kids

578 30 38
                                    

HARRY P.O.V

''Hey'' zei ik tegen Louis toen ik zag dat hij al wakker was, ''Hey, lekker geslapen?'' vroeg hij ''Bij jou slaap ik altijd goed'' zei ik en hij gaf me een kusje. ''Het spijt me echt dat ik zo overdreven reageerde'' zei hij ''Het is al goed liefje, laten we het er gewoon niet meer over hebben'' zei ik en hij knikte en drukte zijn lippen op die van mij. Zayn en Perrie gaan vandaag naar het zieken huis, ze krijgen dan te horen of het een meisje of een jongen word. Gemma komt vandaag langs om te vertellen wat het word want ze wou het niet door de telefoon zeggen. Vandaag gaan we ook eindelijk naar een hotel en hoeven we niet meer in de bus te slapen. ''Kom we gaan Liv wakker maken'' zei ik en Louis sprong uit het bed en rende naar haar bedje. Liv lag nog lekker te slapen dus we besloten haar gewoon mee te nemen.

Ik lag met Liv op de bank, en Louis haalde wat te drinken. Liv had haar speen in haar mond en haar handje hield een stukje van mijn shirt vast en haar hoofdje lag tegen mijn borst aan. ''Je bent zo papa's kleine meisje'' zei ik zacht en ik gaf haar een kusje op haar hoofd. ''Hi guys, wij gaan nu naar het ziekenhuis, tot straks'' zei Zayn en hij liep met Emma en Perrie naar buiten. ''Okay, dan zijn we nu nog met z'n drieën'' zei Louis die het drinken op tafel neer zette en naast me ging zitten. Liv begon in haar oogjes te wrijven en keek mij aan. ''Hi meisje, heb je lekker geslapen op Papa's buik?'' vroeg Louis en ze knikte.

''Wat gaan we vandaag doen pap?'' vroeg Liv ''We gaan straks naar het hotel rijden, en daar hebben papa en ik en de rest een interview, maar dan lig jij lekker te slapen en daarna komt tante Gemma met ome Ashton en Lissa'' zei hij ''Jullie komen toch wel terug?'' vroeg ze bang. ''Tuurlijk komen we terug schatje'' zei ik en ik gaf haar een kusje. ''Wil je iets eten lieverd?'' vroeg ik en ze knikte. Ik nam haar mee naar de keuken en zette haar op het aanrecht.

''Wat wil je eten liefje?'' vroeg ik ''Ik zou graag een tosti willen'' zei Louis ''Okay dan krijgt mijn andere schatje een tosti maar ik vroeg het aan dit schatje'' zei ik kijkend naar Liv. ''Wil je ook een tosti?'' vroeg ik en ze knikte. Ik gaf haar aan Louis en hij zette haar op de grond en ging met haar spelen. Ik maakte de tosti's maar voor Liv haalde ik de korstjes eraf. Ik deed de tosti's in het tosti-ijzer en ik keek naar Louis die Liv op zijn nek had. ''Geef papa maar een kusje pap'' zei Liv en Louis kwam naar mij toe lopen en gaf me een kusje, Liv leunde naar voor en greep mijn haren zachtjes vast.

LOUIS P.O.V

''We zijn er'' zei ik blij toen ik de bus hoorde stoppen met rijden. Perrie, Zayn en Emma komen als ze klaar zijn in het ziekenhuis naar het hotel toe. Nadat ze weg waren reden wij naar het hotel en na 2 uur zijn we er eindelijk. Harry lachte en deed het Jasje van Liv bij haar aan, ik deed mijn eigen jas aan en Harry gaf Liv aan me over. We hoorde al veel fans schreeuwen Harry pakte onze koffers die we gister al hadden gepakt en we liepen naar buiten. Harry gaf de koffers aan zo iemand die dat soort dingen regelt en wij maakte wat foto's met de fans.

Ik had Liv vast en ze huilde omdat ze bang was voor al het gegil. Ik maakte een foto met liv op mijn arm, maar Liv probeerde zich los te maken uit min greep door ver naar achter te leunen. Harry hield haar tegen en aaide haar over haar hoofdje. ''Louis please mag ik een foto met jou en Liv?'' vroeg een meisje. ''Liv wil je op de foto met mij en dat lieve meisje?'' vroeg ik maar Liv schudde haar hoofd. ''Alsjeblieft?'' vroeg ik ''Okay'' zei ze zacht en al die meiden schreeuwde omdat Liv iets zei. ''Dankje wel'' zei het meisje blij en ik gaf Liv een kusje.

Liv had er nu echt geen zin meer in en begon met haar benen te spartelen. Harry nam haar van me over, ''Wil je zelf lopen?'' vroeg hij en ze knikte hij zette haar neer en greep haar handje vast. ''Liv is echt super schattig'' zei een meisje ''Ja, ze vind alleen dat geschreeuw niet zo leuk'' zei ik lachend. ''Is ze bang voor ons?'' vroeg een ander meisje ''Ze is wel bang ja, maar daar kunnen we niets aan doen, later zal dat wel over gaan hoop ik'' zei ik en ik liep verder.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu