LOUIS P.O.V
Een week geleden belde Harry me op om te zeggen dat ik vader word. Ik heb Eleanor al een week niet gezien of gesproken, en Harry en ik moeten iedereen nog vertellen dat we een kindje krijgen. Ik deed mijn laatste spullen in mijn tas en liep naar beneden. De tour bus kan hier ieder moment zijn dus ik moet even opschieten. 5 minuten later ging de bel en ik liep naar de deur met mijn tas in mijn hand. ''Hi Louis kom schiet op we moeten gaan'' zei Simon. ''Ja okay alleen mijn jas en sleutels nog pakken en dan ben ik klaar'' zei ik en Simon knikte en liep de tour bus weer in. Eleanor komt vanavond weer terug dus als ik een lamp aan heb laten staan is het niet zo heel erg. Ik keek wel voor de zekerheid of het gas nog aan stond. Toen ik alles gecheckt had en alles had gepakt liep ik naar buiten en deed de deur dicht en liep ik naar de bus.
''Lou!'' schreeuwde Harry en hij gaf me meteen een kus en een stevige knuffel. ''Hi babe'' zei ik toen hij me los liet. ''Hi Rose hoe gaat het?'' vroeg ik ''Goed dankje'' zei ze en ik gaf haar een knuffel. ''We gaan eerst naar Australië'' zei Paul waarop we allemaal knikte. ''Wanneer komt je familie Harry?'' vroeg Liam. ''Mijn familie komt overmorgen, want dan kan Gemma naar Ashton's familie en zijn mijn ouders bij ons'' zei Harry ''Mijn ouders komen dan ook want dan is onze familie bij elkaar zonder dat iedereen er iets achter zoekt'' zei Louis. ''Maar wanneer komt jullie familie dan?'' vroeg ik ''Weet ik nog niet moet ik nog vragen'' zei Liam waarop Niall en Zayn instemde.
De jongens waren naar het game gedeelte en Harry, Rose en ik waren nog in de 'woonkamer'. ''We hebben de eerste echo over drie dagen'' zei Harry. ''Oh maak foto's en vertel me daarna alles oke?'' vroeg ik. ''Hé Lou je gaat gewoon mee het is ook jou kindje en bij zo'n eerste echo moet de vader erbij zijn. Ik zeg wel tegen de paps dat ik je er graag bij wil hebben omdat je mijn beste vriend bent, en Rose haar moeder gaat ook mee'' zei Harry en ik gaf hem meteen een knuffel. ''Dankje Hazzie dankje'' zei ik en ik gaf hem een kus. ''Ik hou van je Lou'' zei Harry ''Ik hou ook van jou sweetheart'' zei ik en ik gaf hem een kusje.
HARRY P.O.V
Vandaag komen onze ouders en morgen hebben we onze eerste echo ik ben zo zenuwachtig. ''Lou schiet op we gaan onze ouders halen'' zei ik en Louis sprintte de slaapruimte uit en deed zijn schoenen aan toen hij bij de bank aan kwam. ''Nou wij zijn weg tot zo jongens'' zei ik en ik liep met Rose en Louis naar een zwart busje waar onze familie in word vervoert. Er reden er twee mee anders hebben we niet genoeg plek. ''Phoebs en Dais hebben je echt gemist dus ze zullen je wel knuffelen'' zei Louis blij. ''Dat maakt niet uit'' zei ik met een grote glimlach. ''Ashton is er al dus we moeten hem even bellen als wij er zijn want hij moet ons vertellen waar we heen moeten voor mijn ouders'' zei ik toen ik een berichtje van Ashton had gelezen. ''Ik heb hem ook gevraagd of hij wil kijken wanneer jou ouders aan komen'' zei ik kijkend naar Louis. ''Ow en jou moeder reist met mijn ouders dus dat is lekker makkelijk'' zei ik tegen Rose en ze glimlachte.
We stonden nu bij Ashton te wachten op mijn familie, Louis' familie komt 10 minuten later aan dus dan hebben we nog wel even tijd om op daar te komen. ''Ashton'' schreeuwde een bekende stem. Jup dat was Gemma. ''Broertje'' zei ze toen ze Ashton los liet. ''Hi Gems, waar heb je de rest gelaten?'' vroeg ik ''Uhhh die lopen daar en zijn nu hier'' zei Gemma en nadat ze Louis en Rose een knuffel had gegeven ging ze weer met Ashton knuffelen. ''Hi mam'' zei ik en ik zag dat er een traan over haar wang gleed. ''Niet huilen mam ik ben er nu toch? En we moeten jullie iets vertellen maar dat doen we pas bij de bus'' zei ik en ze keek me raar aan maar knikte toch. Toen we iedereen hadden begroet liepen we naar de plek waar Louis' ouders zouden aankomen.
''Lou daar is Phoebe'' zei ik blij en Louis keek naar de kant waar ik naar toe wees. Toen Phoebe ons door kreeg rende ze gelijk naar het glas toe om naar ons te zwaaien, al snel stonden Daisy, Lottie en Fizzy er ook al bij maar werden meteen weer meegenomen door Johanna, en ze liepen naar de uitgang. ''Lou!!!!'' riep Lottie en ze rende naar Louis en gaf hem een stevige knuffel. Phoebe en Daisy kwamen gelijk naar mij rennen en ik tilde ze allebei op. ''Hi Harry hoe gaat het?'' vroeg Daisy terwijl ze met mijn haar aan het spelen was. ''Goed hoor, nu onze hele familie er is'' zei ik en ik zette de tweeling weer neer. We begroette iedereen en we liepen naar de busjes, wat niet echt makkelijk ging want overal stonden fans.
LOUIS P.O.V
''Okay we vertellen het de jongens pas nadat jullie het weten'' begon ik ''Wat is er dan?'' vroeg Gemma. ''Nou jullie weten dat Louis en ik hebben gekozen voor ons eigen kind en niet voor adoptie?'' vroeg Harry. ''Ja, jongens wat willen jullie zeggen want jullie houden het wel heel spannend'' zei Johanna. ''Rose is zwanger van ons kindje'' zei ik blij. Iedereen feliciteerde ons en bedankte Rose dat ze dit wil doen voor ons. ''Morgen hebben we de eerste echo'' zei ik. ''Aww dat is geweldig jongens maar er is een probleempje'' zei Des.
''Wat dan pap?'' vroeg Harry ''Nou jullie mogen nog niet uit de kast komen, het is nu Februari en over negen maanden is het Oktober, hoe gaan jullie dat doen?'' vroeg hij. ''We zullen moeten zeggen dat de baby van Harry en Rose is en dat ik ze alleen help. En als we dan uit de kast mogen komen dan vertellen we iedereen dat de baby ook mijn kind is, en vertellen we de manier hoe we de baby hebben gekregen'' zei ik waarop iedereen knikte en me met medelijden aan keek. ''Maar hoe gezellig het ook is nu, wij moeten ons klaar maken voor ons eerste optreden van deze tour dus doei'' schreeuwde ik en ik trok Harry mee de bus uit.
Nog een paar minuten en dan moeten we het podium op, Harry gaf me nog snel even een kus en we liepen naar de andere jongens. ''Let's go'' zeiden we en we liepen het podium op en begonnen met het liedje Diana. Na een tijdje heel veel liedjes gezongen te hebben stom gepraat te hebben en veel borden met Larry gelezen te hebben kijk ik naar mijn man die zich totaal voorschut zet voor al de fans maar helemaal niets geeft om wat anderen nu van hem denken. Ik lach en ik hoor gelijk iemand Larry roepen. Het concert was afgelopen. We gingen het podium af en Harry knijpt in mijn kont.
''En waar was dat voor nodig?'' vroeg ik ''Nergens voor ik vind het gewoon leuk om aan je kont te zitten dat is alles'' zei Harry met een grijns op zijn gezicht. ''Het zal wel Tomlinson'' zei ik en ik begon Harry ruw te tongzoenen. Beste begin van de tour!
Hi hier weer een hoofdstukje ik hoop dat jullie het leuk vonden! Please comment
xx Desiree[
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...