spending time with dad and friends

246 15 10
                                    

LOUIS P.O.V

''Liv wakker worden lieverd'' zei ik terwijl ik haar uit haar bedje tilde, mijn vader zit nu beneden met Harry, Liv heeft geen idee dat hij er is en ze heeft hem al heel lang niet meer gezien. Vanavond gaan we naar Niall, omdat we over 2 weken op tour gaan en we dingen moeten bespreken over de bussen en om te kijken wanneer er familie langs kan komen. Liv heeft net haar middagslaapje gehad, maar ze wil gewoon niet wakker worden, ''Liv er is iemand beneden die jou heel graag wil zien'' zei ik en langzaam deed ze haar oogjes open, ''Papa?'' vroeg ze ''Niet alleen papa wil je zien meisje'' zei ik terwijl ze haar hoofdje op mijn schouder legde.

Ik liep met haar naar beneden en ik deed de tussen deur open, Liv's oogjes werden groot en ze kreeg een grote glimlach op haar schattige gezichtje. ''Opa'' zei ze blij terwijl ze grijparmpjes naar hem maakte, ik gaf haar aan mijn vader en ze begon hem te knuffelen. ''Opa'' zei ze blij nadat ze hem een kusje had gegeven, ze knuffelde hem weer en mijn vader lachte, ookal is hij niet mijn biologische vader toch is hij mijn vader, hij is er altijd voor me geweest en hij ziet mij ook als zijn zoon en ik ben blij met de relatie die ik met hem heb, we spreken elkaar nog vaak ook al zijn mijn moeder en hij al jaren uit elkaar en heeft mijn moeder een nieuwe man.

''Heb je lekker geslapen?'' vroeg Harry en Liv knikte, ''Opa wil jij spelen met Tommie en mij?'' vroeg ze wijzend naar Tommie, ''Tuurlijk lieverd'' zei hij terwijl hij Liv van zijn schoot haalde en met haar op de grond ging zitten, Tommie zat voor ze en kwispelde met zijn staart. ''Zayn komt niet vanavond'' zei Harry ineens, ''Waarom niet?'' vroeg ik ''Geen idee, Liam zei dat hij geen zin had ofzo'' zei hij.

''Jezus, hij moet er wel bij zijn, de tour is binnenkort en we moeten nog veel bespreken'' zei ik ''Lou, niet schelden waar Liv bij is en ik snap ook niet waarom hij 'geen zin' heeft maar we kunnen er niets aan veranderen'' zei Harry terwijl hij me op zijn schoot trok, ''Hij doet echt raar de laatste tijd, nadat Emma hier was hebben we niets meer van hem gehoord, hij bedenkt steeds een reden waarom Liv daar kan niet spelen, echt ik wil weten wat er met hem is'' zei ik ''Rustig baby, het komt allemaal goed'' zei hij en ik gaf hem een kusje.

''Papa help me, pappie en opa zitten achter me aan'' zei Liv gillend en lachend ''Kom maar meisje ik bescherm je wel'' zag ik Harry zeggen terwijl hij haar op zijn schoot zette en zijn armen stevig om haar heen deed. ''Harry laat mijn dochter los'' zei ik terwijl ik dichter bij kwam, ''Nee, ga weg Lou, ik bescherm haar met mijn leven ga weg'' zei hij lachend terwijl hij opstond met Liv in zijn armen en ze hield zichzelf stevig aan hem vast. Ik wou haar van hem over nemen maar Liv begon te gillen. ''Rustig maar meisje, papa en ik stoppen okay, we doen niets meer'' zei mijn vader en ik probeerde haar weer over te pakken, ''Nee, papa en opa stout'' zei ze terwijl ze haar gezichtje in Harry's nek legde.

''Liefje ik doe niets meer okay, ik wil sorry zeggen meisje'' zei ik terwijl ik haar nog een keer probeerde over te nemen van Harry en dit keer liet ze me haar over pakken, ik gaf haar kusjes op haar wangetje en ik fluisterde de hele tijd sorry in haar oortje. ''Opa maakte mij ook bang pappie'' zei ze zacht, ''Sorry meisje, ik zal nooit meer proberen je te kietelen'' zei mijn vader en Liv stak haar armpjes naar hem uit en hij nam haar van me over en hij knuffelde met hem.

''Opa moet weer naar huis lieverd'' zei hij en Liv kreeg meteen traantjes in haar oogjes en knuffelde hem heel stevig, ''Ik kom snel weer lang okay lieverd, beloofd'' zei hij ''Jij blijven'' zei ze ''De volgende keer blijf ik meisje'' zei hij en hij gaf haar een kusje en hij gaf haar daarna weer aan Harry, ''Doei opa tot de volgende keer'' zei ze zacht terwijl er een traan over haar wangetje liep, ''Tot de volgende keer lieverd'' zei hij en hij gaf haar nog een kusje voordat hij met ons naar de voordeur liep en Harry en mij een knuffel gaf. We zwaaide hem uit en Liv begon heel hard te huilen.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu