Pregnant

693 26 7
                                    

ROSE P.O.V

Gister hebben de artsen het sperma van Louis en Harry in me gespoten. Ik hoop echt voor ze dat het gelukt is, ik zie aan ze hoeveel ze van elkaar houden en ze zullen goede vaders worden. Harry stond te douchen en ik maak ontbijt. Ik had alles neergezet en Harry kwam naar beneden. ''Aww wat lief, thanks'' zei hij en hij gaf me een knuffel. ''Vind je het niet vervelend dat de hele wereld denkt dat je met mij hebt? Ik bedoel we doen dit nu al bijna een jaar en dan ook nog zwanger worden'' zei ik. ''Nee ik ben juist blij dat jij het bent en niet iemand anders. En als je zwanger bent dan kunnen Lou en ik bij je blijven zonder dat mensen raar gaan denken'' zei hij en ik knikte. ''Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen en dat jullie mijn laatste wens uitlatenkomen'' zei ik ''We maken elkaars droom waar'' zei Harry en hij gaf me nog een knuffel.

HARRY P.O.V

Ik hoop echt zo dat Rose zwanger is want ik wil zo graag een kindje en dan ook nog samen met Louis, mijn leven is niet zo heel verschrikkelijk, ja alleen met dat Larry gedoe waar we onze monden over moeten houden, maar de rest van mijn leven is echt super! Ik ben gelukkig met Louis, ik heb mijn familie die van me houd, en misschien krijg ik ook nog wel een kindje. ''Harry ga je zo even mee voor een zwangerschapstest?'' vroeg Rose ''Is goed maar de jongens komen zo even want Liam en Niall moesten ons wat vertellen ofzo'' zei ik en Rose knikte. De bel ging en ik deed open.

''Hi Lou kom binnen'' zei ik en ik deed de deur dicht. Louis duwde me meteen tegen de muur aan en begon me te zoenen. ''Ook leuk om jou te zien schat'' zei ik lachend nadat Louis me weer los liet. De bel ging weer en in de deuropening stonden Niall, Zayn en Liam. Ik liet ze binnen en ging met ze bij Rose op de bank zitten. ''Dus wat wouden jullie zeggen'' vroeg Zayn aan Niall en Liam. ''Zeg jij het maar eerst Ni'' zei Liam en Niall knikte. "Melissa is zwanger!'' zei hij ''Wat gefeliciteerd hoe lang al?'' vroeg Louis. ''Ze is nu bijna een week zwanger'' zei hij blij. ''En Li wat wou jij zeggen?'' vroeg Zayn ''Sophia is ook zwanger'' zei hij trots. ''Omg gefeliciteerd boys'' zei Zayn.

''En Zayn is Perrie ook zwanger of nog niet?'' vroeg Louis. ''Nee Tommo ze is nog niet zwanger, en jongens is Rose al zwanger?'' vroeg Zayn. ''Geen idee gister hebben we haar hopelijk zwanger gemaakt, we gaan zo een test kopen'' zei ik en Louis keek me blij aan. Na 10 minuutjes gingen Zayn, Liam en Niall weg maar Louis bleef nog even. ''Hoe voel je je?'' vroeg hij aan Rose. ''Goed alleen een beetje misselijk'' zei ze. ''Is misselijkheid niet een symptoom?'' vroeg ik. ''Ja maar het kan ook aan mijn ziekte liggen'' zei ze en wij knikten. ''Laten we dan maar een test kopen want dan weten we het zeker'' zei ze en ze stond op. ''Bye Lou ik spreek je morgen en ik zal je bellen als ik meer weet ja?'' zei ik en hij knikte. Hij vind het echt niet leuk dat hij nergens mee naar toe kan. Maar ik zorg er wel voor dat hij bij de echo's en dat soort dingen kan zijn, want hé het is ook zijn kind.

LOUIS P.O.V

''Hi Lou'' zei Eleanor toen ik thuis kwam. ''Ik ben boven'' zei ik en voor ze iets kon zeggen was ik al naar boven gelopen. Ik ging op mijn bed zitten en ging op twitter. En kreeg allemaal lieve berichtjes: LarryisLife: @Louis_Tomlinson please zeg dat je getrouwd of verkering hebt met @Harry_Styles. Elounor-Larry: @Louis_Tomlinson als @Harry_Styles jou gelukkig maakt ben ik ook gelukkig, en als EleanorJCalder jou gelukkig maakt ben ik ook gelukkig. i really don't care! LarryisLove: hi @Louis_Tomlinson I love you no matter what! x. Ik kreeg een lach op mijn gezicht. 'Nog ongeveer een jaar Louis, kom op je kan het hou vol' zei ik tegen mezelf. Mijn mobiel ging ineens af en ik zag dat het Harry was.

H:Harry / L:Louis

L: Hi babe wat is er?

H: Je wordt vader Lou.

L: Wat Rose is zwanger?

H: Ja, Lou we krijgen een kindje.

L: Omg Hazz, ik kan het niet geloven.

H: Ik ook niet Lou, we krijgen gewoon een klein jongetje of meisje.

L: Hazz?

H: Ja babe.

L: Zal ik een goede vader zijn?

H: Nee Lou ik denk het niet.

L: Oh.

H: Lou?

L: Ja?

H: Je word een super vader.

L: Aww Hazz.

H: Lou?

L: Ja?

H: Ik hou van je.

L: Ik ook van jou babe, heel veel.

H: Zullen we het morgen aan onze ouders vertellen?

L: Hoe wil je dat doen dan?

H: uhh geen idee, anders zeggen we het volgende week als we op tour zijn want dan kunnen ze langs komen en Gemma moest ons ook nog wat vertellen dus dat kan ze dan doen.

L: Dat is een goed idee babe ik ga ze even bellen, ik hou van je

H: Okay boo, ik hou ook van jou

Ik hing op en ging op mijn bed liggen. Omg ik krijg een kindje met Harry F*cking Tomlinson f*cking Styles! Ik had net het gesprek opgehangen kwam Eleanor mijn kamer binnen. ''Wat?'' vroeg ik ''Niets ik wil gewoon..'' zei ze en ze ging oven op me liggen. ''Doe normaal bitch'' zei ik bod tegen haar. ''Rustig maar ik kwam alleen maar zeggen dat ik morgen voor een weekje naar mijn familie ga'' zei ze ''Mooi dan zie ik je over een paar maanden'' zei ik. ''Hoe bedoel je?'' ''Nou over een week ga ik op tour en dan kom jij net terug dus uh jammer voor je'' zei ik. ''Nou dan ga ik mijn spullen maar pakken en ojah je moet me naar het vliegtuig brengen en doen alsof je het erg vind dat ik wegga'' zei ze. ''Ik zal mijn best doen'' zei ik en ik deed de deur weer dicht nadat ze uit mijn kamer was. Omg dit moet mijn Hazza weten!

Hiii hier is het hoofdstuk!!! ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie blij zijn dat Louis en Harry vaders worden! please comment!

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu