LOUIS P.O.V
Ik werd weer alleen wakker ik keek op de klok en zag dat het al 10:00u was. Zou Harry al wakker zijn? Dacht ik. Ik ging naar whats app en zag dat Simon me berichtjes had gestuurd over wat ik vandaag met Eleanor moet doen en dat ik weer alles moet opnemen wat er ook gebeurt. Ik klikte de chat aan van Harry en zag dat hij voor het laatst gezien was vandaag om 9:50u dus dat betekend dat hij al wakker is. Ik besloot hem even te bellen.
''Hi boo goedemorgen'' zeihij met zijn sexy ochtend stem. ''Hi handsome goedemorgen'' zei ik ''Wat ga je vandaag doen?'' vroeg hij ineens ''Ik moet met Eleanor naar een museum en dam met haar uit eten'' zei ik ''Ow oke veel plezier'' zei hij ''Liefje?'' zei ik ''Ja schatje?'' zei hij ''Ik hou alleen van jou'' zei ik ''Ik hou ook alleen van jou schatje'' zei hij en er kwam een lach op mijn gezicht. ''Babe ik moet je iets vertellen'' zei ik serieus ''Ow'' zei hij bang ''Gister toen ik thuis kwam zaten Eleanor en ik op de bank en ze kwam steeds dichter bij me zitten.'' ''Lou wat heb je gedaan?'' vroeg hij huilend ''Babe ik heb niets gedaan maar zij wel ze ging op mijn schoot zitten en zou me zoenen, ik heb haar van mijn schoot afgeduwd en rende naar mijn kamer, ik zweer het Hazz ik heb niets gedaan ik vond gewoon dat je het moest weten'' zei ik nu ook huilend ''Lou die bitch is iets van plan ik voel het'' zei hij nog met een huilerige stem. ''Ik weet het Hazz maar ik neem alles op en zorg ervoor dt er niets gaat gebeuren geloof me'' zei ik ''Ik geloof je Lou maar ik moet gaan ik hou van je'' ''Okay liefje ik hou ook van jou doei'' zei ik en hing op en liep naar beneden.
LIAM P.O.V
''Hi babe'' zei Danielle ''Hi liefje'' zei ik ''Wat gaan we vandaag doen?'' vroeg ze en ze ging bij me opschoot zitten. ''Geen idee babe bedenk maar iets leuks'' zei ik en gaf haar een kus. ''Wat is er babe?'' vroeg ze ''Niets het is gewoon dat ik het zo zielig vind voor Lou en Hazz'' zei ik ''Ja inderdaad waarom bedenken we niet iets leuks voor ze zodat ze elkaar toch kunnen zien deze week'' zei ze ''Louis moet deze hele week met Eleanor optrekken en mag Harry niet zien'' ''Maar wat nou als we iets verzinnen dat we bijvoorbeeld een film avond/logeer party houden hier en dan nodigen we de andere jongens uit en Perrie en dan zien Lou en Hazz elkaar weer.'' Zei ze ''Weet je babe dat is best een goed idee maar ik ben bang dat Eleanor dan ook mee moet'' zei ik ''Dat maakt niet uit wij zorgen er wel voor dat ze niets zegt of doet'' zei ze en ik gaf haar een kus ''Je bent de beste maar laten we dat morgen doen want ik wil vandaag bij mijn meisje zijn'' zei ik en begon haar te zoenen we en we liepen naar boven.
HARRY P.O.V
Vandaag zou Niall langs komen omdat we allebei alleen zijn op dit moment en we wouden weer even een Narry momentje, nouja Narry als in bromance en niet als romance. ''Hoe laat komt Niall eigenlijk?'' vroeg Gemma die naast me op de bank zat. ''Hij kan hier ieder moment zijn'' zei ik en voor ik het wist ging de bel.
''Hi Ni kom binnen'' zei ik en gaf hem een knuffel toen hij binnen was. ''Wij zijn boven'' zei ik tegen Gemma en liep toen met Niall naar mijn kamer. ''Wanneer kan je je eigen huis in?'' vroeg hij ''Morgen krijg ik de sleutels van het Management'' zei ik ''Hoezo krijg je die van het Management?'' vroeg hij ''Ze hebben alles al ingericht enzo dus ze hebben de sleutel'' zei ik ''Ow dus je kan ookal niet meer zelf beslissen wat je met je huis wil doen?'' ''Nee Ni ik kan niets meer zelf beslissen'' zei ik en ging op mijn bed zitten. ''Wat wil je gaan doen vandaag'' vroeg ik hem ''Uhh laten we uhhh geen idee wat wil jij doen?'' vroeg hij ''Uhhh we kunnen een film kijken ofzo'' zei ik ''Is goed'' zei Niall en hij rende naar beneden en kwam terug met 6 zakken chips, 3 zakken snoep, popcorn en een cola fles. ''Heb je honger Horan'' ''Altijd nou stop die film er in en een beetje snel graag'' zeurde hij. Toen de film afgelopen was en er alleen nog maar 1 zak chips over was ging Niall weer naar huis. Ik zag dat louis had geprobeerd me te bellen, dus belde ik hem snel terug
''Met Louis'' ''Hi boo sorry dat ik niet opnam ik keek een film met Niall'' ''Ow hey babe geeft niets, Huh Niall?'' zei hij ''Ja Ni kwam me even opvrolijken, maak je geen zorgen we hebben alleen een film gekeken en 5 zakken, chips 3 zakken snoep, popcorn en een fles cola op'' zei ik ''Ow dus als ik je volgende week weer zie zie ik mijn man met een dikke buik? Leuk'' zei hij lachend ''Hahaha nee ik heb alleen van de popcorn gegeten dus maak je geen zorgen schatje'' okey dan is het goed want anders had ik even een hartig woordje met Niall moeten spreken hahha'' zei hij lachend. ''Maar hoe was jou dag?'' ''verschrikkelijk, eerst moesten we naar een super saai museum en daarna naar de Starbucks en toen uit eten'' ''Oww Lou ik wou dat ik je nu kon troosten maar dat gaat jammer genoeg niet.'' Zei ik ''Ja jammer genoeg gaat dat niet'' zei hij ''Maar Hazz ik moet gaan ik ga even douchen.'' Zei hij ''Aww ik wil met je mee douchen'' zei ik ''Dat gaat niet babe maar ik verzeker je de eerst volgende keer dat ik je zie maag je met me doen wat je maar wil'' zei hij ''Okay dan daar hou ik je aan'' zei ik ''Doei Hazz love you'' ''Love you too'' zei ik en ik hing op.
Ik liep naar benden en ging naast mijn moeder op de bank zitten en legde mijn hoofd op haar schouder. ''Ik hou van je mam'' zei ik ''Ik ook van jou Harry'' zei ze en ik viel in slaap dromend over louis.
Hi iedereen na dit hoofdstuk komt er nog een en dan moeten jullie even wachten tot ik het hoofdstuk heb die Melody gaat schrijven. maar ik heb een vraag zal ik nog een larry boek maken of niet?
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...