Hii guys het is in het boek nu januari en bijna februari, de jongens zijn nu bij Harry thuis.
NIALL P.O.V
‘’Jongens kom is kijken’’ zei ik verbaasd de jongens kwamen naast me zitten en keken naar het filmpje op YouTube. ‘’Wie zijn die gasten?’’ vroeg Harry ‘’Uhh ze noemen zich zelf 5 Seconds of Summer’’ Zei ik ‘’Ze zijn goed, heel goed eigenlijk’’ zei Zayn ‘’Ik ga tweeten dat ze dit filmpje moeten bekijken’’ zei ik en Harry deed het zelfde. Ik heb ze gevonden op twitter ik ga ze volgen en ze een berichtje sturen’’ zei Louis. De telefoon ging en Harry nam op. ‘’Guys er zijn mensen geïnteresseerd in hun en willen hun een contract aanbieden’’ zei Harry blij ‘’We moeten met die jongens praten ze zouden een goede carrière kunnen krijgen als ze dit door willen zetten’’ zei Liam en wij knikte.
HARRY P.O.V
Ik zat naast Louis op de bank en hij had zijn hoofd op mijn schouder gelegd. Ik heb gelukkig geen relatie meer met Taylor, wat een bitch is het ook een beetje zielig lopen doen door mij voorschut te zetten voor de hele wereld en een liedje te schrijven over dat ik problemen geef. Na oud en nieuw ging ik weer naar huis want ik moest nieuwe liedjes schrijven en opnemen, de tijd dat ik samen was met Louis waren we onafscheidelijk. Louis en ik worden steeds closer maar voor de paps en de fans worden we steeds afstandelijker tegen elkaar.
‘’Komt Gemma niet morgen?’’ vroeg Louis ‘’Ja klopt’’ zei ik blij. ‘’Jongens die 5 Seconds of Summer heeft gereageerd en morgen gaan we ze ontmoeten’’ zei Zayn blij we knikte en ik keek weer naar Louis. ‘’Lou ik haat je’’ zei ik waardoor ik een verbaasde blik van hem kreeg. ‘’Nou ik hou ook van jou hoor Harry’’ zei hij sarcastisch ‘’En waarom haat je me?’’ vroeg hij daarna ‘’Omdat je zo knap bent en zo schattig’’ zei ik en hij begon te lachen. ‘’Heel leuk Tomlinson’’ zei hij lachend. Ik gaf hem een kus en een knuffel en Louis ging met zijn hoofd op mijn benen liggen.
Het was avond en we hadden net onze pizza’s op. Ik lag te zoenen met Louis op de bank en de andere jongens waren FIFA aan het spelen. ‘’Slik elkaar niet in hè’’ zei Liam lachend maar Louis en ik reageerde daar niet op. ‘’Ik hou van je Hazz’’ fluisterde Louis tegen mijn lippen aan. ‘’Ik ook van jou Lou’’ zei ik en ik zoende hem weer. ‘’Lou kom we gaan naar huis’’ zei Liam ‘’Ik wil hier blijven’’ zei hij toen hij de zoen onderbrak. ‘’Sorry Lou maar we moeten nu echt gaan en aangezien je met mij mee rijd moet je nu komen’’ zei Liam en Louis ging van me af stond op. ‘’Bye sweetcheeks’’ zei Louis ‘’Bye Sweety pie’’ zei ik en ik gaf hem nog een kus.
LOUIS P.O.V
Gister was geweldig, we hebben een super band gevonden en gaan ze over een paar minuten ontmoeten en ik was gister de hele dag bij Harry zonder dat er beards waren. En vandaag ben ik weer bij mijn Hazza en Gemma is er ook. De jongens van 5 Seconds of Summer kwamen binnen en wij gaven hun een hand. we stelde ons voor en begonnen te praten over hun carrière. Ashton en Gemma waren wel heel verdacht naar elkaar aan het kijken. ‘’Dus wat denken jullie ervan om ons voorprogramma te zijn in onze nieuwe tour en een platen contract?’’ vroeg Zayn ‘’Dat lijkt ons geweldig’’ riep Luke blij ‘’Mooi dat is dan geregeld’’ zei Harry en hij wou bij mij opschoot zitten maar kreeg een boze blik van het management.
‘’Nou jongens dan gaan we met jullie even het contract tekenen en wat liedjes opnemen’’ zei hun nieuwe manager. De jongens liepen weg en Harry ging meteen bij me opschoot zitten. ‘’Die Ashton lijkt wel een beetje op jou’’ zei ik ‘’Ja maar je bent van mij’’ zei hij ‘’Jij bent de knapste en liefste babe ik zou nooit voor hem kiezen’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’Jongens jullie mogen alleen wat zeggen over jullie relatie als jullie echt goede vrienden zijn dus doe nu nog maar even als vrienden waas 5sos bij is’’ zei Simon en wij knikte. ‘’Hoe gaat het met je zusjes?’’ vroeg Harry ineens ‘’Uh gister belde Fizzy me en ze zei dat het wel goed ging maar ons miste’’ zei ik ‘’Aw als ze nog een keer belt zeg maar dat ik hun ook verschrikkelijk mis’’ zei ik Harry gaf me een kusje en stond toen op.
‘’Gems vind je Ashton een beetje leuk?’’ vroeg Harry ‘’Wat nee joh hoe kom je erbij?’’ zei ze alsof ze betrapt was. ‘’Ja dus, hij is een goede jongen denk ik dus als je hem leuk vind doe er dan wat mee maar ik ga dan wel even met hem praten’’ zei Harry en Liam, Zayn, Niall en ik lagen helemaal in een deuk. ‘’Aww mijn Hazza gaat zijn zusje beschermen wat schattig’’ zei ik lachend en ik kreeg meteen een zachte stomp van Harry tegen mijn arm.
HARRY P.O.V
Twee weken geleden hebben we de jongens van 5sos leren kennen, hun muziek is echt super en we zijn al goede vrienden geworden ze weten het ook van mij en Louis en zee accepteren het gewoon. Gemma heeft inmiddels verkering met Ashton en ik moet toegeven ze zijn heel erg schattig samen. Inmiddels is Gemma wel al bij de ouders van Ashton geweest als zijn vriendin en Ashton bij onze moeder en stiefvader. ‘’Uh Harry wat doe je?’’ hoorde ik iemand zeggen wacht wat ik was toch alleen thuis? ‘’Hi Hazza we skypen weet je nog wel?’’ zei de stem weer
‘’Oh sorry babe ik zat ff met mijn gedachten bij Gemma’’ zei ik toen ik Louis op het beeldscherm van mijn computer zag. ‘’Maakt niet uit hoor schat, maar wat ben je eigenlijk aan het doen?’’ vroeg hij ‘’De was’’ zei ik en hij lachte. ‘’Ik kan niet wachten tot je mijn onderbroeken weer gaat wassen’’ zei hij grijnzend. ‘’Yay kan niet wachten’’ zei ik sarcastisch. ‘’Je vind het niet erg om in mijn onderbroek te zitten met de hand of mond maar wel om hem in de wasmachine te doen? Raar!’’ zei hij ‘’Leuk hoor Lou, maar ik heb jou gestuurd hoe je het moet doen dus dan kan je me helpen’’ zei ik met een grijns.
‘’Ja ik pas, de laatste keer dat ik de was heb gedaan werd er veel roze of mijn kleren waren gekrompen dus nee dankje’’ zei hij lachend. ‘’Hoe doe je je was nu dan?’’ vroeg ik. ‘’Wil jij het voor me doen?’’ vroeg hij ‘’Dat wil ik wel maar hoe?’’ vroeg ik ‘’Nou ik heb genoeg kleren in mijn kast hangen dus als ik jou weer zie neem ik mijn was mee en geef het aan jou en als we elkaar dan weer zien geef je ze terug, maar ik wil wel al mijn schone boxers terug’’ zei hij lachend. ‘’Hey lijk ik op Eleanor?’’ vroeg ik beledigd ‘’Nee gelukkig niet jij bent veel knapper en liever’’ zei hij ‘’Okay dan doe ik voortaan je was’’ zei ik en hij begon te juichen.
‘’Maar Lou dan ga ik nu even verder met mijn was en inpakken voor de tour, vanaf volgende week zijn we voor een halfjaar weer samen’’ zei ik blij. ‘’Ja eindelijk, nou dan zie ik je volgende week en neem mijn lievelingstrui mee’’ zei hij ‘’Het is wel mijn trui maar oke ik neem hem wel voor je mee schatje, tot volgende week ik hou van je’’ zei ik ‘’Ik ook van jou babe bye’’ zei Louis en hij hing op. Ik ging verder met de was en zag ineens een bekende onderbroek. ‘’Louis’’ zuchtte ik lachend.
Hi hier is weer een hoofdstukje!!! ik weet niet of er mensen die dit boek lezen fan zijn van 5sos maar ja haha. Ik vind 5sos wel leuk alleen One Direction is en blijft nummer 1. Thanks voor alle reacties, please comment. Love you guys
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...