I can finally see you again

700 35 1
                                    

HARRY P.O.V

''Hi guys'' zei ik toen ik de woonkamer van de tour bus in kwam. ''Hey Harry heb je zin in vandaag?'' zei Niall met een grijns op zijn gezicht. ''Jah echt wel ik zie Louis weer en mijn familie'' zei ik blij nog geen minuut later ging mijn mobiel en zag Lou <3 staan

Jij:

hi schatje

Lou <3:

Hi babe lekker geslapen?

Jij:

Nou naast jou natuurlijk beter maar het ging, jij ook lekker geslapen?

Lou <3:

Same story hahah ik mis je

Jij:

Ik mis jou ook maar we zien elkaar vandaag weer

Lou <3:

Ja maar dat is pas om 15:30u dus dat duurt nog zolang wat ga je eigenlijk doen de twee dagen dat je hier bent?

Jij:

Ja ik weet het Lou het is echt super oneerlijk, Ik ga met Gemma een Gems Hazz dagje houden morgen hahaha

Lou <3:

Leuk ik wou dat ik bij je was

Jij:

Dat wil ik ook schat echt, hoe is het eigenlijk met Eleanor?

Lou <3:

Geen idee boeit me eigenlijk ook niet zo heel veel gister werden we gedwongen om uit eten te gaan en vandaag moet ik voordat ik naar het interview ga naar haar familie en morgen naar die van mij.

Jij:

Oww Lou het spijt me zo maar het komt allemaal goed ik beloof het over 5 dagen ben je weer bij mij en dan gaan we eindelijk trouwen

Lou <3:

Ik kan niet wachten tot je eindelijk mijn man bent en weer samen zijn

Jij:

ik ook niet Lou maar wij moeten zo gaan dus ik ga me even om kleden

Lou <3:

Kom je op skype dan kan ik mee genieten

Jij:

Okay goed als je maar geen filmpjes gaat maken

Lou <3:

Okay beloofd ik bel je wel tot zo babe

Jij:

Tot zo sweety

Ik startte de computer op en zag dat Louis al online was ik drukte op opnemen en ik zag mijn vriendje

''Heey babe'' ''Hi sweetheart'' zei ik en deed mijn shirt uit ''Ooooooo je bent zo lekker ik kan niet wachten tot ik je weer vast kan houden zonder dat je iets aan hebt'' zei Louis waardoor ik bloosde ''Ik deed een ander shirt aan en deed nu mijn joggingbroek uit. ''Do you like what you see honey?'' vroeg ik waarop hij hevig knikte. ''Hazz?'' ''Ja?'' ''Ik heb hier een probleempje'' ''Wat voor een probleempje?'' ''Nou je bent zo lekker dat ik uhmmm laten we zeggen dat ik je hulp nodig heb'' zei Louis die inmiddels helemaal rood is.

''Aaww is mijn kleine Louis opgewonden? Ik wil je met alle liefde helpen Lou maar uhh ja dat gaat nu niet sorry'' zei ik met medelijden tegen Louis. ik deed snel de rest van mijn kleren aan en ging toen op bed zitten en deed mijn haar. ''Is het geluk liefje?'' vroeg ik ''Ja alleen jij had het beter gedaan'' zei hij ''Nou dat weet ik niet hoor ik ben altijd blij als jij het doet dat ik het zelf niet hoef te doen want ik vind het verschrikkelijk als ik het doe, jij doet het veel beter'' zei ik en ik werd rood en hij ook.

''Harry'' riep Niall ineens ''Ja wat is er Niall'' riep ik terug ''We moeten gaan gast, wat ben je eigenlijk aan het doen?'' vroeg hij ''Ik ben aan het skypen met Louis'' zei ik vrolijk ''Ow hi Lou hoe gaat het?'' vroeg Niall. ''Goed nu ik Hazz en jou weer heb gezien'' zei hij blij ''Schat we moeten gaan ik zie ze zo weer ik hou van je bye'' ''Bye tot straks ik hou van je, doei Niall'' zei hij ''Doeg Lou'' zei Niall en ik hing op ''nou laten we dan maar gaan'' zei ik en ik liep naar de auto.

We waren inmiddels aan gekomen op het vliegveld. Er stonden allerlei fans op ons te wachten. We konden gelukkig snel door lopen, en voor ik het wist zaten we in het vliegtuig naar Londen.

LOUIS P.O.V

Ik was inmiddels bij de ouders van Eleanor aangekomen. En wat blijkt ze heeft nog twee tweelingzussen eentje is langer dan ik en de ander is kleiner en Eleanor is net zo lang als ik ben. Ze heeft ook nog een broer, alleen die was al erg snel weg. ''Het is nu 13:30u en we moeten echt gaan anders kom ik telaat'' zei ik tegen Eleanor en ze knikte geïrriteerd. Haar familie wist ook dat het nep was van onze relatie en ze wisten hoeveel geld Eleanor krijt en dat ik ga trouwen over een week. ''Kom gouw nog eens langs'' zei de moeder van Eleanor '''Dat zal vast nog wel een keer gebeuren'' zei ik tegen haar moeder en liep toen naar mijn auto.

Ik kwam aan bij de studio waar het interview werd opgenomen. ''lou !!!!!'' Hoorde ik iemand zeggen ik draaide me om en zag Harry naar me toe rennen. ''Hazza !!!!!'' schreeuwde ik we gaven elkaar een knuffel niet te lang vanwege de paparazzi, en ik gaf ook de andere jongens een knuffel, de jongens gaven Eleanor ook een knuffel en we liepen naar binnen. ''Ik heb je zo gemist Hazz'' zei ik ''Ik jou ook Lou'' zei hij.

We liepen de kleedkamer in en toen de deur dicht was gaf ik Harry meteen een kus. Ik had dit zo gemist. Ik voelde Harry's tong tegen mijn lippen aan en ik deed mijn mond een beetje open we speelden een spelletje om te bepalen wie de leiding zou nemen. Ik kreeg de leiding maar werd afgekapt door Zayn ''Jongens we weten dat jullie elkaar al twee dagen niet hebben kunnen zoenen maar dit is overdreven.'' zei Zayn ''Oja en wat doe jij als je Perrie zo meteen weer ziet?'' ''Ja oke laat maar'' zei Zayn en ging toen op de bank zitten.

TIJDENS HET INTERVIEW

Ik zat aan het einde van de bank en Harry in het midden we mochten net naast elkaar en ook niet verliefd naar elkaar kijken. Het interview was bijna klaar en tot onze grote verbazing werd er niets gevraagd over Larry of Elouner. Tot hij de laatste twee vragen stelde:

''Okay jongens ik heb nog twee vragen voor jullie, vraag 1 Louis en Harry is Larry Stylinson echt?'' O shit nee toch we waren er bijna onderuit gekomen ''Larry is gemaakt door onze fans Harry en ik hebben een hele hechte vriendschap maar dat is het dan ook we zijn niet verliefd maar zijn gewoon hele goede vrienden'' zei ik en zag hoe ik Harry brak met mijn woorden. ''Okay en Louis je bent deze week met je vriendin Eleanor hoe gaat dat?'' ''Het gaat super gister zijn we uit eten geweest en het was gewoon fijn om haar bij me te hebben'' kwam er met moeite uit maar niet dat het mensen op viel. ''Bedankt dat jullie zijn gekomen en tot de volgen de keer'' zei de interviewer ''Bedankt dat we mochten komen'' zei Harry en daarna sloot de interviewer het programma af en gingen wij weer naar de kleedkamer.

''Het spijt me Hazz'' zei ik en hij trok me in een knuffel. ''Daar kan je niets aan doen je moest het zeggen en ik weet hoe moeilijk je het vond om te zeggen'' zei hij. Toen we allemaal klaar waren gingen we weer naar huis ik nam afscheid van de jongens en van Harry voor we naar buiten gingen. Ik gaf Harry nog een lange kus en liep toen Met Eleanor naar de auto en reden we naar Eleanor's huis.

hi hier weer een hoofdstuk, laat please even horen wat je er van vond.

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu