LOUIS P.O.V
‘’Liv kom is hier heen?’’ vroeg ik en ik hoorde haar rustig naar me toe ‘waggelen’ ‘’At is er pap?’’ vroeg ze. ‘’Je moet even wat eten, wat wil je? Een banaan of een wortel?’’ vroeg ik ‘’Banaan’’ zei ze en ik deed de banaan met kleine stukje in een bakje zodat ze die er makkelijk uit kon uiten. ‘’Anke el pap’’ zei ze en ze ging op de bank zitten en at rustig haar banaan op. ‘’Hi Lou, heb je haar een banaan gegeven?’’ vroeg Harry ‘’Ja ze moest even wat eten en ze wou een banaan’’ zei ik en Harry gaf me een kusje, ‘’Je bent de beste’’ zei hij en ik knuffelde hem.
Harry was net klaar me douchen en had nu nat haar en het zag er echt super sexy uit. ‘’Liv? Vind je ook niet dat papa er heel knap uit ziet?’’ vroeg ik en ik hoorde Harry grinniken. ‘’Ja, papa is eel ap’’ zei Liv en ik lachte. ‘’Aww dank je schatjes’’ zei hij toen hij Liv optilde en knuffelde. ‘’Liv? Weet je wat het vandaag is?’’ vroeg Harry en Liv begon goed na te denken. ‘’Nee’’ zei ze ‘’Het is vandaag oud en nieuw, dus vanavond is er allemaal vuurwerk, en oliebollen, en we gaan naar Liam en Sophia’’ zei ik blij en Liv klapte in haar handjes. ‘’Jaa, omen Emma, Jejemy, Djiana en James ook?’’ vroeg Liv en ik knikte. ‘’Ja ze komen allemaal’’ zei Harry toen hij Liv op de grond zette.
‘’Lou?, nemen we Tommie mee?’’ vroeg Harry ‘’Ja ik denk dat dat het beste is, want straks is hij bang en dan is hij helemaal alleen, ik bel Liam wel even om het te vragen’’ zei ik en Harry knikte. Ik pakte mijn mobiel en belde Liam. ‘’Met Liam Payne’’ zei Liam ‘’hey Li, ik had even een vraagje, mag Tommie ook mee? Anders word hij misschien wel bang’’ zei ik, ‘’Tuurlijk mag hij mee, Loki is er ook omdat mijn zus op vakantie is met haar man en kinderen’’ zei hij
‘’Okay thanks Li, moeten we nog wat meenemen?’’ vroeg ik ‘’Uh wacht even.. Wat is er Diana?’’ hoorde ik Liam vragen. ‘’James laat Diana met rust, ga maar met loki spelen’’ zei Liam weer met een hele diepe zucht. ‘’Okay sorry wat was je vraag?’’ vroeg Liam weer ‘’Haha, uh of we nog iets mee moesten nemen’’ zei ik ‘’Ik vraag het even aan Soph want die weet dat soort dingen wel’’ zei hij, ‘’Jullie hoeven niets mee te nemen’’ zei hij ‘’Okay dan zien we jullie straks’’ zei ik en ik hing op.
‘’We hoeven niets mee te nemen en Tommie mag mee’’ zei ik en Harry gaf me een knuffel. ‘’Waar is Liv?’’ vroeg ik ‘’Ze ligt op de bank tv te kijken, ze zal straks wel in slaap vallen’’ zei Harry en ik knikte. ‘’Ik hou van je Hazz’’ zei ik ‘’Ik ook van jou’’ zei Harry en hij gaf me een kus. Ik liet hem los en liep naar de woonkamer toe. ‘’Hier’’ zei ik tegen Harry toen ik hem mijn pakje sigaretten gaf, ‘’Wat moet ik er mee?’’ vroeg Harry. ‘’Je moet het zover mogelijk bij me uit de buurt houden’’ zei ik en Harry knikte en liep naar buiten en gooide het in de container. ‘’Zo ver uit de buurt bedoelde ik nou ook weer niet’’ zei ik lachend. ‘’Dat is dan heel jammer voor je Tomlinson’’ zei hij en hij ging op mijn schoot zitten.
‘’Ik wil stoppen met roken, blowen en het gebruiken van drugs, maar ik kan het niet’’ zei ik zachtjes. ‘’Als je het echt wilt ga ik je daarbij helpen, maar je moet het wel echt willen’’ zei hij en ik knikte, niets liever dan stoppen met ongezonde dingen en dan mijn gezin kunnen zien dan door gaan en mijn gezin kwijt te raken. ‘’Dankje Hazzie’’ zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn krullen.
HARRY P.O.V
Louis gaat eindelijk stoppen met die vieze troep. Ik ben echt super trots op hem, hij heeft eindelijk door dat hij ons kan verliezen als hij zo door gaat. Ik heb net al zijn drugs door de wc gespoeld en zijn sigaretten weggegooid. Hij vond het moeilijk om me te vertellen waar hij zijn drugs verstopte, uiteindelijk vertelde hij het wel omdat hij weet dat als hij nu niets doet het erg slecht af kan lopen met hem qua gezondheid. ‘’Ik ben trots op je liefje’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’We gaan het nieuwe jaar nu al goed in’’ zei hij en ik lachte.
Ik was boven om Liv’s luier tas in te pakken. Ik moet haar knuffel mee nemen, luiers, pyjama en haar flesje. Toen alles in de tas zat liep ik naar beneden. ‘’Kom je Lou?’’ vroeg ik en hij stond op. Ik deed mijn jas aan en haalde een slapende Liv en Tommie van de bank. Ik deed voorzichter Liv’s jasje bij haar aan en zette haar in de buggy. Ik maakte Tommie vast en Louis liep met de buggy naar buiten. ‘’Louis zette Liv in de auto, en ik Tommie. Ik ging achter het stuur zitten en Louis kwam naast me zitten.
‘’Hi guys kom binnen’’ zei Sophia zacht toen ze de deur open deed, waarschijnlijk zag ze Liv slapen in de buggy. We liepen het huis in en ik haalde Liv uit de buggy en Louis maakte Tommie los die meteen naar Loki rende. We liepen naar de rest en gingen op de bank zitten. De andere kinderen waren wel wakker dus die waren al druk aan het spelen, Liv ging heel dicht tegen me aan liggen en deed haar gezichtje in mijn shirt. ‘’Net haar vader, hè Lou’’ zei ik ‘’Ja, ze weet wat de beste plek om te slapen is, en die plek moet ze maar met me delen’’ zei hij en hij ging op de zelfde manier als Liv liggen. ‘’Mijn kleine baby’s’’ zei ik en de rest grinnikte.
Liv was inmiddels al weer wakker en we hadden al gegeten, Liv ging op Louis’ schoot zitten met haar duimpje in haar mond. ‘’Wa aan e orgjen djoen?’’ vroeg Liv ‘’Morgen gaan we naar Holmes Chapel’’ zei Louis. ‘’Opa en Oma?’’ vroeg ze en Louis knikte, Liv kreeg een hele grote lach op haar gezicht en begon in haar handjes te klappen. ‘’Wat ben je toch een schatje’’ zei ik en ik gaf haar een kus.
‘’Lou, ga je mee’’ vroeg Zayn ‘’Ik mag niet, ik ga stoppen met roken en de drugs’’ zei hij zelfverzekerd. ‘’Serieus Louis? Dat is super goed van je, nu alleen mijn man nog en dan ben ik blij’’ zei Perrie ‘’Ik stop omdat het om mijn gezondheid gaat en omdat ik mijn gezin niet kwijt wil, maar ik moet toegeven dat ik nu wel heel veel zin heb in een jointje’’ zei Louis en mijn ogen werden groot.‘’Hazz ik begin pas net dus ik mag zin hebben, ik doe het niet maar ik wil het wel’’ zei hij en hij gaf me een kusje, ‘’Als je het maar niet achter mijn rug om doet vind ik het prima’’ zei ik en hij gaf me een kusje, ‘’Tuurlijk niet Hazz’’ zei hij
Inmiddels is het 23:45u de kinderen liggen te slapen en we maken ze over 5 minuten wakker, ik ben benieuwd wat Liv vind van het vuurwerk, vorig jaar was ze net een paar maanden dus toen sliep ze, dus dit word haar eerste oud en nieuw die ze wakker mee maakt. ‘’Jongens, over een paar minuten is het 1 januari ik wil jullie graag vertellen dat ik dit jaar fantastisch vond met jullie, Melissa en Jeremy, ik kan niet wachten tot ik weer kan eten in het nieuwe jaar en dat ik kan blijven zingen met jullie in het nieuwe jaar. Jongens, ik hou van jullie’’ zei Niall en we zeiden allemaal iets dat op aww moest lijken.
LOUIS P.O.V
‘’Liv word wakker meisje, over 10 minuten is het 2016’’ zei ik zacht en liv begon wakker te worden. Ze stak haar armpjes uit en ik tilde haar op. ‘’Kom dan gaan we naar papa’’ zei ik en ik liep met Liv op mijn arm naar beneden. De andere kinderen waren er ook al maar ze lagen allemaal moe in de armen van een van de jongens of in die van hun moeders. Ik gaf Liv aan Harry, Liv gaat dan altijd tegen hem aan liggen of zitten en daar word ze wakker van. Als ik nu met Liv zo op de bank zou zitten word ze niet wakker alleen maar gestrest, ik ben namelijk erg druk en dat kan ze aan voelen ofzo en daar raakt ze van in de stress.
We stonden buiten in de voortuin van Liam, en we hebben nog 11 seconden, ‘’10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- Happy new year!!!’’ zeiden we allemaal en zodra de nul kwam drukte Harry zijn lippen op die van mij. Hij had Liv op zijn arm en ze deed haar armpjes om ons heen. ‘’Dit was onze eerste keer sinds 4 jaar dat we elkaars eerste kus zijn op 1 januari’’ zei Harry en ik lachte. ‘’Happy new year Hazz’’ zei ik ‘’Happy new year Lou’’ zei hij. ‘’Happy new year Liv’’ zeiden we tegelijk en we gaven haar een kus op haar wangen.
Nadat we iedereen gelukkig nieuw jaar hadden gewenst, keken we naar het mooie vuur werk. Liv was bang en kroop dicht tegen me aan omdat ik haar nu vast had. ‘’Wil je naar binnen lieverd?’’ vroeg de stem van Melissa aan Liv. Liv knikte en ik gaf haar over aan Melissa en ik greep Harry’s hand vast. ‘’De laatste keer dat ik zei dat ik van je hou was vorig jaar’’ zei ik en Harry keek me aan ‘’Ik hou van je Hazz’’ zei ik ‘’Ik hou ook van jou Boo’’ zei hij en hij gaf me een kus. Ik heb zo het gevoel alsof dit jaar het beste jaar ever gaat worden.
Hiii, ik realiseer me dat ik in de toekomst ga schrijven!! Hahah Please comment!!! Ik wil even zeggen dat sinds ik in die groeps app zit ik echt het gevoel heb alsof ik 14 nieuwe beste vrienden heb!! Bedankt voor al het advies en comments en natuurlijk de leukste gesprekken over Larry hahah. Dit hoofdstuk draag ik aan jullie allemaal op!! Love you guys 4-ever xxx!
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...