LOUIS P.O.V
‘’Lou schiet op we moeten gaan’’ riep Harry ‘’Rustig babe we hebben nog een half uur en we zijn daar binnen 10 minuten’’ zei ik ‘’Nou en, ik wil nu gaan we moeten onze moeders ook nog halen’’ zei hij en ik liep naar hem toe. ‘’Aww wil mijn kleine Hazza naar de dokter om te praten over ons kindje?’’ vroeg ik met zo’n baby stem en Harry knikte. ‘’Dan gaan we’’ zei ik en Harry gaf me een kus. We waren de bus nog niet uit en Paul stond al voor ons. ‘’Jongens ik ga mee want ik moet de keuze goed vinden’’ zei hij ‘’Nou uh je kan mee maar wij besluiten wie het wordt’’ zei Harry en Paul knikte. We stapte een busje in en reden naar het hotel waar onze moeders al op ons stonden te wachten. We begroeten ze en reden naar het ziekenhuis.
‘’Meneer en meneer Tomlinson?’’ vroeg de dokter en wij stonden op en gaven de dokter een hand en liepen achter hem aan. ‘’Okay jongens ga zitten’’ zei de dokter. ‘’Okay ik ga jullie nu nog even een keer uitleggen wat er precies gaat gebeuren en wat de consequenties zijn en daarna vraag ik nog een keer of jullie zeker zijn en dan gaan we even met de vrouwen praten’’ legde de dokter uit en wij knikte. Harry hield mijn hand vast en kneep er zachtjes in. ‘’Als jullie de vrouw hebben gekozen dan gaan jullie haar eerst goed leren kennen, jullie gaan haar familie ontmoeten, de vrouwen weten nu wel dat Larry echt is maar ze hebben een contract onder tekent dat ze het niet door vertellen, dat gaan hun familie en vrienden ook doen als jullie die vrouw kiezen, ik heb begrepen dat jullie willen beginnen met de sperma en de bezwangering in februari, en van nu tot februari is een goed aantal maanden om iemand te leren kennen.
jullie mogen het sperma van het vrijen niet gebruiken om dit te doen, jullie moeten zorgen dat het sperma niet in aanraking komt met dat van de ander, jullie krijgen deze buisjes mee en daar moet het in zitten, zet wel jullie namen er op zodat we weten waar de vrouwenhormonen in moeten, aan de telefoon zei Harry dat er bij zijn sperma vrouwenhormonen toegevoegd moet worden, dus dan gaan we als dat allemaal klaar is het samen voegen en in de baarmoeder van de vrouw spuiten, als het goed is, is de vrouw dan zwanger’’
‘’De vrouw moet een week voor de bevalling in het ziekenhuis zijn zodat we zeker weten dat we er zo snel mogelijk bijzijn, we nemen het kindje nadat de navelstreng is door geknipt meteen mee voor onderzoek, als we klaar zijn met dat onderzoek brengen we het weer terug naar jullie en vertellen we wat we weten en laten we jullie dan even alleen met het kindje. Het kindje heeft een grotere kans op een afwijking, stoornis of ziekte dan een kindje van een vader en een moeder, maar we gaan er alles aan doen om het kindje en jullie dan te helpen’’ legde de dokter nog een keer uit en wij knikten ‘’Weten jullie het echt 100% zeker hebben jullie dit goed besproken met jullie familie en het management?’’ vroeg de dokter. ‘’We hebben het goed besproken en we weten het 1000% zeker’’ zei Harry blij en ik knikte. ‘’Okay dan ga ik even de eerste vrouw halen’’ zei de dokter en hij liep weg en ik gaf Harry snel een kus.
HARRY P.O.V
‘’Jongens dit is Lauren’’ zei de dokter we stelde ons voor en Lauren begon wat dingen over zichzelf te vertellen. ‘’Ik ben Lauren ik ben 23 jaar ik heb een dochtertje van 1 mijn man is overleden twee weken na dat mijn dochter is geboren. Ik zou dit graag voor jullie willen doen omdat ik heel graag nog een keer zwanger wil worden en omdat ik het fijn vind om mensen te helpen en daarna gewoon het kindje weg kan geven en geen zorgen hoef te hebben over het kindje’’ zei ze en wij knikte. Ze stond op en er kwam een andere vrouw naar binnen.
‘’Hi ik ben Rose ik ben 22 jaar, ik heb sinds begin dit jaar ontdekt dat ik kanker heb en dat het niet geneesbaar is, ik ben getest of ik dit kon doen, en gelukkig kan ik het doen. Ik zal niet lang na de bevalling blijven leven maar dat maakt voor mij niet uit want mijn laatste wens is om zwanger te worden, ik wil niet dat jullie mij kiezen om mijn wens in vervulling te laten gaan, maar dat jullie voor mij kiezen omdat jullie vinden dat ik er het geschiktst voor ben’’ zei ze en wij knikte weer en ik keek Louis aan met grote ogen. En toen kwam de laatste vrouw,
‘’Hoi ik ben Ellen, mijn leeftijd boeit niet en ik doe dit omdat ik gewoon een keer zwanger wil worden en het kind daarna gewoon kan dumpen’’ zei ze en ze liep weg. ‘’Okay nummer 3 niet’’ zei Louis meteen en ik knikte. ‘’Wie denk jij dat er beter is?’’ vroeg Louis aan zijn moeder ‘’Ik denk nummer 2 ze is heel aardig en je kan zien dat ze dit echt heel graag wilt doen’’ zei zijn moeder en mijn moeder knikte instemmend. ‘’Ik vind nummer 2 het geschiktst voor een beard en ook als draag moeder’’ zei Paul, ‘’Wat vind jij babe?’’ vroeg Louis ‘’Ik denk dat nummer 2 het beste is, niet omdat ze ziek is maar gewoon ik vind haar speciaal en de andere hebben meer iets van ik doe dit voor mezelf en niet voor jullie’’ zei ik en Louis kinkte. ‘’Ik denk dat het nummer 2 word’’ zei Louis blij ‘’Dan ga ik haar even halen’’ zei de dokter en hij liep weg.
‘’Okay Rose, we hebben overlegd en we vinden jou het meest geschikt, maar ben je bereid om dit voor ons te doen, want we hebben een nogal drukke baan’’ zei ik en ze knikte. ‘’Als ik jullie een kindje kan geven dan ben ik tot alles bereid, ik zie hoeveel jullie om elkaar geven en ik vind dat jullie het gewoon verdienen’’ zei ze. ‘’Ben je ook bereid om mijn beard te zijn?’’ vroeg ik ‘’Je wat?’’ vroeg ze verward. ‘’Een beard is iemand die zorgt dat je seksualiteit geheim blijft, dus dan speel je zijn vriendin om de relatie tussen mij en Harry verborgen te houden’’ legde Louis uit.
‘’Je krijgt er heel veel geld voor’’ voegde Paul er nog aan toe. ‘’Oh uh ja ik wil dat wel voor jullie doen maar ik hoef dat geld niet, ik doe het omdat jullie dan kunnen zien hoe jullie kindje groeit in mijn buik en dat jullie alles mee krijgen’’ zei ze en Louis en ik vlogen haar om haar nek. ’’Dankje dankje dankje’’ zeiden we. ‘’Okay jongens ik zal de papieren in orde maken en de andere vrouwen naar huis sturen’’ zei de dokter en hij liep weg. ‘’Okay Rose schrijf maar even op waar je woont want dan kan Harry je morgen op halen en dan vertellen jullie de hele wereld dat jullie samen zijn’’ zei Paul en Rose deed wat hij zei. We namen afscheid en gingen terug naar het busje. ‘’Ik kan niet geloven dat het nu echt gaat beginnen’’ zei Louis blij en ik knikte en gaf hem een kus.
Hii guys nou Larry krijgt dus een kindje woop woop! wat vinden jullie van Rose? en denken jullie dat het kindje gezond word of niet? Echt bedankt voor alle votes en comments, love you so much xx please comment!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...