Proud dads

515 31 10
                                    

LOUIS P.O.V

Liv begint steeds beter te praten, hier en daar nog een raar woordje maar ze kan al best goed volledig praten. ‘’Pap waar is papa?’’ vroeg Liv, ‘’Papa staat onder de douche lieverd’’ zei ik en ze klom op mijn schoot. ‘’Wat ben je aan het doen pap?’’ vroeg ze ‘’Ik schrijf nieuwe liedjes voor het nieuwe album’’ zei ik en ze knikte. ‘’Hi Liv wil je samen spelen?’’ vroeg Emma en Liv knikte, ik haalde haar van mijn schoot af en ze liep met Emma naar hun speel plekje. ‘’Hi schatje waar is Liv?’’ vroeg Harry die achter me stond met nat haar. ‘’Ze is met Emma aan het spelen, maar waarom heb jij je haar niet afgedroogd?’’ vroeg ik terwijl ik met mijn hand door zijn haar ging. ‘’Hierom’’ zei hij en ik trok mijn hand weer terug en gaf hem een kus.

‘’Jo Louis gast, we gaan voetballen doe je mee?’’ vroeg Niall en ik knikte. ‘’Even andere kleren aan doen dan’’ zei ik en Niall knikte en liep weer weg. ‘’Liv, schatje gaan jullie even mee naar buiten?’’ vroeg Harry aan Emma en Liv, en ze knikte. ‘’Zayn, ik neem je dochter mee naar buiten’’ zei riep Harry door de bus ‘’Okay is goed’’ riep Zayn terug. ‘’Ik ben voetballen babe, als er iets is moet je me even bellen’’ zei ik ‘’Ga jij nou maar lekker voetballen, maak je maar geen zorgen want er gebeurt niets’’ zei Harry en ik gaf hem een kus, ‘’En kom jij eens hier’’ zei ik tegen Liv en ik greep haar vast en knuffelde haar, ‘’Goed naar papa luisteren hè’’ zei ik en ze knikte. ik gaf haar een kus en zette haar weer neer en liep de bus uit.

Na een half uurtje te hebben gevoetbald gingen we even zitten, ‘’Hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Harry?’’ vroeg Niall ‘’Goed, Harry en ik zijn gister met z’n tweeën uit eten geweest’’ zei ik ‘’Waarom wist ik dat niet?’’ vroeg Niall nep gekwetst ‘’Omdat je anders mee wou’’ zei ik lachend ‘’Waar was Liv dan?’’ ‘’Liv was bij Perrie en Zayn’’ zei ik en hij knikte. ‘’Niet te geloven dat onze kinderen al anderhalf zijn’’ zei Niall en ik knikte. ‘’Ze kunnen nu allemaal al voluit praten en lopen, ze worden groot’’ zei ik en Niall knikte.

‘’Liv is de enige die niet van de camera’s houd, en juist zij heeft ze om zich heen’’ zei Niall en ik knikte. ‘’Het is echt zielig, ze houd me vast alsof ze bij me weggehaald word en ze dat niet wil, ze huilt zachtjes en bibbert de hele tijd. Ze houd niet van al dat geschreeuw en daar word ze bang van’’ zei ik ‘’Ja dat is inderdaad echt zielig om te zien, maar misschien vind ze het over een paar jaar wel leuk’’ zei Niall en ik haalde mijn schouders op. ‘’Ik hoop het, ik wil niet dan mijn kleine meisje bang is voor onze fans en de paps’’ zei ik en Niall knikte.

HARRY P.O.V

Ik zat samen met Sophia op de grond terwijl onze dochters en Emma aan het spelen waren. ‘’Hoe was het etentje gister?’’ vroeg Sophia ‘’Super, het was lang geleden dat we echt iets met z’n tweeën hebben gedaan’’ zei ik ‘’Ja, als je kinderen hebt gaat dat niet zo makkelijk meer’’ zei ze en ik lachte. ‘’Papa gaan we een ijsje eten?’’ vroeg Liv ‘’Uh dan moet ik ze eerst even kopen schat’’ zei ik en Liv knikte. ‘’Diana schat jij gaat even slapen want je bent gister de hele nacht wakker gehouden door je broer’’ zei Sophia toen ze Diana op tilde. ‘’Als je wakker word krijg je een ijsje van mij’’ zei ik en meteen verscheen er een lach op haar gezicht.

‘’Kom Emma we gaan naar het zieken huis kijken hoe het met de baby gaat’’ vroeg Perrie die aan kwam lopen. Iedereen wist er inmiddels van en waren erg blij voor Zayn en Perrie. Emma waggelde naar Perrie en Perrie tilde haar op. ‘’Kom Liv dan gaan wij pap even bellen en daarna ijsjes halen’’ zei ik en ik tilde Liv op.

Tijdens het lopen belde ik Louis , ‘’Hi liefje hoe gaat het?’’ vroeg Louis buiten adem, ‘’Hi, het gaat goed hoor, ben je moe van het rennen schat?’’ vroeg ik ‘’Ja, daarom ben ik blij dat je belde zodat ik even kon stoppen’’ zei hij en ik lachte. ‘’Liv wou een ijsje dus ik ga even naar de supermarkt, ga je mee of blijf je voetballen?’’ vroeg ik en bij het woord ijsje keek Liv me weer blij aan. ‘’Ik ga wel mee, ik kom er nu aan’’ zei hij en hij hing op. ‘’Pap gaat mee Liv, maar dan moeten we wel even wachten’’ zei ik ‘’Okay papa’’ zei ze en ze tuitte haar Lippen en ik gaf haar een kusje.

Nadat Louis veel deo op had gedaan en zich had omgekleed gingen we naar de supermarkt. Ik zette Liv in het rekje van het boodschappen wagentje en samen met Louis liepen we door de winkel. ‘’Kijk Liv, pap is een beetje klein’’ zei ik en Liv begon te giechelen. ‘’Moet ik je even helpen schat?’’ vroeg ik en Louis zuchtte maar knikte toch. Ik pakte de zak chips, we zijn hier nu toch dan kunnen we net zo goed ook de gewone boodschappen doen. Ik liep terug naar Louis en Liv en ik gaf Louis een kusje op mijn hoofd. ‘’Je bent zo schattig als je er niet bij kan’’ zei ik plagend en ik kreeg een zachte stomp in mijn buik. ‘’Grapje schatje’’ zei ik en hij gaf me een kusje op mijn wang. ‘’Het is al goed Tomlinson’’ zei hij en ik lachte.

LOUIS P.O.V

‘’Wil jij de ijsjes kiezen liefje’’ vroeg ik aan Liv en ze knikte. ik tilde haar uit het rekje en zette haar op de grond. Samen met Harry liep ze naar de ijsjes. ‘’Kijk pap mag ik deze ijsjes?’’ vroeg ze en ik knikte en Harry pakte de ijsjes en deed ze in het karretje. Nadat we alles hadden gingen we weer terug naar de rest. Harry gaf alle kinderen een ijsje en mij en Niall ook. ‘’Liv niet lopen met je ijsje, ga maar bij pap zitten’’ zei Harry en Liv ging op mijn schoot zitten Harry ging naast ons zitten en legde zijn hoofd op mijn schouder en keek trots naar Liv die haar ijsje op aan het eten is. ‘’Ons kleine schatje’’ zei ik en ik gaf hem een kus.

Hiii hier is een hoofdstukje ik hoop dat  jullie het leuk vonden. er komt vandaag weer een hoofdstuk van Tomlinson-Styles dus als je dat boek leuk vind kan je hem vandaag lezen!! please comment!!

xxDesiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu