HARRY P.O.V
Ik hoorde Liv zachtjes tegen haar knuffel praten dus ik stond op en ik liep naar haar kamer en ik deed de deur open. Liv stond in haar bedje en toen ze mij zag begon ze naar me te lachen. ''Hi lieverd, heb je lekker geslapen?'' vroeg ik en ze knikte ik tilde haar op en ik legde haar op de commode neer. ik deed haar slaap zak uit en ik legde die over haar bedje heen. Ik verschoonde haar luier wat moeilijk ging omdat ze veel aan het bewegen was. ''Stop met bewegen Liv anders kan je straks pap niet mee wakker maken'' zei ik en meteen ging ze stil liggen. Ik deed Liv haar schapen onesie aan en ik tilde haar op.
''Kom dan gaan we bij pap liggen'' zei ik en Liv keek me blij aan, ik zette haar op de grond en ze begon te lachen en naar onze kamer te waggelen. Ik had de deur dicht gedaan zodat Liv niet meteen naar binnen kon en Louis niet wakker kon maken. Ik liep naar haar toe en ze keek me boos aan omdat ze niet naar binnen kon. ''Niet zo boos kijken Liv, we gaan nu naar pap maar dan wel stil, dus gewoon op het bed gaan liggen en pap niet wakker maken'' zei ik en ze knikte. Ik deed de deur open en ze ging op het bed zitten. Ik ging naast haar zitten en ze ging dicht tegen Louis aan liggen. Ik gaf Louis een kusje op zijn wang en Liv gaf hem een kusje op zijn kin.
''Goedemorgen mijn twee schatjes'' zei Louis en hij gaf Liv een kus. ''Goedemorgen baby'' zei ik en ik gaf hem een kus. ''Vanavond komt tante Lottie oppassen Liv'' zei Louis ''Waarom?'' vroeg ze ''Omdat papa en ik tot heel laat moeten werken en dan kan jij spelen met Tante Lottie en Tommie'' zei hij ''Mag ik ook met jullie mee?'' vroeg ze ''Nee schatje, tante Lottie komt hier ook slapen dus morgen kan je dan ook met haar spelen'' zei ik.
Louis en ik moeten straks wat nieuwe liedjes opnemen en we hebben een interview, ik ben blij dat Lottie kon oppassen anders moest Liv mee en dat gaat niet zo heel makkelijk. Johannah komt straks Lottie brengen want Louis en ik moeten eerst even langs het ziekenhuis. Perrie is vannacht bevallen, het zijn twee meisjes ze zijn op 1 december geboren, vandaag dus en dan om iets van 1 uur 's nachts ofzo.
Linn is op 12 november geboren dus die is nu ook al 19 dagen oud. ''Mijn lieve schaapje gaat straks lekker met tante Lottie spelen'' zei Louis en hij gaf Liv een kusje in haar nek. ''Kom klein schaapje van me we gaan even een broodje eten'' zei ik en ik tilde Liv op. ''Harry'' zei Louis ''Ja Boobear'' zei ik ''Ik wil een kusje en ik wil met je knuffelen'' zei Louis ''Een kusje krijg je nu en een knuffel krijg je straks eerst moet dit schatje even iets eten'' zei ik en ik gaf Louis een kus. ''Ik ga douchen'' zei hij en ik knikte en ik liep met Liv naar beneden.
Nadat we allemaal gedoucht waren en hadden gegeten lagen Louis en ik op de bank en Liv war aan het knuffelen met Tommie. Ineens ging de bel, ik stond op en Liv liep achter me aan ik lachte even, Liv moet altijd weten wie er voor de deur staat. Ik deed de deur open en ik zag Lottie en Johannah, ''Oma'' zei Liv blij en ze rende naar Johannah ''Hey lieverd, hoe gaat het?'' vroeg ze ''Goed hoor oma, ik heb vannacht helemaal alleen in mijn bedje geslapen'' zei Liv trots.
''Goedzo Olivia, oma is trots op je'' zei Johannah. Johannah en mijn moeder zijn de enige die Liv met haar hele naam aanspreken, ze vinden het een mooie naam en ze vinden dat Liv moet leren dat dat haar echte naam is en dat ze die naam niet alleen gaat zien als Louis en ik boos op haar zijn, en ja Louis en ik zijn soms niet heel vaak maar soms best boos op haar. Liv is inmiddels met Lottie aan het knuffelen. 5 minuten later kwamen ze binnen en Liv rende naar de woonkamer toen Lottie haar had neer gezet. Ik gaf Lottie een knuffel en ze liep achter Liv aan, ''Hey Harry'' zei Johannah ''Hi'' zei ik en ik gaf haar een knuffel en ze gaf me een kus op mijn wang.
''Waar is Louis?'' vroeg ze ''Die ligt op de bank, hij is lui vandaag'' zei ik en Johannah grinnikte, samen liepen we naar de woonkamer waar Louis nog steeds op de bank ligt. Liv stond op zijn buik en Loui hield haar handjes vast. Ze lachte toen Louis haar aan haar buik optilde, de deed de ene arm naar voor en de andere naar achter. ''Kijk papa ik ben een superheld'' zei ze lachend en ik lachte. ''Ja en nu mag de superheld even hier komen'' zei ik en ik tilde haar uit Louis armen. Louis ging recht zitten en hij gaf zijn moeder een knuffel. ''Hoe laat moeten we weg Baby?'' vroeg Louis ''Over een half uurtje, ik ga even Liv verschonen en een ander shirt aan trekken, ik ben zo terug'' zei ik ''Maak een foto van je Sixpack'' riep Louis ''Doe normaal'' zei ik lachend en ik liep met een tegenwerkende Liv naar boven.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Hayran Kurguhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...