LOUIS P.O.V
Vandaag komt de hele familie naar het huis kijken, Harry en ik gaan met Liv even naar het park als onze familie naar het huis gaat, puur omdat we even met z'n drieën willen zijn. Ik heb hem zo gemist en ik hou gewoon te veel van hem, ik heb daarom ook besloten dat ik hem niet ga vertellen dat ik gebruikt heb en dat ik daarom zo gemeen tegen Liv ben geweest. Ik wil hem niet kwijt, en als hij er achter komt dan ben ik hem wel kwijt. ''Waar denk je aan baby?'' vroeg Harry ''Jou, de tijd dat je weg was, en de toekomst'' zei ik ''We zijn nu weer samen, gezellig met z'n drietjes, ik ga voorlopig niet meer weg, we gaan straks lekker met z'n drietjes wandelen alles is goed nou baby, ik hou van je'' zei hij. ''Ik hou ook van jou'' zei ik en ik gaf hem een kusje.
''Papa's'' riep Liv en ze rende naar ons toe en ze knuffelde Harry's schoot toen ze bij ons kwam. Ik kietelde haar waardoor ze hem los liet en knuffelde. Ik tilde haar op en Harry lachte. na een tijdje stopte ik en gaf ik haar een kusje. Liv knuffelde mij en Harry sloeg zijn armen ook om ons heen. ''Mag ik straks een ijsje?'' vroeg Liv ''We kijken wel even lieverd'' zei Harry. Het is eigenlijk winter maar in LA is het best warm en Liv zou zelf in de sneeuw nog een ijsje willen. ''Zullen we gaan?'' vroeg ik en Harry knikte en Liv rende weer weg. ''Livie, kom we gaan wandelen'' zei Harry die opstond. ''Kom op lieverd'' zei ik en Liv kwam naar ons toe.
''Luister eens meisje, we nemen de buggy mee, en daar ga je alleen in zitten als wij dat zeggen okay, en je mag zelf lopen maar dan moet je wel onze hand vast houden okay?'' vroeg ik en Liv knikte. we deden alle 3 onze jassen aan en onze schoenen en liepen daarna het hotel uit. Meteen tilde ik Liv op omdat we omringt werden met paps. ''Pap ik vind dit niet leuk'' fluisterde Liv ''Weet ik lieverd, het is bijna over'' zei ik toen Harry mijn hand vast pakte.
Toen we eindelijk verlost waren van die paps liet ik Liv lopen en hield ik haar handje vast. ''Papa waar gaan we heen?'' vroeg Liv, ''We gaan wandelen, en dan mag je spelen in de blaadjes'' zei Harry die de buggy duwde. Hier in LA liggen er een paar blaadjes op de grond maar de zon schijnt toch ook nog. In Londen sneeuwt het nu en ik ben daarom dus ook blij dat als we morgen thuis zijn dat ik dan niet in de kou alleen hoef te slapen, maar met mijn lieve man. Na een tijdje had Liv een heel mooi roze blad gevonden en die had ze in de buggy gedaan.
''Mag ik die in mijn kamer ophangen?'' vroeg ze ''In welke kamer lieverd, hier in LA of in Londen?'' vroeg ik ''In Londen omdat we daar het meeste zijn toch?'' vroeg ze en Harry knikte ''Want dan kan ik hem zo vaak bekijken als ik maar wil'' zei ze en ik lachte. ''Zullen we dan maar een ijsje gaan eten lieverd?'' vroeg Harry en meteen knikte Liv en ze stak haar armpjes naar me uit, ik tilde haar op en ik gaf haar een kusje. We liepen naar de stad waar je even ergens kon zitten en we besteld ijsjes.
HARRY P.O.V
Na een tijdje gewandeld te hebben besloten we naar het huis te gaan, ik heb zin om mijn familie weer te zien en om te weten wat de reacties zijn. Toen we aan kwamen lag Liv te slapen in haar stoeltje en Louis tilde haar eruit. Ik gaf hem een kusje en ik opende de voordeur. Toen we in de woonkamer waren kwamen er meteen kleine kinderen op me af. ''Hi meiden'' zei ik ''Het huis is geweldig Harry'' zeiden ze en ik lachte. ''Ja? Vinden jullie het mooi?'' vroeg ik en ze knikte. ''Dankje meiden, en ik gaf Daisy, Phoebe, Fizzy en Lottie een knuffel. Nadat ik iedereen een knuffel had gegeven gingen Louis en ik ook zitten.
''Het huis is echt geweldig'' zei Johannah ''Het heeft ons bloed zweet en tranen gekost maar dan heb je ook wel wat'' zei Mark en ik knikte. ''Ik wil jullie gewoon bedanken voor de hulp en inzet want ik weet hoe zwaar het is om je gezin achter te laten en ik ben gewoon erg dankbaar dat jullie dat wilden doen om er een familie huis van te maken, en ik wil de rest heel erg bedanken voor de steun die we kregen en dat jullie er voor Louis en Liv waren als ze het moeilijk hadden. Maar nu wil ik Louis nog even wat zeggen'' zei ik en hij keek me niets begrijpend aan.
''Lou je weet dat dit huis op mijn naam staat, nou ja het staat op de naam Harry Edward Styles maar ik wil je even zeggen dat dit huis nu op de naam Louis William Tomlinson, Harry Edward Tomlinson Styles en Olivia Darcy Tomlinson staat. Het huis is natuurlijk van de hele familie maar ik wil dat het huis op onze naam staat omdat ik het gekocht heb en om dat we alles samen delen en omdat je gewoon super belangrijk voor me bent, het staat ook op Liv's naam omdat zij de gene is aan wie ik dit huis overdraag als we er niet meer zijn. Ik hou van je baby en ik laat je nu nooit meer alleen'' zei ik en Louis kwam naar me toe en zoende me en er vielen tranen over zijn wangen.
''Dankje baby ik hou zo fucking veel van je, je bent alles voor me, dankje echt waar cutie, dankje'' zei hij en hij gaf me weer een kus. Ik hoorde hier en daar een paar aw's en ik knuffelde Louis en ik veegde zijn tranen weg. ''Ik hou van je'' zei Louis zacht ''Ik ook van jou'' zei ik en ik gaf hem nog een kusje. Ik knuffelde hem en we keken naar hoe Liv in de armen van Dan lag te slapen. ''Ons meisje'' zei Louis. ''Ons prachtige meisje'' zei ik en Louis gaf me een kus en ik tilde Liv over van Dan. Ze sliep op mijn schouder en Louis ging achter me staan en gaf me een knuffel en hij keek naar Liv. Ik hoorde onze familie foto's maken en ineens kreeg ik melding, Louis pakte mijn mobiel uit mijn kontzak waardoor ik grijnsde en hij gaf hem aan mij.
Ik zag dat mijn moeder, Lottie, Gemma en Johannah iets op instagram hadden gezet en het was een foto van Louis Liv en mij dat we aan het knuffelen zijn met lieve tekstjes eronder.
*foto*
@lottietommo123: Look how cute! #Bestfamilyever!
*foto*
@annetwist: My beautiful son with his amazing husband and daughter! #Bestfamilyever!
*foto*
@johannahdarling: @louist91 @harrystyles you 2 have the best relation ship ever I'm so proud of you guys! #Bestfamilyever!
*foto*
@namelessgem: So proud of my little brother and his amazing husband! I love you guys! #Bestfamilyever!
Ik liet het Louis lezen en hij lachte, ''Jullie zijn zo lief'' zei ik en alle 4 lachte ze en Louis knuffelde me alleen nog maar meer en ik keek naar het mooie schattige slapende meisje in mijn armen. Ik hou van mijn gezin meer dan mensen zouden denken.
Hiii okay eerst was ik helemaal niet vanplan om dit boek vandaag te updaten maar omdat het 10-10-2015 is moest ik wel jullie denken nu waarschijnlijk wtf maar vandaag is het de 'verjaardag' van Liv. in dit boek is Liv op 10-10-2014 geboren dus jah ik dacht waarom ook niet. Dus jah anyway ik hoop dat jullie het leuk vonden!!! I love you guys!
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...