LOUIS P.O.V
Ik lig huilend in bed, Liv heeft de hele tijd bij me gelegen en ze probeerde me te troosten. Na het gesprek met Harry heb ik zo erg gehuild, ik mis hem en ik wil hem hier bij me hebben, hij is nu al weer 4 dagen weg en ik wil hem hier hebben, ik wil hem knuffelen. Harry heeft gezegd dat ze al echt bijna klaar zijn, en dat ik het huis als eerste mag zien samen met Liv. Ik wil naar hem toe en ik wil met hem en Liv zijn. ''Pappie, kom je naar beneden?'' vroeg Liv zachtjes toen ze bij me kwam liggen. ''Ik kom zo schatje, wil je papa bellen?'' vroeg ik en ze knikte. Ik pakte mijn mobiel en ik belde Harry. ''Hey liefjes'' zei Harry ''Hey papa'' zei Liv blij, ''Hi baby'' zei ik zachtjes ''Lou, heb je gehuild?'' vroeg hij ''Nee tuurlijk niet'' zei ik nog steeds heel zacht en Liv keek me met open mond aan want ze weet dat ik lieg en Harry en ik hebben haar geleerd nooit te liegen.
''Lou je mag niet tegen me liegen'' zei Harry ''Ja okay sorry baby maar ik wil je gewoon bij me hebben, ik hou gewoon zo veel van je en ik wil niet dat je weet dat ik gehuild heb want dan maak je je zorgen of dan denk je dat ik niet sterk genoeg ben'' zei ik ''Lou stop met dat te denken, je geeft om me en houd van me, je bent wel sterk baby, luister Lou ik hou van je en over een week kom je hier heen, en dan kom je naar het huis kijken en dan ga ik weer met jullie terug en dan blijf ik bij jullie'' zei hij en er kwam een lach op mijn gezicht.
''Ik hou ook erg veel van jou'' zei ik ''Ik hou ook heel veel van jullie'' zei Liv en ik trok haar op mijn schoot en ik gaf haar kusjes in haar nek waardoor ze lachte. ''Pappie je baard kriebelt'' zei ze en ik hoorde Harry lachen. ''Papa, tante Gemma, Lissa en ik hebben koekjes gebakken'' zei Liv ''Oeh goedzo liefje'' zei Harry en ik gaf haar een kus. ''Liefjes ik moet opa even helpen, ik bel jullie straks voordat Liv gaat slapen nog wel even'' zei Harry ''Okay baby succes'' zei ik ''Doei papa'' zei Liv ''Doei liefjes van me'' zei Harry en hij hing op.
''Meisje jij moet even slapen'' zei ik ''Okay pap, maar gaan we wel samen spelen als ik weer wakker ben?'' vroeg ze ''Tuurlijk lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kus, ik deed haar haar shirt uit en ik legde haar onder de dekens, ''Slaap lekker lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kusje en daarna liep ik de kamer uit en ging ik naar beneden, ''Hey Gems'' zei ik ''Hi Lou, gaat het een beetje?'' vroeg Gemma ''Jah, ik heb Harry net gesproken dus ja'' zei ik.
''Weetje Lou, je geeft heel erg veel om mijn broertje, en hij om jou, maar hij probeert iedereen blij te maken, en wat jij ervan denkt is het meest belangrijke op dit moment, hij wil dat je trots op hem bent, maar als je blijft zeggen dat je hem mist en dat je hem bij je wil hebben, dan word hij down omdat hij jou niet gelukkig maakt'' zei ze toen we op de bank zaten. ''Hij maakt me wel gelukkig en ik weet dat hij het goed bedoeld maar ik wil gewoon niet weer de liefde van mijn leven kwijt raken'' zei ik.
HARRY P.O.V
Mark en ik zijn even naar de supermarkt gegaan om wat eten te kopen, ''Heb je Louis nog gesproken vandaag?'' vroeg hij ''Ja, hij belde me met Liv, hij had gehuild'' zei ik ''Hij mist je gewoon'' zei Mark ''Weet ik, ik mis hem ook maar ik wil niet dat hij huilt'' zei ik ''Snap ik, maar hé over iets langer dan een week, zie je hem weer en dan mag hij nooit meer huilen'' zei hij en ik lachte, ''Mijn baby mag huilen maar alleen als ik bij hem ben'' zei ik ''Liv is Louis' afleiding, hij moet gewoon met haar weet ik veel knuffelen of naar de speeltuin ofzo'' zei Mark en ik knikte.
''Guys we zijn er weer we hebben eten'' riep Mark en ik zette het eten op de tafel, het is een tafel voor 20 personen. Iedereen kwam naar ons toe en we gingen zitten, ''Nou jongens, nog iets langer dan een week en dan zijn we klaar'' zei Dan ''Heel erg bedankt dat jullie wilde helpen jongens'' zei ik ''Geen probleem Harry'' zei mijn vader. ''Anyway guys ik vind dat we dit heel snel hebben gedaan, we hoeven nu alleen nog twee badkamers en de garage en dan zijn we klaar'' zei Ashton. ''En dan kan iedereen zijn man weer knuffelen'' riep ik blij en iedereen keek me raar aan ''Jullie vrouwen kunnen hun man toch weer knuffelen en ik kan mijn man weer knuffelen'' zei ik en ze lachte.
Ik ben nu weer bezig met de garage, alles qua gereedschap komt hier weer in als het huis klaar is, er kunnen hier 6 auto's in en er staan ook wat kinderfietsjes omdat de kleintjes hier misschien wel leren fietsen, aww zie je Liv al blij op een fietsje zitten, aww ja okay ik ben blij nu. Ik zette een paar dozen met speelgoed op de planken, ik zette de fietsjes in een fietsen rek die ik heb maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik eraan kom want ik fiets bijna nooit en zeker niet in LA.
''Hey Harry wil je even helpen met de badkamer?'' vroeg Robin ''Ja tuurlijk ik kom er aan'' zei ik en ik zette de laatste doos op de plak en ik liep met hem mee naar boven. Alleen de badkamer van mijn moeder en Robin moest nog en die van Gemma en Ashton, ''Okay waar moet ik mee helpen?'' vroeg ik ''Je moet ons helpen deze wastafel tegen de muur te krijgen'' zei Ashton, ''Okay wat moet ik doen'' zei ik ''Je moet deze optillen en tegen de muur houden'' zei Ashton en ik deed wat hij zei, hij maakte hem met behulp van mijn vader vast aan de muur en ik kon hem los laten toen hij goed vast zat.
Het is nu middag en dat betekend dat het in Londen avond is, dus Liv zal straks wel naar bed gaan, Ashton en ik gaan met Lissa en Liv skypen voordat ze moeten slapen. We startte de computer op en we klikte Skype aan. ik zag dat Louis online was dus ik klikte hem aan en belde hem. ''Hey cuties'' zei ik, ''Hey'' zei Ashton. ''Hi papa, kijk wat we hebben gemaakt'' zei Lissa en ze liet een koekje zien, ''Lekker hoor schatje'' zei Ashton, ''Waar is de baby'' zei ik toen ik door had dat Linn er niet bij was. ''Ze ligt in haar box babe'' zei Louis ''Wacht maar'' zei Gemma en ze liep weg. Toen ze terug was had ze Linn in haar armen, ''Yes de baby is hier'' zei ik blij en Louis lachte.
''Hoe gaat het met mijn meisjes?'' vroeg Ashton, ''Goed papa, Liv en ik hebben mama met Linn geholpen'' zei Lissa blij. ''En hoe gaat het met mijn schatjes?'' vroeg ik toen Liv op Louis' schoot ging zitten ''Goed toch Livie?'' vroeg Louis en Liv knikte. ''We gaan vanaf morgen bij mama slapen'' zei Gemma ''Oh leuk, anders is ze ook zo alleen'' zei ik ''Ja daarom, en dan gaan we met oma en Tommie wandelen'' zei Louis. ''Waar is mijn hondje?'' vroeg ik ''Tommie ligt te slapen papa'' zei Liv ''Oh okay'' zei ik ''Kijk papa, Liv en ik hebben tattoos'' zei Lissa en ze lieten hun arm zien, Lissa had een sneeuwwitje tattoo en Liv had een Minnie Mouse tatoo. ''Mooi hoor meiden'' zeiden Ashton en ik.
LOUIS P.O.V
''Zodra we klaar zijn bel ik je Lou'' zei Harry, de meiden liggen inmiddels te slapen en Ashton en Gemma skypen nu samen, Gemma zit op haar kamer en ik zit beneden. ''En zodra je me hebt gebeld, dan bel ik ons management en dan zorg ik er voor dat ik een vlucht heb en dan komen Liv en ik naar je toe'' zei ik ''Ik kan niet wachten'' zei Harry ''Schiet op dan met verbouwen'' zei ik en Harry lachte. ''Ik doe mijn best cutie'' zei Harry. ''Goedzo'' zei ik ''Oh trouwens ik was de garage aan het doen vandaag en daar stonden 4 kleine fietsjes, dus ik dacht zo, hoe schattig zou Liv zijn als ze kon fietsen, zie je die lach al op haar gezicht?'' vroeg ik ''Aw Hazz wat doe je me aan, Liv is zo schattig en als ze gaat fietsen dan OMG Hazz zeg zoiets nooit meer want het is veel te schattig'' zei ik en Harry lachte.
''Schatje ik moet gaan, slaap lekker ik bel je morgen weer okay'' zei Harry ''Okay trusten liefje'' zei ik ''Bye babe'' zei hij en hij hing op. Ik zuchtte en ik deed mijn computer uit, het is nu bijna half 12 en ik ben best moe, ik ging naar boven en ik poetste mijn tanden en ik ging in bed liggen naast Liv, ik hoorde Gemma nog zacht praten en ik viel langzaam in slaap met mijn kleine meisje.
Hiii dit hoofdstuk had ik gister moeten updaten maar dat ging helaas niet dus sorry sorry sorry ik hoop dat jullie het leuk vonden!!! ik heb iets heel doms gedaan, ik heb ooit een hoofdstuk voor dit boek geschreven en nooit geupdate maar het probleem is dus dat dat hoofdstuk niet meer in t boek past tenzij ik het aan pas, ik ga mijn best doen om het aan te passen want Femke heeft het al gelezen en ze vind het schattig en ze vind dat het hoofdstuk in het boek hoort hehe, dus het hoofdstuk word of aangepast of het word een flashback hoofdstuk maar ik denk dat ik hem even aan pas. anyway ik hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vonden!!!
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...