voor mijn twee schatjes'' zei ik en ik gaf ze de soep. Ik hielp Liv met het eten van haar soep en Louis keek met alle aandacht naar de film.

''Papa, ik moet weer overgeven'' zei Liv zacht. Ik rende naar de keuken en pakte de emmer die ik net had schoongemaakt en rende terug naar Liv Louis had haar op zijn schoot gezet en wreef met zijn hand over haar rug, ik zette de bak onder haar hoofdje en ze begon weer over te geven. ''Lieverd toch'' zei Louis toen ze begon te huilen. ''Sorry papa's'' zei Liv na het overgeven. ''Het is niet erg meisje, het kan gebeuren'' zei ik en ik maakte haar mond schoon met een doekje. Ze ging dicht tegen Louis aan liggen en deed haar ogen weer dicht. Ik spoelde haar braaksel weg in de wc en maakte de emmer weer schoon.

''Hoe kan ze nu ineens zo ziek zijn?'' vroeg ik ''Geen idee babe'' zei Louis en ik ging naast hem zitten en lege mijn hoofd op Louis' schouder, aan de kant waar Liv's hoofdje op zijn buik lag. Ik gaf haar een kusje en Louis ook. ''Mag Liv vannacht bij ons slapen Lou?'' vroeg ik ''Ja tuurlijk maar dan kan je niet in mijn armen in slaap vallen'' zei hij want hij weet dat ik dat fijn vind. ''Nouhou, maar ik wil ook niet dat Liv vannacht weer wakker word of dat ze weer moet overgeven en dat we er te laat bij zijn'' zei ik ''Dan slaap je een keertje zonder zijn armen'' zei hij en ik zuchtte ''Okay'' zei ik en ik gaf hem een kusje.

Hiiii hier is weer een hoofdstukje!! ik hoop dat jullie het leuk vonden! even om te zorgen dat jullie niet denken dat Liv dood gaat, ze heeft gewoon koorts! please comment

xxDesiree


the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu