LOUIS P.O.V
Liv ligt nog te slapen, ze heeft bij Lottie in bed geslapen omdat ik gister heel boos op haar ben geworden. Ik sta uit het raam te roken en het is een gewone sigaret, ik ga straks even naar Zayn om wiet te kopen en dan ga ik het daar even roken en daarna weer naar mijn moeders huis. Harry komt morgen thuis en dan ben ik eindelijk weer bij hem, ik weet dat dit fout is om te doen maar ik heb behoefde aan drugs op het moment. Ik hoorde Liv en Lottie pratend de trap af lopen en ik nam nog een laatste trekje en ik gooide de sigaret weg en ik liep naar de badkamer en ik spoelde mijn mond met mondwater.
Ik liep naar beneden waar Liv zat te spelen met Tommie en Ernest. ''Hoi Louis'' zei Ernest, ''Hey broertje, hey Livie'' zei ik en ik tilde haar op, ''Hoi pap'' zei ze bang en ik trok haar dicht tegen me aan, ''Sorry pap van gister'' zei ze en ze huilde zachtjes, ''Het is al goed meisje'' zei ik en ik gaf haar een kusje, Liv houd er echt totaal niet van als Harry en ik boos op haar zijn, ze wil ons geen pijn doen en als ze dat in haar ogen wel doet dan gaat ze huilen, ze huilt alleen als er iets met Harry en mij gebeurt, als ze pijn heeft en als ze bang is, maar ze huilde nooit toen ze honger had toen ze nog niet kon praten, ze huilde nooit als ze wakker was, ze huilde nooit als er iets van haar afgepakt werd dingen waar kleine kinderen om huilen daar huilt zij niet om.
''Raad eens wie er morgen weer is'' zei ik tegen Liv ''Papa'' zei ze blij en ik knikte, ''En wie nog meer?'' vroeg ik ''Opa's'' zei ze blij en ik knikte en ik zette haar weer neer, ''Ik ga straks even naar huis'' zei ik tegen mijn moeder ''Louis je blijft hier en je geeft je dochter zo veel mogelijk kusjes en knuffels want ze was echt bang gister avond'' zei mijn moeder ''Ja je bent echt een idioot ze heeft me de hele nacht vast gehouden, en ook nog huilend'' zei Lottie boos.
''Het is Harry's schuld hij moet gewoon naar huis komen'' zei ik boos, ''Hij komt morgen naar huis, en het is zijn schuld niet, hij probeert iets voor ons allemaal te doen en hij wil dat zijn dochter niet een hele maand zonder ouders hoeft te zitten, Louis hij vertrouwd je in haar buurt en hij vertrouwd er op dat je goed voor haar zorgt als hij weg is, hij mist jou en Liv ook maar als hij het nu niet doet dan doet hij het nooit, wees trots op hem, morgen is hij drie dagen thuis en daarna hoef je nog maar 2 weken zonder hem te zitten'' zei mijn moeder boos. ''Ik ga'' zei ik en ik liep het huis uit en ik stapte boos in de auto terwijl mijn moeder en liv in de deur opening stonden, Liv had tranen in haar ogen en ik reed weg.
HARRY P.O.V
Ernest' kamer is nu ook klaar en we hebben nu even pauze, Louis doet raar de laatste tijd en ik weet niet waarom, Liv en Lottie bellen me veel maar Louis neemt soms niet eens op als ik bel en zelf belt hij nooit, ''Hey hoe gaat het eigenlijk met Liv heb je haar al gesproken vandaag?'' vroeg ik ''Nee ik ga Louis straks even bellen'' zei ik ''Wat is dat toch tussen jullie'' vroeg ik ''Geen idee, ik denk dat we uit elkaar aan het groeien zijn'' zei ik zuchtend.
''Harry Louis mist je gewoon je bent veel te lang weg vind hij en daarom doet hij zo'' zei Mark ''Ik weet het allemaal niet meer, Louis doet raar de laatste tijd, Liv zegt de hele tijd dat hij boos op haar was en dan zegt Lottie dat het was zonder reden, hij neemt niet op als ik hem bel en zelf belt hij ook niet'' zei ik ''Het komt wel goed morgen sluit je hem weer in je armen en dan is alles weer goed'' zei mijn vader en ik zuchtte, ''Ik ga hem even proberen te bellen'' zei ik en de rest knikte, ik liep naar onze slaap kamer en ik deed de deur dicht.
''Hi met Louis Harry is mijn veel te knappe man en Liv mijn veel te schattige dochter ik ben er even niet waarschijnlijk vind ik hun belangrijker, bye'' hoorde ik en daarna een lange piep. ''Hey baby uhm ik probeer je nu al een paar dagen te bereiken maar je neemt steeds niet op, ik hoop dat alles goed gaat want ik mis je en ik mis Liv ook, ik zie je morgen weer handsome, ik hou van je..'' zei ik en ik drukte hem weg, ik zuchtte en ik werd gebeld door Fizzy.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...