LOUIS P.O.V
''We gaan papa halen'' riep Liv blij door het huis heen waardoor ik lachte, ''Kom meisje dan gaan we'' zei ik en ik tilde haar op en ik maakte Tommie vast aan de riem en ik liep met al mijn zusjes en broertje en mijn moeder naar de auto's Ernie, Phoebe, Lottie en Tommie zitten bij mij in de auto en Fizzy, Doris en Daisy bij mijn moeder, ik maakte Liv vast en ik gaf haar een kusje, ik deed haar deur dicht en ik ging achter het stuur zitten en Lottie zat naast me en Phoebe tussen Ernest en Liv. De cd van frozen stond aan en ze begonnen allemaal met zingen en ik lachte.
''Uit stappen'' riep ik en Liv keek me blij aan toen ik naar achter keek, Liv's stoel zit aan de linkerkant dus achter mij omdat we in Engeland wonen, we stapte uit en ik liet de buggy in de auto omdat ik weet dat Liv straks naar Harry gaat rennen en Harry haar niet meer los laat tot we weer bij de auto zijn. Ik tilde Liv uit de auto en ik gaf haar een kusje, ik pakte Tommie's riem en ik deed de deur dicht zodra Tommie ook uit de auto was. We liepen naar de plek waar ze vandaan zouden komen en er stonden best veel fans, en liv hield me stevig vast.
Ineens werd ik gebeld door Harry en ik nam meteen op, ''Hey schatje'' zei ik ''Hey babe, we zijn geland we zijn er over ongeveer 10 minuutjes'' zei hij ''Okay baby, Liv kan niet wachten tot ze je weer kan zien en ik ook niet'' zei ik en Harry lachte ''Ik kan ook niet wachten om jou weer te zien maar we gaan nu lopen dus ik zie je zo handsome'' zei hij ''Bye Babe'' zei ik en hij hing op. ''Ze zijn geland'' zei ik blij en Liv knuffelde me. ''Ga je straks naar papa toe renen?'' vroeg ik en Liv knikte blij. Mijn zusjes behalve Doris gaan met mijn vader mee als we naar huis gaan en Harry gaat met mij mee, mijn stiefvader gaat met mijn moeder en Doris en Ernest mee en Des gaat met zijn vriendin mee en Robin met Anne.
''OMG kijk Liv'' zei ik toen ik Harry zag ''Papa'' riep ze en ik zette haar op de grond en ze waggelde naar Harry die haar optilde en knuffelde. Hij kwam naar mij toe gelopen en hij legde een hand tegen mijn wang en hij drukte zijn lippen op die van mij en Liv deed een arm om mij heen. ''Ik heb je zo gemist'' huilde ik ''Ik jou ook schatje'' zei hij en hij gaf me nog een kusje. Tommie sprong blij tegen Harry aan en Harry keek naar beneden, ''Hey buddy'' zei hij en hij aaide Tommie. Ik knuffelde Harry weer en de fans begonnen heel hard te schreeuwen, ''Ik hou van je'' zei ik ''Ik ook van jou'' zei hij en hij gaf me een kus.
''Laten we naar huis gaan'' zei Harry nadat hij de familie ook een knuffel had gegeven. Harry had Liv op zijn arm en we liepen hand in hand het vliegveld uit, ik had Tommie's riem vast en hij is helemaal blij dat Harry weer thuis is. Toen we bij de auto waren liet ik Harry's hand los en ik zette Tommie in de auto en Harry zette Liv in de auto en hij gaf haar een kusje. Harry deed de deur dicht en ik stond achter hem, Harry tilde me op en ik legde mijn gezicht in zijn nek en ik hield hem stevig vast, mijn benen zaten om hem heen geklemd en Harry gaf me een kusje in mijn nek en ik keek hem aan.
Ik drukte mijn lippen op die van hem en ik hield hem nog steviger vast, het kon me niet schelen dat er foto's van ons gemaakt werden, en dat dit allemaal in onze show zou komen het enige wat mij boeide was Harry, ik heb mijn man weer terug. Langzaam zette Harry me weer op de grond en hij gaf me nog een kusje, ik liet hem met tegenzin los en Harry liep om de auto heen en hij ging in de auto zitten, ik stapte ook in en ik keek naar Harry. ''Je bent zo mooi'' zei ik ''Jij bent mooier'' zei hij en hij gaf me een kus.
HARRY P.O.V
We zijn eindelijk thuis, ik heb Louis terug, ik heb mijn dochter terug ik heb mijn hond terug, ik ben zo gelukkig op dit moment, we stapte uit en ik liep naar Liv's kant en ik tilde haar uit de auto en ik gaf haar allemaal kusjes. ''Hey en ik dan?'' vroeg Louis en ik liep naar hem toe en ik drukte mijn lippen op die van hem, Liv begon te giechelen en ik grinnikte. We liepen naar binnen en ik ging meteen op de bank liggen Liv knuffelde me en ik hield haar stevig vast. ''Pap moet ook knuffelen'' zei Liv en ik knikte. ''Loueh kom knuffelen'' riep ik en Louis kwam naar ons toe en hij ging op me liggen en hij knuffelde ons.
''Liv laat eens aan papa zien hoe erg je hem hebt gemist'' zei Louis en ze ging van mijn buik af en Louis deed zijn arm omhoog zodat ze we kon. ''Zo veel'' zei ze en ze deed haar armpjes helemaal open. ''Dat is veel, ik heb jou ook zoveel gemist en ik deed ook mijn armen open en Liv kwam weer naar ons toe. Ik gaf Liv een kus en ik keek haar aan, ''Wat willen mijn schatjes eten?'' vroeg ik ''Okay Liv wat willen we eten, papa gaat weer koken dus dan krijgen we weer lekker papa eten'' zei Louis ''Lasagne'' zei Liv ''Uitstekende keuze Liv'' zei Louis en ik lachte ''Ga je me dan helpen?'' vroeg ik en Liv knikte.
Louis ging van me af en Liv ging met Tommie spelen omdat ze straks moet slapen, ik stond ook op en ik liep naar de keuken, ik keek in de laatjes of we nog genoeg spullen hadden voor de lasagne en ineens voelde ik armpjes om mijn been heen, ''Hey beautiful'' zei ik en ik tilde Liv op. ''Kijk eens als die cijfertjes op 1:00 pm staan dan ga jij eventjes slapen, en als het op 3:00 pm staat dan maak ik je weer wakker of als je eerder wakker word dan haal ik je eerder uit bed'' zei ik wijzend naar de digitale klok in de keuken. ''Hoelang mag ik nog spelen?'' vroeg ze ''Nog 10 minuutjes'' zei ik en ik zette haar neer en ze waggelde naar Louis die op de bank zat met zijn computer op schoot.
''Kom Liv, je gaat eventjes slapen'' zei ik na 10 minuten, ik tilde haar op nadat ze Louis een kusje had gegeven en ik liep met haar naar boven, ik legde haar op de commode en ik deed haar broekje uit en haar shirtje, ik deed haar rompertje los en ik opende haar luier, ik verschoonde haar en ik wreef over haar buikje en ze speelde met mijn vingers. Ik pakte een nieuwe pyjama uit haar kast, het is een pyjama met voetjes, ik deed hem bij haar aan en ik gaf haar een knuffel en een kusje en ik legde haar in haar bedje, ''Ik kom straks je knuffel brengen ga maar vast slapen'' zei ik en ze knikte en ze deed haar oogjes dicht en ik liep haar kamer uit.
''Lou weet jij waar Liv's knuffel is?'' vroeg ik ''Ja die zit in de tas in de gang'' zei hij ''Okay dankje'' zei ik en ik liep naar de gang en ik deed een van de tassen open en meteen zag k haar knuffel erin zitten, ik liep weer naar boven en Liv lag al wel te slapen maar nog niet heel vast dus ze werd wakker, ''Kijk eens lieverd'' zei ik en ik gaf haar haar knuffel en ik gaf haar nog een kusje en Liv viel weer in slaap en ik liep naar beneden.
''Loueh'' riep ik toen ik beneden was en Louis keek lachend naar me ''Wat is er handsome?'' vroeg hij ''Niets ik wil weten wat je aan het doen bent'' zei ik en ik ging bij hem zitten en ik zag dat hij op twitter zat ''Kijk'' zei hij en hij liet me een tweet zien, ''@Larryislife!!: OMG @Louis_Tomlinson en @Harry_Tomlinson are back together look how cute they are!!!!'' las ik voor en ik zag dat het een foto was dat ik Louis optilde bij de auto en hem zoende, ''Aww ze hebben het gezien'' zei ik blij en Louis knikte. ''Wacht kom eens hier met die laptop'' zei ik ''Wat ga je doen?'' vroeg hij ''Wacht maar af'' zei ik en ik begon te typen, ''Hazz wat ben je aan het doen?'' vroeg hij ''Hier kijk maar'' zei ik en ik gaf de computer terug.
LOUIS P.O.V
@Louis_Tomlinson: Hii baby I'm so happy i can cuddle and kiss you again, I missed you and Liv so much, I love you baby xx your Husband, ''Harry dat is zo lief I love you too babe'' zei ik en ik gaf hem een kus. Ik typte wat en Harry kreeg een melding op zijn mobiel, ''@Louis_Tomlinson: Harreh!'' serieus Lou?'' vroeg hij nadat hij het had opgelezen en ik lachte ik kreeg nu een melding en ik zag dat Harry mij iets had getweet @Harry_Tomlinson: Loueh! Ik lachte en ik typte weer. @Louis_Tomlinson: Harold!!, een paar seconde later tweete Harry weer wat naar mij @Harry_Tomlinson: Boobear!! :P ik zuchtte @Louis_Tomlinson I love you so much. @Harry_Tomlinson <3. @Harry_Tomlinson: I love you too baby xxx. Ik gaf Harry een kus en ik deed mijn laptop uit en ik ging op hem liggen en ik gaf hem een kus, ik ben zo blij dat hij weet terug is, mijn Hazza!
Hiii hier is weer een hoofdstukje!!!! Harry is weer thuis!! yaaas ik ga vandaag sowieso nog Tomlinson-Styles updaten en heel misschien Running away nog een keertje!! ik hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vonden!!!!!
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...