Merry christmas

577 29 6
                                    

HARRY P.O.V

''Louis?'' vroeg ik zacht ''Ja?'' ''Vond je je verjaardag een beetje leuk?'' vroeg ik en Louis draaide zich om en ging dicht tegen me aan liggen. ''Het was super Hazz'' zei hij en hij gaf me een kusje. ''Pap ikke akker'' zei een klein meisje door de babyfoon. Louis sprong meteen uit bed en ik hoorde Liv hard op lachen. ''Papa'' zei Liv Toen Louis rondjes met haar door de kamer liep, Louis Liet Liv voorzichtig op het bed vallen en Liv ging op zijn schoot zitten. ''Ijne Kjerst'' zei ze en ze gaf me een kusje, ''Jij ook fijne Kerst lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kusje en ik knuffelde met haar.

''Wat aan we andjaag djoen?'' vroeg Liv ''Eerst gaan we even een filmpje maken voor de fans, en dan gaan we naar de opa's en oma's en dan gaan we nog meer leuke dingen doen'' zei Louis en hij ging naast me liggen. ''Kom we maken een family picture voor op insta en Twitter'' zei Louis snel, hij pakte zijn mobiel deed de camera aan en Liv ging dicht tegen me aan zitten net zoals Louis en Louis maakte de foto. ''Die is super cute'' zei hij en hij liet ons de foto zien, ''Awww, Kijk een hoe knap we zijn Liv'' zei ik en Liv klapte in haar handjes. ''Kom dan gaan we even eten en Tommie uitlaten'' zei Louis en we stonden allemaal op.

Nadat de hele camera bende ook weer in ons huis was en we hadden gedoucht en waren aangekleed reden we naar Zayn en Perrie's huis om daar het filmpje op te nemen. ''Hi Jongens, kom erin'' zei Perrie toen ze de deur open deed. We liepen naar binnen en Liv was meteen naar Emma en James gewaggeld. ''Hi Ni, hoe gaat het?'' vroeg ik ''Super, en met jullie? Nog iets leuks gebeurt in huize Tomlinson?'' vroeg hij ''Altijd alleen niet iets dat we belangrijk vinden om te delen'' zei Louis en hij ging met Zayn naar buiten, ik zag dat hij een sigaret opstak dus ik schudde mijn hoofd. Ik weet dat hij dat al heel lang doet, maar hij moet er echt mee gaan stoppen, hij heeft nu een kind en moet het goede voorbeeld gaan geven. Als hij niet stopt met roken moet hij in ieder geval stoppen met de drugs en wiet.

''Wat is pap aan et oen?'' vroeg de stem van Emma ''Uh hij is even met Louis aan het praten lieverd'' zei Perrie en ze keek me moeilijk aan. We hebben er allebei moeite mee dat onze mannen dat doen maar ze luisteren niet naar ons dus ja. En nu moeten wij gaan bedenken hoe we het verborgen houden voor de kinderen. ''Hi Hazza wat is er?'' vroeg Louis toen hij weer binnen kwam. Hij wou me een kus geven maar ik ontweek. ''Je weet dat ik er niet van hou om met je te zoenen als je net hebt gerookt'' zei ik zacht ''Sorry liefje'' zei hij ''Het maakt niet uit, ik weet toch dat je er niets aan gaat doen dus ja'' zei ik en ik tilde Liv op en ging op de bank zitten naast Niall.

LOUIS P.O.V

Na het filmpje en het rook incident heb ik niet meer met Harry gepraat, we zijn nu bij ons thuis met onze familie en onze moeders zijn het eten aan het voor bereiden. ''Harry?'' vroeg ik zacht toen ik voor hem stond. ''Ja Louis?'' vroeg hij ''Sorry dat ik nog steeds rook, maar ik wil niet dat je hierom boos op me bent'' zei ik ''Louis luister, ik ben niet boos gewoon een beetje teleurgesteld, ik bedoel je hebt een kind, en daar moet je het goede voorbeeld voor geven, en ik ben niet achterlijk Louis want je had niet gerookt maar geblowd'' zei hij en ik keek naar de grond ''Sorry'' zei ik

''Lou, wat nou als je mij beloofd dit komende jaar niet meer te blowen en al je drugs en weet ik het wat nog meer te gebruiken, dan krijg je alles wat je wilt. ''Dus ook niet gewoon roken?'' vroeg ik ''Alleen als ik of Liv niet bij je in de buurt zijn mag je roken maar ook niet blowen ofzo'' zei hij ''Okay beloofd'' zei ik en Harry gaf me een kusje. ''Ik ben trots op je'' zei hij en ik gaf hem nog een kus. ''Laten we maar gaan eten en dit even laten voor wat het is'' zei hij en ik knikte.

''Okay wie wil er cadeautjes?'' vroeg Robin toen we al een paar uur klaar waren met eten. ''Ikke ikke ikke'' zeiden mijn jongste 3 zusjes en broertje en Liv. Liv zat bij mij op schoot en ze kreeg een heel groot cadeautje. ''Tjeddybjeer'' zei ze blij toen ze de grote beer had uitgepakt. Daarna kregen Harry en ik shirts met daarop: Thing 1, Thing 2 en Liv kreeg een jurkje met daarop: Thing 3. en daarna was het mijn beurt om Harry een cadeautje te geven. ''Hazz dit is voor jou, maar je moet eerst het kaartje lezen'' zei ik en Harry begon te lezen:

''Lieve Harry,

Je bent de meest lieve, zorgzame en beste man en vader ever!

Je zorgt super goed voor ons en ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten doen.

Ik zou alles voor je doen, zolang je maar van mij blijft houden.

Je bent het waard om voor door het vuur te gaan.

Ookal waren de afgelopen jaren niet de allerbeste jaren uit ons leven,

Was je er toch altijd voor mij, en bleef je van me houden.

Je bent een super voorbeeld voor Liv en een hele grote inspiratie bron voor ons allemaal.

Ik hou van je wat er ook gebeurt en ik wil je echt nooit van mijn leven kwijt.

Yours sincerely louis.''

Het was even stil en er liep een traan over Harry's wang. Ik zag dat er bij onze moeders en mijn twee oudste zusjes ook tranen over hun wangen vielen en Harry trok mij en Liv in een knuffel. ''Dankje Louis, ik hou van je'' zei hij ''Ik hou ook van jou Hazza, maar nu je cadeautje nog'' zei ik en Harry liet ons los. Hij deed het cadeautje open en keek me blij aan toen hij de nieuwe i phone in zijn hand had. ''Je zei dat de jouwe kapot was dus ik dacht dat je misschien wel een nieuwe kon gebruiken'' zei ik en Harry zoende me. ''Dankje babe'' zei hij ''Graag gedaan lieverd'' zei ik en ik gaf hem een kus.

Hiii sorry voor dit slechte korte hoofdstuk maar ik had wat meiden uit de groeps app een soort van beloofd dat het hoofdstuk er nog op zou komen dus vandaar. Please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu