Dit is een 13+ hoofdstuk. het is een belangrijk hoofdstuk dus als je hem niet wilt lezen snap je misschien niet meer wat er gebeurt. De 1e p.o.v van Eleanor, de 1e p.o.v van Louis, kan je lezen daar zit geen smut in. maar de 2e P.O.V van Eleanor wel. in de 2e P.O.V van Louis zit een klein beetje en in P.O.V van Harry zit ook een beetje. je mag zelf weten o je het leest maar het is een belangrijk hoofdstuk!
ELEANOR P.O.V
Louis’ kamer. Daar ben ik dan, eindelijk. Ik loop naar zijn bed toe en ruik aan zijn lakens. “mmh Louis” “EY ELEANOR. WAT DOE JE??” hoor ik hem van beneden roepen. Fuck. “E EHHMM…JUST WAIT A MINUTE BABE!!!!!!!!” “OK.”. Ik wil. NEE ik moet hem vannacht naast me hebben, ik hou zoveel van mijn LouBoo!! Hij is zoo cuuuuteeeeeeeeee!!!! Shit okay maar ehm … en nu? Ik kijk naar zijn bed. Aha! Idee! Ik kijk naar de poten onder zijn bed en de veerringen van zijn bed. Hoe zit dit ding vast? Ik probeer de schroefjes van de poten en veerringen los te maken. HET LUKT OMG! Het bed zakt in elkaar met een harde dreun. “WOW GAAT ALLES GOED DAAR??” SHIT IK HOOR HEM NAAR BOVEN TOE LOPEN!!!! Snel loop ik naar de gang en bots ik tegen Louis aan. “oh oops! Sorry LouBoo!!” “wat deed je in mijn kamer??” “well eehmm..ik hoorde een harde knal in je kamer …eenn..toeenn” “wacht wat?” Hij loopt naar zijn kamer toe en kijkt naar zijn ingestorte bed. “BLOODY HELL?!?!? HOW DID THIS HAPPEND??” “ik weet het niet …
LOUIS P.O.V
FOCK FOCK FOCK!!! Wat is er in hemelsnaam met mijn focking bed gebeurt??! Eleanor…zij was het. Die helse bitch. Ik kijk haar aan met boze ogen, zij kijkt me aan met puppy eyes, ongelofelijke bitch. “was jij dit?” “nee BooBoo!!! Of course not!!” “hmmmhmmm waarom heb je dan schroefjes in je focking hand?” “I ik uhm..ik uhm.. ik zag ze daar liggen LouBear!! E en ik pakte ze toen op…e en ja …” “okay … that makes sence.” Zeg ik expres met een sarcastische toon. “Oh LouLou! Wees niet boos!! Je kan altijd bij mij nog slapen!!” WAT?! WAT DENK ZE WEL NIET?! IK GA EECHT NIET BIJ HAAR LIGGEN!!! “nee. Never. Nooit. Nada. Noppes. “ “oh, maar waarom niet Loouuu” “omdat ik jou niet mag. Blijf uit mijn kamer en laat me met rust.” En ik loop boos naar beneden. Ik ga dus echt NOOIT bij haar slapen. Ik krijg een appje van Hazza.
Hazza= Heeeyyy BooBear<3
Jij= hoi.
Hazza= ben je boos? <3
Jij= nee bby…het is gwn Eleanor.
Hazza= oh, hoezo? Wat deed ze nu weer?
Jij= Ja wat denk je? Gaat ze focking mijn bed kapot maken!!!
Hazza= WHAT?!
Jij= JA!!! Ze zei van niet, maar I swear for god sake, ze heeft het gedaan. Focking bitch.
Hazza= now c’mon Lou ..niet schelden..
Jij= Ja, ok.
Hazza= sweetheart ..
Jij= Ja, sorry, love. Ben gewoon een beetje, nee FOCKING boos op die cunt Eleanor.
Hazza= I know …
Jij= …
Hazza= baby?
Jij= Yes, darling?
Hazza= i love you<3
Jij= i love you too, there will always be that kind of critize, but i know, yes i know we will be all right.
Hazza= omg lou, you’re soo cheecy!
Jij= hahahaha
Hazza= tekst gebruiken van ons liedje en dan gebruiken als een versiertruc -_-
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...