Morning !!!

1.3K 55 6
                                    

Dit is misschien niet zo'n goed hoofdstuk voor mensen onder de 13 lezen op eigen risico

LOUIS P.O.V

Vandaag is het precies 1 jaar geleden dat Harry en ik een relatie kregen, we hebben veel meegemaakt dit jaar toen Paul onze zoen onderbrak na het concert zei hij dat het niet langer zo kon door gaan ik moest kiezen of ik maakte het uit met Harry of  ik kreeg een beard en dat was echt het meest erge keuze ever ik wilde het allebei niet. Maar toch koos ik voor een breard want ik wilde Harry niet kwijt. Ik kreeg een beard haar naam is Eleanor en ze is echt een bitch. Ze probeert Harry en mij uitelkaar te halen. Nu Harry en ik 1 jaar samen zijn wil ik hem verrassen met iets dat hij nooit vergeet.

''Goede morgen liefje'' hoor ik de liefste jongen van de hele wereld zeggen. ''Hi honey'' zei ik en ik druk mijn lippen op die van hem.

De kus wordt heftiger en ik voel dat hij met zijn tong tegen mijn lippen aankomt ik open mijn mond een beetje en ik voel zijn tong de mijne zoeken, we spelen even een spelletje en uiteindelijk win ik en neem ik de leiding. Ik voel  hoe hij mijn boxer uit probeert te doen want ja we slapen in alleen onze boxers. Hij trekt mijn boxer uit en gooit hem op de grond. Ik stop onze kus om onze hotel kamer deur op slot te doen. Ik loop terug naar Harry en doe ook zijn boxer uit. Ik lig boven op Harry en schuur tegen zijn vriend aan. Hij kreunt zachtjes en ik voel dat hij al opgewonden aan het worden is, niet alleen hij want ik voel dat mijn vriend ook al recht staat. Ik neem zijn vriend in mijn hand en ga een beetje op en neer. We kreunen allebei en voor ik het weet is hij om gedraaid en lig ik op zijn rug. Ik breng mijn vriend bij hem naar binnen en kreun van genot. Ik hoor Harry een beetje snikken maar ook kreunen.'' Gaat het liefje'' vraag ik in de hoop dat hij zegt dat het gaat '' Jaa het gaat, ga door ik wil je'' zei hij waardoor ik nu begin te stoten. Niet veel later kom ik klaar maar zie dat Harry nog niet klaar is gekomen. Ik ga uit Harry en neem zijn vriend nu in mijn mond en zuig er een beetje aan en lik er aan niet veel later komt hij klaar in mijn mond en slik ik het door en ga hijgend naast hem liggen

''Dank je Lou dat was fijn, het was net zo fijn als onze eerste keer'' zei hij waardoor ik begon te blozen en hem begon te zoenen. ''Ik hou van je Hazz'' zei ik en zoende verder. ''Eeej jongens komen jullie eten'' hoorden we Liam zeggen. We kleden ons aan en gingen naar de rest van de jongens toe.

HARRY P.O.V

Toen we naar de jongens liepen dacht ik aan wat er net gebeurt was. Het was geweldig vol passie en liefde, ja het deed pijn maar het was ook heel fijn. '' Was het leuk jongens?'' zei Zayn toen hij door had dat we de huiskamer binnen kwamen lopen. ''Ja Zayn het was geweldig bedank voor het vragen'' zei ik en Louis lachte heel hard. ''Mooi zo maar umm jongens de volgende keer iets zachter please'' zei Liam waar Louis en ik erg hard om moesten lachen.

Toen we klaar waren met lachen gingen Louis en ik op de bank zitten. ''au'' zei ik zacht  toen ik ging zitten, Louis keek naar me en lachte een beetje en zei in mijn oor: ''Sorry liefje gaat het?'' ik knikte en gaf hem een kus.

We waren aan het kletsen en tv aan het kijken toen opeens de bel ging. ''hey jongens is Louis er ook'' hoorde ik een meisjes stem zeggen. Ik keek om en zag haar staan de meest grote bitch ever: Eleanor Calder. ''Hey jongens umm Louis we moeten iets leuks gaan doen vandaag!'' zei ze en ik keek naar Louis die naar mij keek hij zei tegen haar dat hij had gezegd tegen het management dat hij vandaag iets belangrijks moest doen dus dat hij vandaag geen dingen kon doen met haar of ons. Ze ging teleurgesteld weg. Wat moest Louis doen????

Hey bedankt voor het stemmen en reageren super lief!!! Wat gaat Louis doen dat zo belangrijk is ??? sorry voor dat stukje dat ze naar bed gaan met elkaar ik kan het echt niet schrijven maar ja i hope you liked it !!!

Xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu