our beautiful family

549 31 12
                                    

Dit is nog op de zelfde dag als het hoofdstuk hier voor!

HARRY P.O.V

‘’Hi Liv ben je weer wakker?’’ zei ik, ‘’Papa’’ zei ze blij ‘’Kjufjel’’ zei ze, ik pakte haar op en ze deed haar armpjes om mijn nek heen, ‘’Wat ben je ook een knuffelkont’’ zei ik toen ik haar nog steviger vast hield. Ik gaf haar kusjes op haar wang waardoor ze super schattig lachte. Ik verschoonde haar snel en we liepen samen naar beneden. Liv had haar duimpje in haar mond en haar hoofdje op mijn schouder en haar vingertjes in mijn haar. Ik ging naast Louis  en Tommie op de bank zitten en Liv was weer in slaap gevallen.

‘’Waarom lijk jij toch op je vader als je slaapt en als je wakker bent op mij?’’ vroeg ik zacht aan Liv ‘’Omdat het kan’’ zei Louis en ik keek hem droog aan. ‘’Liv wat heb je voor papa gemaakt?’’ vroeg Louis en Liv was gelijk wakker. ‘’Papa om aar uiten, ijen’’ zei Liv ‘’Ik stond en liep naar buiten. ‘’Eeuw pop’’ zei ze en ik gaf haar een kusje ‘’Dat heb je mooi gemaakt lieverd’’ zei ik en ik gaf haar nog een knuffel en zette haar op de grond, ze liep naar haar popen wagen toe en begon te spelen.

Ik ging met mijn hoofd op Louis’ schouder liggen en we keken naar hoe Liv in haar eigen wereldje aan het spelen was. ‘’We zijn gewoon vaders van dit kleine schatje’’ zei Louis ‘’En ik had haar met niemand anders willen delen’’ zei ik en ik gaf hem een kusje. Louis ging op de bank liggen dus ik viel met mijn hoofd op zijn vriend. ‘’Hé Hazz ik weet dat je dat een leuke plek vind om met je hoofd te zijn maar Liv is erbij dus hou je even in schatje’’ zei Louis Lachend. ‘’Sorry babe maarja dan moet jij ook niet ineens gaan liggen’’ zei ik ‘’Het is al goed ik vergeef het je’’ zei hij en ik kwam dicht tegen hem aan liggen.

Inmiddels was het al etenstijd dus laten ik stond in de keuken spagetti te maken terwijl Louis achter Liv aan het rennen was. Soms is hij echt net een klein kind maar dat maakt hem alleen nog maar leuker. Ik zette de borden op tafel en deed wat roosvicee in Liv’s beker. ‘’Lou, Liv kom we gaan eten’’ riep ik en er kwam een klein meisje voorzichtig aan rennen, het is niet echt rennen wat ze doet meer waggelen. Ze ging achter mijn been staan en deed haar armpjes er omheen. ‘’Wat is er lieverd?’’ vroeg ik ‘’Pap eng’’ zei ze ik tilde haar op ‘’Wat doet pap dan?’’ vroeg ik ‘’Jennen njaa mij’’ zei ze lachend en toen kwam Louis aan lopen. Ik zette Liv in haar stoel.

Na het eten ruimde Louis de tafel af en ging ik met Liv tv kijken, ze mag altijd nog een programma kijken voor ze naar bed gaat. Het was inmiddels al best hard aan het regenen, ik hoop maar dat het niet gaat onweren want Liv is er bang voor en ik eigenlijk ook wel. Liv zat op mijn buit en ik kietelde haar. ‘’Gaan we slapen Liv?’’ vroeg ik ‘’Bjij jujjie lapen’’ zei ze ‘’Wil je bij ons slapen?’’ vroeg ik ‘’Ja’’ zei ze blij. ‘’Nou goed dan’’ zei ik en ik liep met haar naar Louis die haar een kusje gaf en ik liep naar boven. ‘’welterusten liefje’’ zei ik en ik liep onze kamer uit.

LOUIS P.O.V

‘’Ligt ze te slapen?’’ vroeg ik en Harry knikte ‘’Ze ligt in ons bed tussen allemaal kussens zodat ze er niet uit kan rollen’’ zei hij ‘’Ga je haar straks overleggen?’’ vroeg ik ‘’Nee ik laat haar dit keer liggen, volgens mij gaat het onweren en dan moeten we haar er weer uit haar bed halen’’ zei hij ‘’Gaat mijn Hazza dan weer dicht tegen me aan liggen omdat hij bang is’’ zei ik en hij knikte naar beneden. ‘’Dat mag wel’’ zei ik en hij gaf me een knuffel. Na elf uur gaan de camera’s altijd weg en dan komen ze ’s morgens om half 7 weer hier heen, dus nu nog ongeveer 5 uur zijn ze eindelijk weg. Er hangen dan wel losse camera’s in het huis maar dat boeit me niet, als die drukte maar weg is.

‘’Tot morgen’’ zei ik zacht en ik deed de deur dicht. ‘’Zo die zijn weg, laten wij ook maar eens gaan slapen’’ zei ik en Harry knikte we liepen naar boven en deden de deur van onze slaapkamer open, Liv lag heel schattig met haar duimpje in haar mond te slapen. Harry en ik stapte ook in bed en Liv ging gelijk boven op Harry liggen dus ik kon lekker tegen hem aan liggen. We gaven elkaar nog een kus en vielen toen rustig in slaap.

‘’Pap, ikke ang’’ huilde Liv. Ik hoorde een harde knal en Liv drukte zich dicht tegen me aan en begon te huilen. Harry schrok wakker van een knal en keek naar Liv en mij. ‘’Kom maar Hazz’’ zei ik toen ik de angst in zijn ogen zag. Hij ging nog dichter tegen me aan liggen en liv legde ik tussen ons in. Liv werd nu al iets rustiger maar nog steeds was ze aan het snikken. ‘’Er gebeurt niets Liv je bent veilig meisje, rustig maar’’ zei ik tegen haar. Ze kroop heel dicht tegen Harry aan en ze trilde helemaal. Ineens voelde ik iets op het bed springen,

‘’Hi Tommie ben je ook bang? Ga je met mij Harry en Liv troosten? Vroeg ik aan Tommie die tegen me aan kwam liggen. ‘’Rustig maar lieverd, papa, Tommie en ik zijn bij je er kan je niets gebeuren’’ zei ik en nu kwam ze tegen mij aanliggen en stopte ze met snikken. ‘’Ga maar lekker slapen lieverd, morgen gaan we weer spelen’’ zei ik. liv deed rustig haar ogen dicht en viel in slaap.

‘’Gaat het Hazz?’’ vroeg ik zacht ‘’Uhuh’’ zei hij trillend, als er iets is wat hij echt verschrikkelijk vind is het onweer. Ik gaf hem snel een kus en hield hem toen stevig vast. Het komt allemaal goed schatje, het is buiten en wij zijn lekker warm binnen, Liv ligt ook al weer te slapen samen met Tommie en dat gaan wij nu ook doen want ik ben moe, ik ben bij je en er gaat niets gebeuren’’ zei ik en Harry trilde bang maar knikte toen wel. Ik gaf hem een kus ‘’Ik hou van je’’ zei hij ‘’En ik hou van jou’’ zei ik en ik gaf hem nog een kus. Ik zal alles doen om mijn gezin te beschermen, ookal is het voor wat onweer ik zal ze altijd beschermen.

Hii hier weer een update!! ik heb best lang over dit hoodstuk gedaan omdat ik in een super groeps app zit met allemaal Larry Shippers!! ik ben niet echt blij met dit hoofdstuk maar ja, please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu