HARRY P.O.V
''Waar blijft hij nou hij had hier al 5 minuten geleden moeten zijn'' zei ik tegen Niall ''Hij komt vast zo misschien moest Eleanor nog iets doen aan haar make up ofzo'' zei Niall geruststellend tegen mij nog geen minuut later voelde ik twee armen om mijn middel. ''Hi Hazz ik heb je gemist.'' zei Louis tegen mij ik draaide me om en keek om me heen ik zag geen paparazzi of fans ofzo dus ik gaf Louis een lange zoen op zijn mond. ''Mag ik even met je praten Harry?'' vroeg Eleanor aan mij ''Uhhmm tuur-lijk'' zei ik een beetje onzeker. ik wou net met haar mee lopen toen Louis me ineens tegen hield. ''Wacht ik moet eerst even met je praten'' zei hij ''Wacht even Boo ik kom zo terug en dan kan je mij alles zeggen'' ''Maar het is dringend'' zei hij op een ernstige toon. ''Maar Louis ik moet hem iets veel belangrijkers zeggen'' zei Eleanor tegen Louis. Ik liep naar Louis toe en gaf hem nog een kus, ''Ik ben zo terug schatje, en ik zal eerst aan jou vragen of het echt waar is wat ze zegt oke?'' fluisterde ik in zijn oor. ''Oke maar wel snel want ik moet je echt iets dringends vertellen.
Ik liep met Eleanor naar een ruimte waar niemand was. ''Okay Harry ik moet je iets vertellen maar ik denk dat je dat niet zo leuk gaat vinden.'' zei ze waardoor ik haar een beetje raar aan keek. ''Okay wat dan?'' ''Nou Gister was Louis de hele dag bij mij en hij zat de hele tijd aan me. hij trok mijn kleren op een gegeven moment uit en ik ging met hem mee. we hadden seks Harry en nu ben ik uhhmmm zwanger. het spijt me Harry maar ik kon er niets aan doen. Ik ben zwanger van Louis'' zei ze ik keek haar met grote ogen aan ''WAT HEEFT HIJ GEDAAN HIJ GING VREEMD EN NU WORDT HIJ VADER!'' schreeuwde ik uit. ''Sorry Harry echt het spijt me''
Ik liep de ruimte uit en zag Louis zitten bij Zayn en verderop stonden Niall en Liam ik koos er voor om naar Liam en Niall te lopen. ''HI jonges'' ''Hay Harry, wow wat is er met jou gebeurt het lijkt wel of je een spook hebt gezien'' zei Liam bezorgt ''Wat is er gebeurt Harry en waarom ben je nu niet bij Louis?'' zei Niall ''L- Louis hee-ft m-me be-dr-og-gen'' zij ik en ik moest huilen. ''Wat heeft hij gedaan dan?'' vroeg Liam ''Hij is vreemd gegaan met die bitch en nu'' ik moest even diep adem halen en ging verder met wat ik wou zeggen, ''Nu wordt hij vader'' zei ik boos en verdrietig. ''Wow Hazz dat klinkt niet zoals Louis, hoe weet je dat?'' zei Zayn ''Dat vertelde Eleanor'' zei ik. ''Maar Harry voordat je met Eleanor ging praten zei Louis dat hij je iets dringends moest vertellen misschien wist hij dat ze zoiets zou gaan zeggen en wou hij tegen jou zeggen dat het niet waar is'' zei Niall ''Ja maar misschien wou hij het wel zelf tegen me zeggen'' zei ik kwaad.
Ik zag Louis en Zayn ook onze kant op komen ik wou weg lopen maar Liam en Niall hielden me tegen. ''Hi hazz kan ik even met je praten?'' ''Waarom ik weet het toch al'' zei ik kwaad tegen hem Zayn keek ons raar aan en Liam en Niall hadden me nog steeds vast. ''Onee dit is waarom ik je eerst wilde spreken Hazz. ze is niet zwanger, in ieder geval niet van mij.'' De jongens keken ons nog steeds raar aan Liam en Niall hadden me al wel weer los gelaten en ze liepen met Zayn weg. ''Kijk babe ik heb het nooit met haar gedaan en ik ga het ook nooit met haar doen, ik hoorde haar weer aan de telefoon met ik denk de zelfde persoon als gister. ik heb het opgenomen dus als je me niet geloofd kan je het zelf horen.'' hij gaf me zijn mobiel en liep naar de andere jongens hij was aan het huilen. ik luisterde snel naar de opname en liep naar Louis toe.
LOUIS P.O.V
Ik voelde twee handen op mijn schouders ik draaide me om en zag Harry achter me staan. ''Kan k even met je praten Lou?'' vroeg hij met de tranen in zijn ogen. ''Ja Hazz tuurlijk'' zei ik snel en liep met hem mee. ''Sorry Lou het spijt me dat ik haar geloofde ik had nog wel tegen jou gezegd dat ik het eerst aan jou zou vragen of het waar was dat ze had gezegd maar dat deed ik niet ik geloofde haar het spijt me Lou.'' zei hij en hij begon te huilen ''Het is al goed Hazz ik snap je reactie maar je moet weten dat jij de enige bent met wie ik ooit seks heb gehad en dat wil ik ook graag zo houden want ik hou van je en ik wil je niet kwijt en zeker niet door Eleanor'' zei ik en ik gaf hem een zoen hij ging mee in de zoen die inmiddels al wat heftiger was ik tikte met mijn tong tegen zijn lip hij begreep de hint en deed zijn mond open. daar stonden we dan twee jongens die aan het zoenen waren, maar we werden onderbroken door Simon die boos naar ons keek.
''Zo jongens dit wil ik dus niet zo meteen zijn er paparazzi en die maken er dan een foto van, ik ben blij dat jullie met elkaar zijn en van elkaar houden maar ietsjes minder opvallend kan wel'' ''Okay goed maar morgen blijft Louis de hele dag bij mij en dan gaat hij niet naar Eleanor want mijn vader komt langs en hij weet nog niet dat we verloofd zijn en ik wil met mijn verloofde de dag doorbrengen.'' zei Harry serieus ''Nou goed dan maar jullie moeten nu Little Things opnemen dus kom mee.''
Toen we klaar waren met opnemen van Little Things, I Would en They Don't Know About Us mochten we naar huis. ''Hay Louis hay Harry'' zei Eleanor ''hoi'' zei Harry geïrriteerd. ''Wat is er?'' vroeg ze ''Nou je zei dat hij je zwanger had gemaakt maar dat is helemaal niet zo waarom zeg je dat?'' zei Harry boos. ''Het is wel waar'' zei ze rustig terug ik keek haar met grote ogen aan en Harry keek erg raar naar ons. ''Maar Louis zegt dat het helemaal niet waar is'' zei Harry ''Dat is ook zo ik heb het nooit met je gedaan Eleanor wat probeer je te bereiken?'' zei ik kwaad ''Nou sorry hoor Louis maar het is wel waar en kan je me nu naar huis brengen ik ben misselijk'' zei ze ''Zo jongens dit is wat je nu gaat doen Louis: je brengt Eleanor naar huis neemt afscheid met een kus en gaat terug naar de bus want we vertrekken vanavond weer'' zei Simon ''Prima maar ik ga haar geen kus geven'' ''Ojawel anders geloven ze nooit dat jullie wat hebben'' ''En Harry dan ik geef niemand anders een kus dan Harry punt uit.'' zei ik kwaad ik zag dat Harry rood werd en ik pakte zijn hand en kneep er zachtjes in. ''Nou goed dan geef je haar een kus op haar wang als je maar zorgt dan de paparazzi het ziet.'' zei Simon en zonder op een antwoord te wachten liep hij weg. ''Nou dan ga ik maar tot zo babe'' zei ik en gaf Harry een lange zoen en ging toen met Eleanor naar de auto.
Ik deed mijn mobiel aan en deed de spraak recorder aan. ''Waarom Eleanor waarom heb je tegen Harry gezegd dat ik je zwanger heb gemaakt? we hebben het helemaal nooit samen gedaan en ik was ook nooit dronken met jou in de buurt dus waarom?'' zei ik tegen haar ''Nou weet je Louis ik vind je leuk en ik ga er alles aan doen om jou de mijne te maken'' zei ze ''Maar dat gaat nooit gebeuren ik blijf bij Harry kosten wat het kost'' zei ik zelfverzekerd ''Dat zullen we nog wel eens zien'' zei ze maar voor ik iets terug kon zeggen waren we al bij haar thuis en gaf ik haar een kus op haar wang toen ze bij de voordeur stond ze ging naar binnen en ik reed weg ik deed snel de spraak recorder uit en reed toen weer terug naar de bus om het aan Harry te laten horen en te vertellen.
hii thanks voor de reacties ik hoop dat jullie dit hoodstuk leuk vinden. please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...