my parents

813 30 9
                                    

ZAYN P.O.V

''Hey jongens goedmorgen'' zei ik tegen de rest ''Hi Zayn'' ik stond op en liep naar Perrie en gaf haar een kus. ''Liggen Louis en Harry nog teslapen?'' vroeg ik ''Ja die zullen wel moe zijn van gister hahaha'' zei Niall ''Ja maar hij moet wel snel wakker worden want Louis en ik gaan naar zijn ouders'' zei Eleanor bod. ''Doe rustig laat hem gewoon, hij heeft al dagen niet meer met Harry geslapen dus laat hem ook zelf wakker worden met Harry'' zei Perrie. ''Dat gaat niet want we moeten nu weg en oja we moeten een selfie maken met Louis en Harry er ook bij en dan op insta en twitter zetten'' zei ze ''Ik ga ze nu dus even wakker maken'' zei ze en ze liep naar boven

''Wat een Bitch serieus ze laat ze niet gewoon even bij elkaar wakker worden'' zei ik ''Ja inderdaad maar zullen wij dan even een ontbijtje voor ze maken?'' vroeg Danielle we knikte instemmend en liepen naar de keuken.

Eleanor P.O.V

''Vandaag zal de laatste nacht samen zijn voor altijd'' zei ik misschien iets te hard. Ik liep naar de kamer waar veel gekreun uitkwam gister nacht en ging naar binnen. ''Louis we moeten gaan kom'' schreeuwde ik ''Jezus bitch doe normaal'' zei Louis geschrokken ''Waarom laat je ons niet even slapen?'' vroeg Harry ''Omdat Louis en ik naar je schoonouders gaan'' zei ik bod, ik zag Harry verdrietig kijken en Louis keek me boos aan. ''Jezus ik kan niet eens meer gewoon slapen met mijn man, nee ik word uit mijn bed getrokken en krijg te horen dat ik nu meteen naar mijn ouders moet, je bent niet goed in je hoofd, mijn zusjes slapen nu vast nog en mijn moeder is waarschijnlijk net wakker gemaakt door mijn broertje en zusje, dus we hoeven nog helemaal niet weg.'' Zei Louis boos

''Ja maar je bent nu toch wakker dus hup schiet op we moeten nog naar Doncaster rijden en onze spullen thuis droppen'' zei ik en ik liep weg.

HARRY P.O.V

''Jezus, nu moet ik ook nog naar mijn ouders'' zei Louis boos ''Waarom kunnen we niet voor een keer gewoon naast elkaar wakker worden, zonder Eleanor zonder dat we al weten dat we niet de hele dag bij elkaar zijn, waarom is ons leven niet normaal'' vroeg ik ''Omdat we van elkaar houden en veel mensen dat willen verpesten'' zei hij. Hij gaf me een kus en een knuffel. ''Nou dan ga ik maar douchen en mijn spullen pakken en dan ga ik maar'' zei Louis verdrietig ''Laten we eerst de condooms en glijmiddel opruimen voor we hier weg gaan'' zei ik lachend. ''Ja oke en de lakens doen we in de was haha je was echt super vannacht'' zei Louis lachend ''Jij ook schatje'' zei ik en ik gaf hem nog een kus.

Toen we waren gedoucht en hadden opgeruimd en onze spullen hadden gepakt deed Louis de spraak recorder van zijn mobiel aan en gingen we hand in hand naar beneden. ''Zo jongens goedmorgen'' zei Niall ''We hebben een ontbijtje voor jullie gemaakt.'' Zei Perrie ''Dankje'' zeiden we tegen ze en begonnen te eten. ''Lou kom nou we moeten gaan'' zeurde Eleanor ''Ach zeik niet, en ik heet Louis voor jou'' zei Louis boos. ''Nou dag Hazz'' zei hij ''Doei schatje'' zei ik en voor ik hem een kus kon geven ging de deur al open door eleanor dus kon het niet meer aangezien het hele pad al vol stond met de paps.

Toen ik ook weer thuis was ging ik op de bank liggen en keek een film

LOUIS P.O.V

Toen we aan kwamen bij mijn moeder keek Eleanor erg blij. ''Waarom ben je zo blij?'' vroeg ik ''Omdat ik naar je familie ga'' zei ze lief en ze stapte uit, ik deed het zelfde en pakte haar hand en we liepen naar de deur. ''Hi liefje kom binnen'' zei mijn moeder snel. Ze deed zo snel mogelijk de deur dicht zodat ik Eleanor's hand los kon laten.

''Willen jullie thee?'' vroeg ze waarop we allebei knikte. ''Lou hoe gaat het met Harry?'' vroeg Fizzy. ''Het gaat wel'' zei ik ''Wanneer mag je hem weer zien?'' vroeg mijn stiefvader terwijl hij Ernie op pakte en hem zijn flesje gaf. ''Ik weet het niet waarschijnlijk pas volgende week denk ik maar ik zag hem gister en vanochtend, omdat we een slaapfeestje hadden bij Liam en Danielle maar ik moest weer te vroeg weg om hier heen te komen'' zei ik ''Ach liefje toch'' zei mijn moeder en ze gaf me een knuffel.

''Het wordt maar eens tijd dat we weer naar de studio ofzo mogen komen zodat we onze schoonzoon weer kunnen zien'' zei mijn moeder en ik lachte ''Dat gaat hij vast leuk vinden'' ze ik ''Maar hoe gaat het bij jullie thuis?'' vroeg mijn moeder ''Heel goed het is super gezellig'' zei Eleanor meteen. ''Dat is mooi'' zei mijn moeder ''Ach ja ik zit toch alleen maar met Hazz te skypen dus het kan er mee door'' zei ik waardoor ik een rare blik van mijn moeder kreeg. ''Eten jullie mee?'' vroeg Phoebe. ''Ik wil wel phoebs maar we moeten ook nog naar huis rijden en dat is best ver weg'' zei ik ''Maar ik beloof dat ik hier weer een keer kom logeren'' zei ik er snel achteraan waardoor ze een lach op haar gezicht kreeg. ''Komt Harry dan ook mee?'' vroeg Daisy'' ''Misschien wel'' zei ik maar ik weet dat dat toch niet gaat gebeuren in ieder geval niet snel. ''Louis ik denk maar dat we moeten gaan'' zei Eleanor en ik knikte. Al mijn vier zusjes gaven me tegelijkertijd een knuffel. ''Bye sweethearts'' zei ik tegen ze en gaf mijn moeder en stiefvader ook een knuffel en kus. Ik aaide de baby's over hun hoofd en gaf ze een klein kusje en ging toen met Eleanor naar huis.

ELEANOR P.O.V

Toen we thuis waren wou Louis naar boven gaan. ''Wacht kan je nou niet een avond gewoon beneden zijn?'' vroeg ik zo lief mogelijk, hij knikte en ging met tegenzin op de bank zitten. ''Ik ga nog even de was in de wasmachine doen ben zo terug'' zei ik en ik liep naar boven voor de was. Toen ik klaar was ging ik nog even naar Louis' kamer...

Hii hier is het laatste hoofdtuk voor nu, jullie zullen jammer genoeg even moeten wachten op het nieuwe hoofdstuk sorry daarvoor, maar ik schrijf nog een boek waarvan ik al tweehoofdtukken heb geschreven. het boek heet In love with my step brother, het is een Larry fanfic dus als het je leuk lijkt kan je die lezen tot dit boek weer verder gaat.

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu