LIAM P.O.V
Diana zat bij me op schoot een broodje te eten. James en Sophia waren boven om James om te kleden. ‘’Gjaan wje stjaks naaj Liv en Emma?’’ vroeg Diana en ik knikte. ‘’Maar eerst moeten we nog wachten op mama en James en moet jij je broodje op hebben’’ zei ik en ik drukte een kus op haar hoofdje. ‘’Liam, Zayn belde net om te zeggen dat we naar Harry en Louis moeten’’ zei Sophia met James op haar arm. Ze zette hem bij mij neer en liep naar de keuken. ‘’Ik kan niet geloven dat Lou en Hazz nu al 1 jaar in het openbaar samen mogen zijn’’ zei ik ‘’Ik vind het echt jammer dat het niet eerder kon’’ zei Sophia en ik knikte. ‘’Zullen we dan maar gaan?’’ vroeg ik en Sophia knikte. We deden onze jassen aan, zette de kinderen in de auto. Ik gaf Sophia nog een kus toen we in de auto zaten en reden toen naar Louis en Harry.
LOUIS P.O.V
‘’Een jaar geleden hebben we het tegen de wereld gezegd, een f*cking jaar geleden, waarom gaat dit zo snel en gingen de andere jaren zo langzaam?’’ vroeg ik ‘’Omdat je nu leuke dingen kan doen en niet tegen je zin in meer met een meisje moet rond lopen’’ zei Harry en hij gaf me een kus. ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en legde mijn hoofd op zijn borst, Liv speelde met Tommie. Ik hoorde ineens iets vallen en ik keek gelijk op. Don, onze camera man, stootte een vaas om. ‘’En het is vandaag ook een jaar geleden dat we camera’s in huis hebben’’ zei Harry zuchtend en ik grinnikte. Liv liep naar de scherven toe samen met Tommie maar Harry hield ze net op tijd tegen. ‘’Tommie hier’’ zei Harry die Liv inmiddels had opgetild, Tommie kwam naar hem toe en hij ging zitten, Harry gaf Liv aan mij en liep naar de kast om de stofzuiger te pakken.
‘’Waarom moeten jullie toch altijd dingen slopen?’’ vroeg ik lachend ‘’Omdat we dat leuk vinden’’ zei Don en ik lachte. Dit jaar hebben we best een goede band gekregen met de camera ploeg, we lachen veel met ze, en ze weten precies wanneer ze even niet moeten filmen. Liv vind ze ook heel aardig alleen vind ze de camera’s wat minder. Harry zoog alle scherven op en ik ging met Liv en Tommie op de bank zitten. Iedereen komt straks hier heen omdat we vanavond een viering van de show hebben. Al onze families en vrienden en andere celebs komen naar die viering. En omdat het heel laat pas afgelopen is gaan de kinderen met hun opa’s en oma’s naar huis. Anne gaat dan op Liv passen, waar wij haar heel dankbaar voor zijn.
Harry en ik zaten op de bank en Liv speelde met Harry’s haar. Ik gaf Harry een kusje en haalde Liv van Harry af en rende met haar door de kamer. Liv lachte hard en ik grinnikte. Even later zette haar weer op Harry’s schoot en ze fluisterde iets in Harry’s oor. ‘’Pap is een bjeetje gjek’’ zei ze lachend en Harry knikte. ‘’Dat is hij zeker, maar ook heel lief’’ zei hij en hij leunde naar me toe, ik gaf hem een kus dat een kleine zoen werd, toen Harry terug wou trekken beet ik zacht op zijn lip. Harry kreunde zacht en ik liet hem los. Liv lag tegen Harry aan en omdat de bel ging stond ik op en deed ik open.
Even later zaten we met z’n allen in de woonkamer, de kinderen waren aan het spelen met Tommie en wij zaten even te kletsen over het afgelopen jaar. ‘’Een jaar geleden wist de hele wereld van jullie, het is echt gek dat het al een jaar geleden is gebeurt’’ zei Niall ‘’Ja inderdaad, maar ookal ging het snel ik weet 1000000 keer zeker dat ik dit liever heb dan nog eens 4 jaar liegen’’ zei Harry en ik knikte. ‘’Al een jaar met deze idioten in een huis’’ zei ik kijkend naar Don. ‘’Wacht jij maar Tomlinson’’ zei hij ‘’Welke bedoel je er zijn er hier 3’’ zei Niall en hij lachte om zijn eigen grapje.
HARRY P.O.V
We zaten in de auto naar de rode loper voor het gebouw waar er iets over ons werd gezegd en werd gefeest. De kinderen komen na ons en zitten dus niet bij ons in de auto. De kinderen gaan met de moeders, Liv is ook gewoon met hun mee. Louis gaf me kusjes in mijn nek en speelde wat met mijn vingers. ‘’Klaar met dat ge klef jongens?’’ vroeg Zayn nadat Louis stopte met de heerlijke kusjes. We kregen een melding dat we er waren, de deur van de auto ging open en als eerst ging Zayn, daarna ik daarna Louis daarna Liam en daarna Niall. Ik hield Louis’ hand vast en er werden duizenden foto’s van ons gemaakt. Daarna kwam de auto met de kinderen, ze liepen van oud naar jong hand in hand de auto uit. Er werden van hen ook veel foto’s gemaakt maar dat vonden Emma en Liv niet zo leuk. Perrie tilde Emma en Liv op en Louis liep naar haar toe. Hij nam Liv over en liep weer naar mij.
Liv had zich bang vast geklampt aan Louis en er liep een traan over haar wang. ‘’Er gebeurt niets Liv, ze willen alleen maar een foto van je maken’’ zei ik ‘’Wil je anders met ons op de foto?’’ vroeg Louis maar Liv schudde haar hoofd en begon iets harder te huilen. Ik nam haar over van Louis en gaf haar een kus, ‘’Ga je mee even praten met die aardige mevrouw?’’ vroeg ik wijzend naar de vrouw die Louis en mij riep. Langzaam knikte Liv en ik liep met Liv op mijn arm naar de vrouw toe.
‘’Hi jongens, gefeliciteerd met de show’’ zei de vrouw, ‘’Bedankt’’ zeiden we allebei. ‘’Het is ook een jaar geleden van jullie come out en het is Valentijnsdag, wat hebben jullie voor elkaar gekocht?’’ vroeg de vrouw. ‘’Louis heeft een nieuwe ring voor me gekocht, met daarin Liv’s naam en geboorte datum, en ik heb voor Louis voetbal kaartjes voor Barcelona gekocht’’ zei ik. ‘’Zijn dat cadeautjes voor Valentijnsdag of om te vieren dat het de dag is van de come out?’’ vroeg ze
‘’Ik denk beide’’ zei Louis en ik knikte. ‘’Zo te zien vind jullie dochtertje al de aandacht niet zo leuk, is het de drukte of zijn het de camera’s?’’ vroeg ze ‘’Uhh Liv vind camera’s niet leuk, ze vind het ook niet leuk dat we gevolgd worden door de camera’s, we proberen haar zoveel mogelijk af te leiden met popen, Verhaaltjes, spelen en wandelen met onze hond. Maar ik denk dat ze nu de drukte niet echt leuk vind, of wel Liv?’’ vroeg Louis en Liv keek op.
‘’Vind je het leuk hier Liv?’’ vroeg ik en ze haalde haar schoudertjes omhoog. ‘’Ik vjind dje djameja’s njiet jeuk’’ zei ze, de vrouw keek ons aan met een hoofd van: Please vertaling. ‘’We gaan straks naar binnen en dan zijn de meeste camera’s weg, beloofd’’ zei Louis en Liv kreeg nu een lach op haar gezicht. Ik keek even rond en ik zag Lottie en Gemma met haar dochtertje staan. ‘’Kijk eens Liv, wie zijn dat?’’ vroeg ik wijzend naar Gemma en Lissa. ‘’Ante Lottie en ante Gemma en Lissa’’ zei ze blij. ‘’Veel plezier vandaag jongens, en bedankt voor het antwoorden’’ zei de vrouw ‘’Graag gedaan, Liv ga je zwaaien?’’ vroeg Louis en Liv zwaaide en wilde over getild worden. ‘’Louis nam haar over en we liepen naar Gemma, Lissa en Lottie.
LOUIS P.O.V
Inmiddels was Liv al met Anne naar huis, en wij waren er nog. Ik ben niet dronken maar wel erg aangeschoten. ‘’Harry, ik hou van je en ik ben zo blij dat we nu eindelijk samen kunnen zijn en geen gezeik meer krijgen’’ zei ik en ik drukte mijn lippen op die van Harry. Hij lachte ‘’Ik hou ook van jou honey’’ zei hij en hij zoende me weer. Ik trok hem dicht tegen me aan, we stopte de zoen omdat we even op adem moesten komen en knuffelde daarna nog.
We werden weer thuis afgezet en Harry maakte de deur open. ‘’Hi mam’’ zei Harry toen hij de woonkamer in liep, ’’Hi jongens, na veel gehuil om jullie is ze nu eindelijk aan het slapen’’ zei Anne, ik zag dat Harry iets hoorde dus ik luisterde ook even goed, en toen hoorde ik het, onze kleine meid die onze aandacht wil, door te mompelen. ‘’Heel erg bedankt mam, maar ga nu maar naar je hotel anders slaap je heel slecht, bedankt voor het oppassen’’ zei Harry en hij liet zijn moeder naar buiten.
‘’Laten we Liv maar gerust stellen’’ zei ik en Harry en ik liepen hand in hand naar boven. ‘’Hi lieverd, heb je oma laten denken dat je sliep?’’ vroeg Harry toen hij Liv optilde, ‘’Kom maar bij ons slapen’’ zei ik en Harry liep met Liv naar onze kamer. We deden allebei onze kleren uit tot onze boxers en gingen toen naast Liv liggen, we deden onze armen beschermend om haar heen en vielen in een diepe slaap.
Hii hier is de update van vandaag!! Morgen heb ik weer twee toetsen yay ): btw: ik heb een Insta account van Liv gemaakt: Olivia_Darcy_Tomlinson Dus als jullie haar volgen moeten jullie even doen alsof zij die dingen er opzet. als je een verzoek hebt gestuurd zou je dan even je naam van je insta naar mij willen sturen in de comments, prive gesprek of via app? het is misschien makkelijker om het verhaar van Liv's p.o.v te zien en wat zij leuk vind. het is echt een account voor wattpad dus daarom moet ik ff weten wat je insta naam is zodat ik het kan accepteren als je haar een vriendschaps/ volg verzoek doet!! ik hoop dat jullie haar gaan volgen en dat jullie het hoofdstuk leuk vonden!! Please comment
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...