Don't let me go

543 35 37
                                    

LOUIS P.O.V

Ik heb al 4 dagen niets meer tegen Harry gezegd, Misschien hebben de jongens gelijk, misschien stel ik me aan, maar hij heeft me pijn gedaan en ik hem misschien ook wel maar dat boeit me niet. Harry slaapt nog steeds bij Niall en Liam maar hij zit nu in onze bus met Liv. Liv vraagt iedere dag of Harry weer bij mij komt slapen en dan zeg ik niets terug maar verander ik het onderwerp. Ik kwam het woon gedeelte van de bus in en Harry stond op. ''Tot vanavond liefje'' zei hij tegen Liv en hij tilde haar op en gaf haar een kus. Hij wou haar op de grond zetten maar ze hield hem stevig vast. ''Niet weg gaan papa'' zei ze huilend. Ik kwam naar ze toe lopen en ik nam Liv van Harry over, hij gaf haar nog een kusje en liep toen de bus weer uit.

Vanavond hebben we een concert en dan moeten Harry en ik doen alsof er niets aan de hand is, niemand weet van deze ruzie maar volgende week als het op tv komt door onze show weet iedereen het. ''Papa moet terug komen'' zei Liv huilend, ''Dat gaat niet schatje'' zei ik en ze begon harder te huilen, ''Gaan jullie scheiden?'' vroeg ze, het verbaasde me dat dat woord uit de mond van een 1 jarig meisje kwam. ''Ik weet het niet lieverd, papa en ik hebben gewoon even wat tijd nodig'' zei ik en ze knuffelde me, jullie mogen niet scheiden, nooit'' zei ze huilend en er viel een traan over mijn wang, en op dat moment kwam Liam binnen.

''Hi Lou, uh hoe gaat het?'' vroeg hij ''Geweldig'' zei ik sarcastisch ''Misschien moet je het gewoon met hem uitpraten'' zei hij ''Waarom zou ik dat doen?'' vroeg ik ''Omdat je nog van hem houd en omdat hij zichzelf in slaap huilt, hij slaapt maar 2 uurtjes per nacht maximaal en steeds als hij weer bij Liv en jou weg is begint hij weer te huilen, jij mist hem ook Lou en doe niet alsof je hem niet mist. Jullie hebben 4 jaar moeten vechten voor jullie relatie en je laat dat nu zomaar verpesten omdat hij iets zei waar jij het niet mee eens was. Hij is doods bang dat je vandaag of morgen met scheidings papieren voor zijn neus staat, en weetje Lou, hij zal ze ondertekenen, niet omdat hij het zelf wil maar omdat jij het wilt, hij wilt dat jij gelukkig bent en als jij dan wil scheiden dan zal hij daar aan mee werken ookal wil hij dat helemaal niet'' zei Liam

''Ik wil niet van hem scheiden, maar ik wil ook even niet meer bij hem zijn, en het kan me niet schelen als je nu vind dat ik een egoïstische malloot ben, maar hij deed mij pijn'' zei ik huilend ''Nee Lou hij liet je twijfelen aan wat nou de waarheid was, je kan je niet voor stellen dat je moeder die je je hele leven heeft opgevoed jou misschien maar een kant van het verhaal heeft verteld, je kan er niet tegen dat hij gelijk heeft, Lou je bent niet egoïstisch maar je bent verward en dat snap ik en dat snapt Harry ook, maar laat dit jullie huwelijk niet verpesten'' zei hij en ik knikte. Liv had ik gelukkig al op de grond gezet en gelukkig was ze weg gegaan zodat ze niet kon horen waar het over ging anders kon ik het haar allemaal gaan uitleggen.

HARRY P.O.V

''Weet je zeker dat je dit wilt doen?'' vroeg Niall ''Ja ik moet toch iets proberen, ik kan mijn man niet verliezen hij is alles voor me en ik kan het onze dochter al helemaal niet aan doen, het heeft 4 dagen geduurd, als ik langer wacht gaan we misschien wel echt scheiden en dat wil ik echt niet'' zei ik en Niall knikte. ''Jongens kom we moeten optreden'' zei Zayn die ineens in Niall's bus was. We stonden op en we liepen naar buiten, Louis had Liv vast en toen ze mij zag begon ze te lachen. Ik nam haa over van Louis en ik knuffelde haar, we gingen in de auto zitten en Liv ging weer bij Louis op schoot zitten. Het is zo schattig, mijn man en dochter die gekke bekken naar elkaar geven.

''Hii iedereen!! Er is de afgelopen dagen heel wat gebeurt tussen mij en Louis, ik weet niet of ik hem nog lang mijn man kan noemen want wat ik gedaan heb is verkeerd, ik koos een ander iemand om te verdedigen dan mijn man. Ik heb er spijt van maar ik weet niet of hij het weet of wil weten, ik hou van hem en van Liv en ik zal er alles aan doen om mijn huwelijk stand te houden'' zei ik en Louis' mond viel open. Ik wil iets voor hem zingen en daarna mag hij antwoord geven, Laat je me gaan of niet?'' zei ik en Niall begon te spelen op zijn gitaar.

Now you were standing there right in front of me

I hold on, it's harder to breath

All of a sudden these lights are blinding me

I never noticed how bright they would be


I saw in the corner there is a photograph

No doubt in my mind it's a picture of you

It lies there alone and it's bed broken glass

This bed was never made for two


I'll keep my eyes wide open

I'll keep my arms wide open


Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone


Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone


I promise one day that I'll bring you back a star

I caught one and it burned a hole in my hand oh

Seems like these days I watch you from afar

Just trying to make you understand


I'll keep my eyes wide open yeah


Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone

Don't let me

Don't let me go


Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone


Don't let me

Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of feeling alone


Don't let me

Don't let me go

'Cause I'm tired of sleeping alone

''Het spijt me Lou, ik had het voor jou op moeten nemen en niet voor die ander. Het spijt me heel erg Lou echt heel erg, ik wil je niet kwijt, laat me alsjeblieft niet gaan'' zei ik huilend. Hij kwam naar me toe en hij drukte zijn lippen op die van mij. ''Het spijt mij, je had gelijk en ik had naar je moeten luisteren in plaats van ruzie te gaan maken, ik hou van je'' zei hij huilend en ik drukte huilend mijn lippen op die van hem. Liv kwam ineens naar ons toe gelopen met Zayn en ik tilde haar op en gaf haar een kusje. Ze begon ook te huilen en daar stonden we dan drie Tomlinson's op een podium huilend in elkaars armen. ''Ik laat je niet gaan Hazz, beloofd'' zei Louis en hij drukte zijn lippen op die van mij.

Hiiii nou Larry gaat niet scheiden woop woop!! omdat er nu een update is komt er morgen geen update! ik hoop dat jullie het niet erg vinden! please comment!

xxDesiree


the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu