HARRY P.O.V
Ik lig met Liv op de bank en Louis is aan het douchen, ''Papa ik ben misselijk'' zei Liv ineens, ''Moet je overgeven?'' vroeg ik en ze haalde haar schoudertjes op, ''Kom is hier'' zei ik en ik tilde haar op mijn schoot en ze legde haar hoofdje op mijn borst, ik voelde aan haar hoofdje en die was behoorlijk warm, ''Heb je het warm meisje?'' vroeg ik en ze schudde haar hoofd, ''Ik heb het koud'' zei ze ''Wil je naar bed?'' vroeg ik en ze knikte. Ik tilde haar op en ik liep met haar naar boven, ik deed haar haar pyjama aan en ik legde haar in haar bedje, ''Als er iets is moet je even roepen ja?'' vroeg ik ''Okay papa'' zei ze en ik deed de dekens over haar heen en ze deed haar speentje in haar mond en ze deed haar ogen dicht. Ik liep haar kamertje uit en ik liep tegen Louis aan.
''Wat is er?'' vroeg hij ''Ze voelt zich niet lekker'' zei ik ''Als jij nou even thee zet dan kleed ik me even aan en dan maak ik Liv even wakker en dan gaan we even thee drinken'' zei hij en toen pas zag ik dat Louis alleen een handdoek om zijn middel had, ''Okay baby, maar voor mij hoef je je niet om te kleden hoor'' zei ik en ik ging dicht tegen hem aan staan en ik deed een vingen tussen de handdoek en Louis' onderbuik, ''Ik dacht het niet Tomlinson'' zei hij en hij haalde mijn vinger weg en hij liep kont schuddend onze slaapkamer in en ik lachte.
Ik liep naar beneden en ik zette de kraan op kokend water, en ik vulde twee bekers en ik vulde een klein bekertje voor Liv en ik deed daar warme chocomelk in, Louis kwam naar beneden met Liv op zijn arm en ze had haar hoofdje in zijn nek gelegd en haar oogjes dicht, ze was heel wit en haar neusje was rood. Louis ging met haar op de bank zitten en hij deed een denkentje om haar heen.
Ik liep met de bekers naar hun toe en ik gaf Liv een kusje, ''Gaat het meisje?'' vroeg ik en ze schudde haar hoofd. ''Wil je chocomelk drinken?'' vroeg ik en ze knikte. Ze ging recht zitten tegen Louis aan en ik gaf haar beker, ze nam een slok je en ze gaf het weer aan mij. ''Was het lekker meisje?'' vroeg Louis en ze knikte, ''Mooizo'' zei ik Tommie legde zijn hoofd op Louis' knieën. Liv begon ineens te huilen en ik keek Louis aan, ''Waar heb je pijn meisje?'' vroeg ik ''Mijn buik'' zei ze ''Kom eens, dit doe ik ook bij pap als hij buikpijn heeft'' zei ik en Louis gaf Liv aan mij.
Ik legde het dekentje over ons beiden heen en ik legde mijn grote warme hand op haar buikje, langzaam viel ze in slaap en Louis keek me lachend aan, ''En dat gebeurt ook altijd bij jou'' zei ik en Louis lachte, ineens ging Louis mobiel en hij stond op en hij liep weg. Tommie sprong op de bank en hij kroop onder het dekentje en hij legde zijn hoofd op Liv's beentjes. Ik lachte even en toen kwam Louis weer binnen.
LOUIS P.O.V
''We moeten naar de studio, we moeten iets bespreken'' zei ik ''Waarover?'' vroeg Harry ''Geen idee, we moeten daar over een uurtje zijn'' zei ik en Harry keek naar Liv, ''Lou, Liv is ziek ik wil haar daar niet mee naar toe nemen, een van ons moet thuis blijven'' zei hij ''We moeten er allebei naar toe en ze zeiden dat ze er dan even bij moet gaan zitten of we moeten oppas regelen'' zei ik en Harry zuchtte, ''Ik bel Ed wel even om te vragen of hij wil oppassen'' zei Harry en ik knikte, ik gaf Harry mijn mobiel en hij belde Ed.
''Jo Ed met Harry uhm kan je even op Liv passen, ze is ziek en wij moeten onverwachts naar de studio'' zei Harry ''Ja Eddie mag ook mee tuurlijk ik denk dat Liv dat wel leuk vind ze hebben elkaar al best lang niet gezien'' zei Harry waarschijnlijk als antwoord op Ed. ''Heel erg bedankt tot zo'' zei hij en hij hing op. ''Ed komt hier heen met Eddie'' zei hij, Eddie is de twee jaar oude zoon van Ed, Ed heeft een relatie met Maddie en ze hebben hun namen samen gevoegd en toen kwam er Eddie uit en daarom heet hun zoon zo.
''Wat doet Tommie op de bank?'' vroeg ik ineens. ''Hij heeft zijn hoofd op Liv's benen, hij is bezorgd om haar'' zei Harry en ik lachte. ''Ik ga even mijn schoenen boven halen'' zei ik ''Wat doen je schoenen boven?'' vroeg Harry ''Nou gister ben ik naar boven gegaan met mijn schoenen en ik heb ze daar uitgedaan of nou ja jij hebt ze daar uitgedaan'' zei ik en Harry grinnikte ''Okay baby'' zei hij en ik liep naar boven.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictiehi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...