with my head in the clouds

746 30 8
                                    

HARRY P.O.V

Liv is nu 4 dagen oud en nog steeds super schattig. We hebben een DNA test gedaan om te kijken of Liv echt alleen van Louis en mij is en gelukkig heeft ze alleen ons DNA en niet die van Rose of iemand anders. Twee dagen drie dagen geleden is Rose overleden en we waren er ook allemaal erg verdrietig over. Over twee dagen word ze begraven en natuurlijk gaan we daar heen. De wereld weet het nu ook, ze wisten al dat ze ziek was en dat ze niet lang na de bevalling zou blijven leven maar zo snel had niemand verwacht. Louis komt natuurlijk elke dag langs in het zieken huis om bij zijn dochter te kijken. ''Hi handsome'' hoorde ik iemand achter me zeggen. ''Hi boo'' zei ik toen ik me omdraaide. ''En hoe gaat het met mijn kleine meisje?'' vroeg hij aan Liv maar ik beantwoorde zijn vraag. ''Goed'' zei ik. ''Nu moet alleen Perrie nog bevallen en dan zijn alle jongens van One Direction vader'' zei Louis toen hij Liv oppakte. ''Wil je haar het flesje geven schat?'' vroeg ik en hij knikte hevig. Ik gaf hem het flesje en Louis ging zitten en gaf Liv haar flesje.

''Hoi jongens ik heb goed nieuws'' zei de dokter toen hij binnen kwam lopen. ''Olivia mag morgen naar huis'' zei hij. ''Echt omg dat is super'' zei ik. ''Ik kom morgen ochtend even een afspraak maken voor haar wekelijkse check'' zei de dokter en hij liep weg. ''Wekelijkse check?'' vroeg Louis. ''Ja dat wou ik je nog vertellen, Liv moet iedere week op controle om te kijken of ze toch niet iets heeft'' zei ik en ik ging naast Louis zitten die Liv nog steeds haar flesje gaf. ''Ow voor hoelang is dat?'' vroeg hij. ''Tot dat ze 2 is volgens mij en als ze dan nog steeds niets heeft dan gaan we over op de maandelijkse controle'' legde ik uit. ''Dan moet je me wel alles uitleggen en vertellen als jullie weer terug zijn'' zei hij.

''Hé Lou je gaat gewoon mee, we zeggen wel dat ik het fijn vind als mijn beste vriend er voor me is en ik het niet alleen hoef te doen. Tot dat we uit de kast komen en dan vertellen we gewoon dat je meeging omdat je haar vader bent'' zei ik. ''Weetje Hazz, wat als ze niet geloven dat ik ook haar biologische vader ben?'' vroeg Louis met tranen in zijn ogen. ''Ow Lou als ze ons niet geloven laten we de papieren zien waarop precies staat hoe we Liv hebben gekregen en wat Rose haar rol in dit alles was'' zei ik en Louis werd daar weer een beetje vrolijker van.

''Jongens'' Riep Liam blij uit. ''Wat?'' ''Perrie is aan het bevallen'' zei Liam blij. ''Serieus?'' vroeg ik en hij knikte. ''We komen er zo aan'' zei ik en Liam liep weg. Louis haalde de fles uit Liv's mond en stond op. Hij gaf haar wat klopjes op haar rug zodat ze een boertje zou laten. We namen wat spulletjes mee en liepen samen met Liv op mijn arm naar Perrie's kamer.

ZAYN P.O.V

''Zayn ik kan het niet'' zei Perrie ''Schat je kan het wel, ik geloof in je onze ouder geloven in je onze vrienden onze fans iedereen gelooft in je'' zei ik en knikte en perste weer. ''AAAAHHHHHHHHGG'' schreeuwde ze huilend. ''Kom Pez je kan het meisje'' zei haar moeder ''Mevrouw Malik nog een keer en dan is de baby er'' zei de dokter. ''Okay... AHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGHGHHGH'' schreeuwde ze nog een keer en we hoorde meteen gehuil. ''Je hebt het gedaan honey we hebben een kindje'' zei ik tegen Perrie en ik gaf haar een kus. De baby werd op haar borst gelegd en ik knipte de navelstreng door. ''Hoe gaat ZE heten?'' vroeg mijn moeder. ''Emma Louise Malik'' zei ik trots en ik gaf Perrie een kus.

De jongens kwamen naar binnen met Liv. ''Gefeliciteerd'' zeiden ze allemaal en ze gaven mij een knuffel en Perrie een kus. Perrie gaf Emma aan mij. Ik stond naast Louis die Liv vast had. Emma begon tehuilen en deed haar ogen open, Liv reageerde op het gehuil maar bleef stil, Liv had haar ogen nu ook open en keek Emma aan. Emma keek Liv aan en werd meteen stil. ''Wow ze zijn nu al vriendinnen'' zei Perrie blij ''Liv kreeg Emma stil hoe deed ze dat?'' vroeg ik. ''Dan voelen ze een band en Emma weet dat ze op een veilige plek is en ze hebben nu een band samen'' zei de verpleegster.

LOUIS P.O.V

Louis en ik waren weer op Liv's kamer. ''Ik schrok me dood toen Liv Emma stil kreeg'' zei ik. ''Maar ze hebben nu wel een band, ik was allang blij dat Liv niet ineens begon te huilen'' zei Harry ''Liv huilt echt nooit'' zei ik. ''Ja de enige keer dat ik haar heb horen huilen is toen ze net geboren was, zelfs niet s 'nachts'' zei Harry. ''Misschien moeten we daar even een keer naar vragen?'' zei ik. ''Morgen kom ik jullie halen en breng ik jullie naar huis okay?'' vroeg ik ''Ja maar mijn auto staat hier nog'' ''Dan neem ik je moeder mee en dan neemt zij jou auto mee'' zei ik. ''Lou?'' vroeg hij ''Ja Hazzie?'' ''I love you'' ''I love you too babe'' zei ik en ik gaf hem een kus tot dat Liv geluidjes begon te maken. ''And we love you too honey'' zeiden we tegen Liv en gaven haar een kusje op haar hoofd.

LIAM P.O.V

Gister is Perrie bevallen en Zayn is een super trotse vader, vandaag hebben de jongens en ik een interview over ons nieuwe album. Liv mocht vanochtend voor het eerst naar huis. En Louis is daar nu ook. Niall heeft Twitter helemaal gek gemaakt met zijn tweets over hoe trots hij wel niet is op Jeremy Ik zit samen met Sophia en de tweeling op de bank.

''Liefje ik moet gaan red je het wel in je eentje of wil je mee?'' vroeg ik ''Ik bel mijn moeder wel of die van jou. Zometeen huilen ze door het interview heen'' zei ze. ''Soph Jeremy is er ook en Liv hoogstwaarschijnlijk ook, kom gewoon mee?'' vroeg ik ze knikte en we zette de kinderen in de auto.

LOUIS P.O.V

Ik kan niet geloven dat ze thuis is, het Management had ons even de tijd laten nemen om ons met Liv bezig te houden en niet met Eleanor ofzo. Tegen de paps hadden we gezegd dat Harry hulp nodig had en omdat ik 'geen' kind heb ik hem help. ''We moeten gaan babe'' zei Harry toen hij zag dat ik met Liv aan het spelen was. ''Ja we komen er aan'' zei ik en ik nam Liv mee naar haar wandel wagen. ''Ze houd van je'' zei Harry ''Ja, maar ze houd ook van jou schat'' zei ik en hij gaf me een kus voordat we de deur open deden. We zette Liv in haar Maxi-Cosi-autostoeltje en reden naar het interview.

Tijdens het interview werd er van alles gevraagd over het album. ''En hoe gaat het met de baby's?'' vroeg de interviewer. ''Goed vier van de vijf zijn hier en Emma is nog in het ziekenhuis met Perrie'' zei Zayn. ''Louis jij helpt Harry met Olivia wat vind Eleanor hier van, komt er misschien ooit ook een kleine Tomlinson?'' vroeg de interviewer en ik keek naar Harry die zijn Lach probeerde in te houden. ''Wie weet, El en ik zijn er nog niet aan toe maar wie weet misschien'' zei ik. ''En Harry wat vind Liv van Louis?'' vroeg de interviewer aan Harry.

''Ze houd van hem, ze slaapt heel snel als hij haar oppakt en ze kijkt hem ook altijd blij aan'' zei hij. ''Aww dat is heel lief denk je dat Louis ooit een goede vader zal zijn?'' vroeg hij weer ''Ja 100% zeker hij is heel goed met kinderen en dat zie je ook als je hem met zijn zusjes ziet, hij is heel goed met kinderen en ik ben blij dat hij er voor mij en Liv is'' zei Harry en hij zei het op de manier van verliefdheid en niet vriendschappelijk maar dat bleken alleen ik en de jongens door te hebben. ''Harry jij noemt Olivia Liv waarom?'' vroeg hij. ''Uhh Olivia is haar hele naam maar we noemen haar Liv'' zei hij. ''Oke dat was het weer bedankt jongens en veel geluk met jullie kleintjes'' zei hij en wij bedankten hem en gingen naar huis. Toen we thuis waren brachten we Liv naar bed en nam ik helaas weer afscheid van Harry en ging weer terug naar Eleanor.

Hii hier weer een hoofdstukje!! ik hoop dat jullie het leuk vonden. Het plaatje hier naast/boven moeten de kinderen voorstellen. Hahaha sorry. Please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu