HARRY P.O.V
We zijn nu weer in Londen het is nu september en over een half uur gaan we naar Louis' vader. Louis is Liv aan het verschonen en ik pakte even wat spullen voor in de luier-tas. Liv was aan het lachen omdat Louis gekke bekken naar haar trok. ''Jullie zijn gewoon veel te schattig'' zei ik toen ik mijn hoofd op Louis' schouder zetten. ''Jij bent schattig'' zei Louis en ik gaf hem een kus op zijn wang. ''Zo Liv is helemaal klaar'' zei Louis en hij tilde haar op en gaf haar aan mij. ''Doe jij nu maar een broek aan schat, we moeten over een paar minuten weg'' zei ik en hij knikte en gaf mij en Liv een kus. ''Nou lieverd, wil je je knuffel mee?'' vroeg ik en ze knikte. ik pakte haar teddybeer en deed die ook in de tas.
Ik liep met Liv naar beneden en zette haar in haar stoel zodat ik op haar kan letten terwijl ik het ontbijt maak. Ik gaf Liv een bakje met aardbeien en ik deed haar slabbetje om en ze begon te eten. Ik maakte voor Louis en mij een broodje, ''Lou, schiet op. Ik heb ontbijt voor je'' riep ik naar boven. ''Ik kom er aan'' riep hij en ik hoorde hem naar beneden komen. ''Harry'' zei Louis ''Ja'' zei ik ''Ik wil niet dat Liv mee gaat'' zei hij ''Lou het is haar opa of je het nu wil of niet, we hebben hem beloofd haar mee te nemen'' zei ik ''Weet ik maar ik vind het niet veilig Hazz, straks doet hij haar wat'' zei hij in lichte paniek. ''Lou, er gebeurt niets met haar, ik ben erbij en jij ook, desnoods heb je haar op je schoot maar er gaat niets met dit kleine schatje gebeuren'' zei ik toen ik Liv optilde.
''Liv luister eens'' zei Louis en hij nam haar van me over ''Als we straks bij mijn vader zijn blijf je de hele tijd bij mij en papa afgesproken?'' vroeg Louis en ze knikte ''Kus'' zei hij en Liv gaf hem een kusje en het zag er heel schattig uit. ''Gerustgesteld babe?'' vroeg ik en hij knikte. ''Dan kunnen we gaan, zeg maar tot straks tegen Tommie'' zei ik tegen Liv en Louis zette Liv neer en Liv ging bij Tommie op de grond liggen met haar gezicht naar hem toe. ''Tot straks Tommie, ik hou van je'' zei Liv en ze gaf hem een kusje en een knuffel en ze kwam naar ons toe lopen en ik tilde haar op.
Ik zette Liv in de auto en ik gaf haar een kus, ''Lief zijn straks he lieverd'' zei ik ''Okay papa, waarom is pap zenuwachtig?'' vroeg ze wijzend naar Louis die nog bij de deur stond. ''Pap heeft zijn vader al heel lang niet meer gezien dus daarom, maar als je ouder bent leggen pap en ik het nog we uit okay'' zei ik ''Okay'' zei ze en ik deed de deur van de auto dicht. ''Lou, kom je?'' vroeg ik en hij deed de voor deur dicht en ging aan de bestuurders kant zitten. We reden weg zonder veel moeite want er stonden maar een paar fotograven.
LOUIS P.O.V
''Nou here we go'' zei ik zuchtend toen ik uit de auto wou stappen. ''Lou, alles komt goed'' zei Harry toen hij me tegen hield, hij gaf me een kus en we stapte toen uit. Harry tilde Liv uit de auto en ik greep zijn hand stevig vast toen we voor het huis stonden. Liv wou aanbellen dus Harry liet haar bij de bel en ze drukte erop. Harry gaf me een kusje op mijn voorhoofd en toen ging de deur open. ''Louis'' zei de man die mij alleen liet met mijn moeder en die mijn relatie met Harry op het spel heeft gezet. ''Hoi'' zei ik en ik kneep in Harry's hand. ''Georgia'' riep zijn vader en mijn half zusje die ik al jaren niet meer heb gezien kwam naast hem staan. ''Louis'' zei ze blij ''Hi'' zei ik al iets blijer.
''Kom erin jongens'' zei mijn 'vader' en we liepen naar binnen. ''Dus waarom wou je ineens wel afspreken?'' vroeg zijn vader toen we gingen zitten. ''Ik weet wat je met mij en Harry hebt gedaan en ik ben er niet blij mee'' zei ik boos ''Waar heb je het over?'' vroeg hij ''Ik weet dat jij Eleanor gebeld hebt voor instructies dat ze mijn bruiloft moest verpesten wat ze gelukkig niet heeft gedaan, ik weet dat ze mij een blowjob moest geven van jou, ik weet dat je niet wil dat ik met Harry ben maar dat boeit me niet, ik hou van hem, ik heb een prachtige dochter met hem en ik kan niet zonder ze, ik hoop dat ik niet zo'n vader word zoals jij want dan doe ik mezelf iets aan'' zei ik boos. ''Rustig Lou adem in en uit. Geef pap maar een knuffel Liv'' zei Harry terwijl hij onze geweldige dochter aan mij gaf. Ze gaf me een knuffel en een kusje en ging dicht tegen me aan zitten.
''Ja dat heb ik allemaal gedaan, maar een mens maakt fouten Louis ik heb er heel veel gemaakt dat klopt maar dat betekend niet dat ik niet meer om je geef'' zei hij ''Doe normaal gek, je bent er nooit voor me geweest, pas toen ik bekend werd begon je contact te zoeken, ik heb je toen in mijn leven gelaten omdat ik nog een zusje had die ik wou leren kennen, ik heb je uitgenodigd op mijn bruiloft omdat ik wou dat al mijn zusjes en broertje daarbij waren, maar jullie kwamen niet naar de bruiloft en weetje dat boeide me niets, ik was met Harry mijn moeder en vader en de rest van onze familie, ik heb mijn achternaam en tweede naam veranderd omdat jij het niet verdiend dat ik naar jou ben genoemd, het kan me niet schelen dat je nog om me geeft, want na vandaag is het echt de laatste keer dat je me ziet en ik negeer al het contact dat jij met me wil hebben'' zei ik boos en Liv keek me een beetje bang aan.
''Pap doet niets Liv, ik ben gewoon boos op die man die daar zit'' zei ik en ze legde haar hoofd op mijn borst en haar handje ernaast. ''Waarom? Waarom deed je ons dit aan?'' vroeg Harry ineens ''Ik praat niet met jou vuile homo'' zei de man die ooit mijn vader was. Ik gaf Liv aan Harry en ik stond boos op. ''Noem mijn man geen vuile homo idioot, jij hebt niets over mijn relatie met Harry te zeggen, je hebt het recht niet om zo tegen hem te doen, dat je homo fobisch bent okay, maar mijn man uit schelde gaat me te ver, wat ben jij voor een vader, weet je waar ik me zorgen om maak, om mijn zusje, om Georgia straks denkt ze dat het normaal is wat je doet nou Georgia dat is het niet, hij is niet goed in zijn hoofd, ik ben blij dat ik jou weer kon zien maar ik vrees dat dit de laatste keer was, ik zal Liv leren dat jij ook haar tante bent'' zei ik tegen mijn zusje.
''Louis jij bent geen homo begrijp het dan, je denkt het alleen, laat Harry gaan neem Liv mee vind een vriendin, trouw met haar en geef Liv een moeder'' zei hij en nu ging hij te ver. ''Dus je wilt dat ik de zelfde fout maak als jij? Maar dan dat ik het kind mee neem? Nou nee dankje, wat denk jij nou. Ik heb hem gemaakt hij blijft hoe dan ook mijn kind dus ik kan zeggen wat ik wil over hem ik kan dingen voor hem beslissen? Nou nee dat kunnen alleen mama en mijn vader en voor de duidelijkheid mijn vader is Mark Tomlinson en dat zal hij ook altijd blijven hij was er wel voor me. Ik zal Liv nooit haar vader ontnemen en ik zal Harry ook nooit verlaten, jij kan daar niets aan veranderen begrepen'' zei ik kwaad.
Ik trok Harry en Liv omhoog en ik gaf hem een zoen en ik hield hem stevig vast. ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik ook van jou'' zei hij en ik greep zijn hand weer vast. Terwijl die idioot ons vies aan keek. ''Wij gaan, en waag het niet om met ons en vooral niet met Liv contact te zoeken'' zei ik boos ''Ik loop wel even met jullie mee'' zei Georgia en we liepen naar de deur ik gaf haar een knuffel en Liv gaf haar ook een knuffel omdat ik het deed, Harry gaf haar ook een knuffel. Ik had Liv over getild van Georgia toen ze Harry een knuffel gaf. ''Bye Louis'' zei ze ''Bye Georgia'' zei ik en we liepen weg en ze deed de deur dicht.
Ik zette Liv in de auto en Harry zei dat hij wel naar huis zou rijden dus ik ging op de bijrijdersstoel zitten. ''Kom hier'' zei Harry en hij knuffelde me ''Hoe kan hij je zonder reden uitschelden die vieze idioot'' ze ik kwaad en Harry verstevigde zijn grip. ''Rustig maar Lou, het is voorbij hij weet wat je vind hij weet dat we bij elkaar blijven tot onze dood en het is goed nu, nu kan je het achter je laten en de hele wereld laten zien dat jij wel een goede vader bent en dat Liv heel blij is met zo'n vader als jij'' zei hij en ik knikte. ''Ik wil naar huis'' zei ik en Harry liet me los en gaf me een kusje en we reden weg. Ik keek naar achter en Liv lachte lief naar me. Ik hou van mijn gezin, iedere dag meer en meer.
Hiii hier is hoofdstuk 95 i hope you liked it!!! hoofdstuk 100 ga ik zo lang mogelijk maken, morgen moet ik gaan leren voor Engels en Duits dus ik weet niet of ik kan updaten! op de foto zie je btw Louis met Georgia
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...