LOUIS P.O.V
Vanochtend kreeg ik een een telefoontje van het management. Ze zeiden dat ik en Eleanor om half 3 naar de studio moesten komen. Daardoor kan ik dus niet naar Harry. Liv is nu al twee maanden en ze vind het leuk als Harry en ik tegen haar praten, ze maakt dan altijd van die super schattige geluidjes. ‘’Louis we moeten gaan schiet op’’ zei Eleanor bod. ‘’Doe maar rustig’’ zei ik en ik liep met haar naar de auto. ‘’Lou, haat je me?’’ vroeg ze ineens. ‘’Ik haat je niet maar na alles wat je mij en Harry hebt aan gedaan vind ik je ook niet aardig, ik weet niet zo goed wat ik van je moet vinden’’ zei ik.
‘’Het spijt me voor alles dat ik gedaan heb, mijn familie wil gewoon dat ik gelukkig ben en ik was gelukkig met jou ondanks dat je bod tegen me deed en erg liet zien dat je me niet mag, ik mag jou wel Louis en ik deed deze dingen omdat ik oprecht verliefd op je ben’’ zei ze kijkend naar haar handen. ‘’Eleanor luister, je weet dat ik je niet mag en als je wil dat dat wel gebeurt moet je eerst eens wat veranderen aan je gedrag tegen mij en tegen de rest van de band. Ik heb een dochter en een man waar ik verschrikkelijk veel van hou, ik voel gewoon niets voor je, sorry’’ zei ik en ze knikte.
‘’Louis en Eleanor kom maar met mij mee’’ zei Simon en we liepen achter hem aan. Simon deed de deur open en ik hoorde iets brabbelen. ‘’Is Liv hier?’’ vroeg ik gelijk want hé ik herken mijn eigen dochters gebrabbel echt uit duizenden. ‘’Ja en Harry ook’’ zei Simon en we liepen de kamer in. ‘’Hi babe’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’Hi meisje ben je blij om mij weer te zien?’’ vroeg ik aan Liv en ik tilde haar van Harry over en ik begon haar te knuffelen. ‘’Dus Louis en Harry, jullie zijn bijna aan het eind van het geheim en daarom gaan we nu bespreken hoe we het zo makkelijk mogelijk gaan vertellen’’ zei Paul die ook in de kamer stond.
‘’Okay dit is wat we gaan doen: Louis verwijderd foto’s van hem en Eleanor op instagram, Louis en Harry mogen naast elkaar staan en zitten, Eleanor komt minder in de publiciteit met Louis, Louis maakt het uit met Eleanor, op het concert op 14 februari 2015 komen Louis en Harry uit de kast door een interview alleen met hun’’ legde Simon uit. We knikte allemaal en Harry en ik gaven elkaar een kus. ‘’Jullie mogen gaan’’ zei Simon en we liepen de kamer uit.
‘’Morgen komen Phoebs en dais dus dan ben ik er weer okay?’’ zei ik tegen Harry met Liv in mijn armen. ‘’Okay babe, ik zal wel zorgen dat we genoeg in huis hebben’’ zei hij en hij gaf me een kus. Hij tilde Liv van me over en ik gaf haar nog een kusje, ‘’Tot morgen liefje ik hou van je’’ fluisterde ik in haar oortje. ‘’ze houd ook van jou Lou net zoveel als ik’’ zei Harry en ik gaf hem nog een kus. ‘’Ik hou ook van jou Hazzabear’’ zei ik en ik liep met Eleanor naar de auto.
HARRY P.O.V
Ik zette Liv in de auto en reedt naar huis. Liv lag te slapen, ze lijkt misschien kwa uiterlijk op mij maar niet als ze slaapt want ze lijkt nu net Louis. Toen we aankwamen thuis stonden er allemaal paps voor het huis. Ik stapte de auto uit en haalde Liv uit de auto. Toen we binnen waren was Liv inmiddels wakker geworden en ging ik haar naar bed brengen. ‘’Zo Liv heeft ook weer een schone luier. Morgen is papa er weer en ook tante Daisy en tante Phoebe, gaan we dan lief doen?, natuurlijk ga je lief doen want jij bent een schatje’’ zei ik tegen Liv en ik gaf haar een knuffel. ‘’Slaap lekker liefje’’ zei ik toen ik de deur dicht deed.
‘’Okay laat ik deze bende eens opruimen’’ zei ik tegen mezelf. Ik liep naar de keuken en begon alles netjes op z’n plek te zetten. De telefoon ging en ik zag dat het mijn moeder was. ‘’Hi mam’’ zei ik ‘’Hi liefje, ik ben in Londen voor Gemma en Ashton en Lissa maar ik wou ook even bij jou en Liv kijken komt dat uit?’’ vroeg ze ‘’Uhh nou morgen komen Phoebe en Daisy en ik moet nog opruimen en de boodschappen doen’’ zei ik ‘’Anders zeg je even tegen mij wat je nodig hebt bij de supermarkt en dan haal ik het even voor je zodat jij verder kan opruimen en op Liv kan letten’’ zei ze ‘’Okay ik stuur je het lijstje wel, en gelukkig slaapt Liv want anders werd opruimen niets’’ zei ik lachend. ‘’Okay is goed jongen dan kom ik er zo aan’’ zei ze en ze hing op. Ik stuurde haar het lijstje en ging verder met opruimen. Ik heb echt geluk met zo’n moeder dacht ik bij mezelf. Toen ik eindelijk klaar was stond mijn moeder ook voor de deur.
‘’Hi mam hoe gaat het?’’ vroeg ik ‘’Goed, hoe gaat het bij jou en Liv?’’ ‘’Goed Liv is een hele makkelijke baby, ze huilt nooit alleen als ze zich pijn heeft gedaan of als Louis weer weg gaat, ze slaapt genoeg en ze eet en drinkt ook goed’’ zei ik trots ‘’Dat is mooi jongen’’ zei ze ‘’En hoe gaat het met Louis?’’ vroeg ze meteen daarna. ‘’Goed morgen kom hij hier slapen met Phoebe en Daisy, en hij is een geweldige vader voor Liv’’ zei ik ‘’Dat is mooi jongen, weten jullie al iets meer over jullie coming out?’’ vroeg ze en ik vertelde haar wat we vandaag hadden besproken met het management. ‘’Waar is Robin eigenlijk?’’ vroeg ik ‘’Hij is nog bij Gemma hij wacht even tot Ashton weer thuis is en komt dan hier heen’’ zei ze en ik knikte. ‘’Willen jullie anders hier eten, dan kunnen jullie Liv ook haar flesje geven’’ zei ik ‘’Dat is goed maar we moeten wel weer op tijd weg want we moeten morgen weer werken’’ zei ze en ik knikte.
Ik was samen met mijn moeder bezig met het eten en Robin dekte de tafel. Ik hoorde zacht gebrabbel komen uit de babyfoon en ik kreeg een lach op mijn gezicht. ‘’Liv is wakker ik ga haar even halen okay’’ zei ik ‘’Wacht hoe weet je dat ze wakker is ik hoor niets’’ vroeg Robin verbaasd ‘’Liv brabbelt heel zacht als ze wakker is en omdat ik haar iedere dag bij me heb hoor ik dat nu overal door heen’’ zei ik en ik liep naar boven.
‘’Ben je wakker? Ik heb een verrassing voor jou, opa en oma zijn hier om te kijken hoe het met je gaat. Kom dan geef ik je even een schone luier en gaan we dan naar beneden’’ zei ik en liv begon te trappelen met haar beentjes. Toen we klaar waren gingen we naar beneden. ‘’Hier is Liv’’ zei ik en mijn moeder kwam meteen naar me toe lopen, ze nam Liv van me over en ik liep naar het eten. ‘’Wat ben je knap’’ zei mijn moeder. ‘’Wanneer geef je haar altijd een flesje?’’ vroeg Robin ‘’Meestal na het eten omdat ze pas net wakker is, maar soms geef ik het haar voor het eten want dan is ze erg onrustig’’ legde ik uit. ‘’Wanneer ga je het vandaag geven?’’ vroeg mijn moeder die op een keuken stoel ging zitten met Liv in haar armen. ‘’Na dat we hebben gegeten, en mam dan mag jij het flesje geven’’ zei ik en mijn moeder werd meteen nog een stuk blijer.
Na het eten en Liv’s flesje gingen mijn moeder en Robin weer naar huis. Ik legde Liv in de box en ruimde de laatste spullen op. Mijn mobiel ging af en ik zag dat louis me een berichtje heeft gestuurd.
Husband: Louis / Jij: Harry
Husband: Hi Love, hoe gaat het met jou en Liv? Ik mis je, Eleanor is naar haar familie ik weet niet waarom ze nu al weg is but i really don't care. Kan ik bij jou slapen? Love you and miss you xx Lou XXX
Jij: Hi boo tuurlijk mag je bij mij slapen heel graag zelfs, oh en Liv is nu nog wakker dus ik zal maar opschieten xx love you and miss you too XXXX
Husband: Yay ik kom er nu gelijk aan tot zo hottie XXX
Jij: Tot zo handsome xxx
‘’Papa komt hier slapen liv’’ zei ik toen ik haar uit haar box haalde.
Yes Larry komt samen woop woop hahaah. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk een beetje leuk vonden please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...