HARRY P.O.V
‘’Kom op Liv werk even mee, je gaat straks lekker bij tante Gemma logeren en dan halen pap en ik je morgen weer op’’ zei ik toen ik Liv wilde optillen en naar de auto wou brengen. ‘’Nee ik wil bij jullie blijven’’ zei ze huilend. ‘’Liv kom nou eens hier’’ zei ik ‘’Nee’’ zei ze ‘’Liv ik tel tot drie, 1, 2’’ zei ik en ze rende weg. ‘’Olivia Tomlinson, kom nu hier heen’’ zei ik niet boos maar streng. Ze kwam naar me toe omdat ze weet dat als we Olivia zeggen we het niet meer grappig vinden of boos zijn. ‘’Waarom kwam je niet meteen hier heen?’’ vroeg ik ‘’Omdat ik bij jullie wil blijven’’ zei ze ‘’Luister schatje, straks ga je lekker met Lissa spelen en met ome Ashton en tante Gemma, misschien gaan jullie wel naar opa en oma en dan halen pap en ik je morgen weer op afgesproken?’’ vroeg ik en ze knikte en gaf me een knuffel, ‘’Sorry papa’’ zei ze huilend ‘’Het is al goed schatje’’ zei ik en ik tilde haar op.
‘’Klaar om te gaan?’’ vroeg Louis die nu ineens in de woonkamer stond. We hebben nu drie weekjes vrij dus we zijn weer thuis. ‘’Ja’’ zei ik zuchtend. Ik zette Liv in de auto en ik wachtte tot Louis het huis uit kwam. ‘’Waarom hielp je me niet met haar te pakken te krijgen?’’ vroeg ik licht teleur gesteld. ‘’Sorry babe, maar ik moest haar spulletjes pakken ik beloof je dat ik je de volgende keer zal helpen okay?’’ vroeg hij en ik knikte, hij gaf me een kus en liep naar de bestuurders kant. We reden naar Gemma en hoe verder we van huis af waren hoe meer Liv begon te huilen.
Ik haalde Liv uit de auto en ze begon met haar beentjes te spartellen. ‘’Liv klaar nu, morgen komen papa en ik je weer halen, we laten je echt niet alleen’’ zei Louis en hij nam haar van me over, ik haalde haar logeer spullen uit de auto en belde aan. ‘’Hi jongens kom er in’’ zei Gemma en ze nam Liv over. ‘’Wat is er meisje?’’ vroeg ze ‘’Ik wil bij mijn papa’s blijven’’ zei ze snikkend ‘’Luister Liv, papa en pap gaan even samen iets leuks doen, en wij gaan ook iets leuks doen, wij gaan naar opa en oma en daar gaan we eten, en dan mogen Lissa en jij lekker lang opblijven en een film kijken, en dan komen papa en pap je morgen weer halen, afgesproken?’’ zei mijn zus en Liv knikte.
‘’Nou meisje, veel plezier bij opa en oma en met Lissa we zien ze morgen weer goed?’’ vroeg ik en ze knikte, ik gaf haar een knuffel en een kus en bij Louis deed ze het zelfde. ‘’Veel plezier jongens’’ zei Gemma en wij liepen weer naar de auto. ‘’Ik haat het als ze huilt’’ zei ik toen we weg reden, Louis knikte en hield mijn hand vast, ze moet leren dat we niet altijd bij haar kunnen zijn liefje, als ze straks naar school gaat kunnen wij ook niet in haar klas lokaal zitten omdat ze ons anders mist, en soms moeten we even aan onze relatie denken’’ zei Louis. ‘’Hoe bedoel je?’’ vroeg ik ‘’Nou wat nou als we Liv altijd bij ons hebben, en nooit even voor een moment samen, dan worden we gek, en gaan we misschien wel uitelkaar en dat wil ik niet’’ zei hij ‘’Dat wil ik ook niet babe’’ zei ik en hij lachte lief naar me, ‘’Ik wou dat ik je nu kon zoenen maar het risico dat we dan tegen een boom aan rijden en dan Liv niet meer zien is te groot’’ zei ik en Louis lachte.
LOUIS P.O.V
‘’We hebben alleen last van deze lieve hond’’ zei ik toen ik het huis binnen liep en er een hond op me sprong. ‘’Hi Tommie, Liv is even weg maar ze is morgen weer terug’’ zei ik tegen Tommie en ik aaide hem, ‘’Louis kom eens hier?’’ vroeg Harry ‘’Wat is er liefje?’’ vroeg hij ‘’Ik moest nog wat doen’’ zei hij en hij kwam dichter bij ‘’Oh wat dan?’’ vroeg ik ‘’Dit’’ zei hij en hij plantte zijn lippen op die van mij. Ik tilde Harry op en liep met gemak naar boven. Ik sloot de deur en legde Harry op ons bed. Ik hing boven hem en zoende hem nog steeds. Ik had een bloesje aan maar in twee seconden lag die al op de grond. ‘’Je hebt daar wel ervaring mee of niet dan Hazza’’ zei ik en hij knikte ‘’Now kiss me you fool’’ zei hij en ik lachte en zoende hem weer
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...