good news and fun decay star

715 28 13
                                    

HARRY P.O.V

We zijn nu twee weken verder, vorige week nam Louis me mee uit eten, voor onze trouwdag omdat we die niet konden vieren op de dag zelf. Mijn vader was langs gekomen en het was echt gezellig, ik ben echt blij dat mijn vader en Louis zo goed met elkaar kunnen opschieten. Op dit moment zijn Melissa, Perrie, Sophia en Eleanor hier. Melissa en Niall zijn echt schattig samen en het wordt al echt super serieus tussen die twee. ‘’Hazza ik verveel me’’ zeurde Louis. ‘’Ga dan met Niall voetballen’’ zei ik ‘’Maar ik wil iets met jou doen’’ zei hij ‘’Wat dan?’’ vroeg ik ‘’Knuffelen’’ zei hij als een klein kind en hij ging tegen me aan liggen en deed zijn armen rond mijn middel. ‘’Wat zouden Perrie en Zayn gister gedaan hebben toen ze uiteten gingen?’’ vroeg Louis ineens. ‘’Geen idee babe’’ zei ik. Louis begon kusjes te zetten in mijn nek.

‘’Louis we moeten samen boodschappen doen’’ zei Eleanor en Louis stopte met kusjes geven. ‘’Ughh ga weg, zie je niet dat ik bezig ben?’’ vroeg Louis geïrriteerd. ‘’Je kan zo met hem naar bed maar nu moet je meekomen’’ zei ze en ze trok Louis van me af. ‘’Doe normaal bitch, en ik gaf hem gewoon een paar kusjes en we gaan niet met elkaar naar bed nu, maar je hebt ons momentje weer verpest zoals altijd als je bij ons in de buurt bent dus ik kom al’’ zei Louis boos. ‘’Whatever’’ zei Eleanor. ‘’Tot straks babe’’ zei hij en hij gaf me een kus en liep met Eleanor naar buiten.

‘’Hi Harry waar is Louis?’’ vroeg Sophia die naast me kwam zitten. ‘’Hij is weer weg met Eleanor’’ zei ik zuchtend. ‘’Oh Harry, het komt wel goed’’ zei ze, ‘’Ja dat weet ik wel maar ik wil net zoals jij en Liam, Zayn en Perrie, Niall en Melissa gewoon hand in hand over straat lopen met hem, hem zoenen waar iedereen bij is, tegen de hele wereld zeggen dat ik Harry Tomlinson heet, kinderen met hem krijgen, maar dat gaat niet’’ zei ik weer zuchtend. ‘’Hi Hazz waar is Lou?’’ vroeg Zayn die binnen kwam met de rest. ‘’Hij is weer weg met die bitch’’ zei ik. ‘’Oh want we moesten jullie wat vertellen, eigenlijk wij allemaal hoor ik net’’ zei Melissa en nog geen minuut later kwam Louis binnen en sprong hij in mijn armen. ‘’Nou nu iedereen er is mogen Niall en Melissa beginnen’’ zei ik terwijl Louis op mijn schoot ging zitten.

NIALL P.O.V

‘’Okay uh twee weken geleden heb ik Melissa ten huwelijk gevraagd en ze zei ja dus we gaan trouwen’’ zei hij blij. ‘’OMG dat is super, gefeliciteerd’’ zeiden ze allemaal. ‘’Okay nu Liam en Sophia’’ zei Harry,

LIAM P.O.V

‘’Zeg jij het maar schat’’ zei ik ‘’Okay um Liam en ik zijn ook verloofd sinds vorige week’’ zei ze blij en ik gaf haar een kus. ‘’OMG nog meer bruiloften, gefeliciteerd’’ zei Louis blij en de rest knikte instemmend. ‘’Nu Zayn en Perrie’’ zei Harry weer.

ZAYN P.O.V

‘’Okay guys uh gister waren Pez en ik uiteten en toen heb ik haar ook ten huwelijk gevraagd, en nu zijn we verloofd’’ zei ik blij. Iedereen feliciteerde ons. ‘’Lou zal ik vragen of we een fake bruiloft kunnen regelen voor ons zodat het niet opvalt?’’ vroeg Eleanor ineens

LOUIS P.O.V

‘’Nee, nope, nada, non, nein, no, nog in geen miljoen jaar ben je niet goed in je hoofd? En daarbij ben ik al getrouwd met de meest fantastische jongen ever, en ik mag je niet’’ zei ik boos. ‘’Wat is jou probleem Eleanor?’’ vroeg Melissa ineens, ‘’Houd je bek bitch’’ zei Eleanor. ‘’Doe normaal de enige bitch die hier is ben jij, ga alsjeblieft weg’’ zei Harry boos. ‘’Waar slaat het eigenlijk op dat je mijn vriendin uitscheld, scheld je zelf lekker uit want de enige die hier is om levens kapot te maken ben jij, ik denk niet alleen dat Harry en Louis een gat in de lucht springen als je uit hun levens verdwijnt maar wij ook’’ zei Niall kwaad, en als je Niall kwaad maakt dan ben je echt niet goed bezig. ‘’Wordt toch eens volwassen jongens jullie zijn net kleine kinderen’’ zei Eleanor kwaad en ze liep weg. ‘’Waarom moet ze ook altijd alles verpesten?’’ vroeg ik ‘’Ik weet het niet Honey’’ zei Harry en hij gaf mee een kus.

‘’Kan ik even met je praten Lou?’’ vroeg hij en ik knikte we liepen naar onze algemene slaapkamer en gingen op een van de bedden zitten. ‘’Wat is er babe?’’ vroeg ik ‘’Ik heb iets gedaan dat je niet leuk gaat vinden’’ zei hij ‘’Harry wat heb je gedaan?’’ vroeg ik bang ‘’Ik weet dat we het niet meer over kinderen zouden hebben en dat we dat later zouden bespreken maar ik heb een mailtje gestuurd naar onze dokter met daarin dat we in augustus langs komen voor onze beslissing, en hij zou alvast wat vrouwen zoeken die bereid zijn om dit voor ons te doen, het spijt me dat ik het je nu pas vertel, maar ik wil het zo graag’’ zei hij huilend. ‘’Harry, ik ben niet boos om dit, ik dacht dat je vreemd was gegaan ofzo. Ik vind het niet leuk dat je die mail hebt verstuurd zonder dat ik het wist maar ik snap het wel’’ zei ik en ik gaf hem een kus.

‘’Harry?’’ zei ik ‘’Ja?’’ ‘’Als we een kindje krijgen zullen we dan ook een hond nemen?’’ vroeg ik ‘’Ja hoor, Lou maar dan moeten we daar ook even een oplossing voor bedenken, ik bedoel als we een kindje willen van ons zelf dan gaan we dat in februari doen zodat het kindje in oktober geboren wordt en we dus niet zo heel lang apart van elkaar wonen en dan een van ons met het kindje, en dan moeten we ook even kijken waar we de hond dan willen’’ zei hij en ik knikte. ‘’Waarom wil je toch altijd dat ik alles krijg wat ik wil?’’ vroeg ik ‘’Omdat je het waard bent en omdat je mij ook alles geeft wat ik wil’’ zei hij en ik zoende hem vol liefde.

Hiiii wat zouden jullie vinden van een kindje? Dit is niet Melody’s hoofdstuk, want ze is ziek een kan dus het hoofdstuk niet schrijven dus dat hoofdstuk komt misschien in een van mijn andere boeken! Ik hoop dat jullie dit boek nog leuk vinden! Please comment ik beloof dat de hoofdstukken beter worden! (dat hoop ik tenminste!) Love you guys

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu