HARRY P.O.V
Gister was fantastisch ookal was Louis er niet bij was het toch erg leuk. Maar vandaag gaat de beste dag van mijn leven worden ik ga trouwen met Louis en ik kan niet wachten om hem te zien. ‘’Ben je er klaar voor Schat?’’ vroeg mijn moeder ‘’Helemaal maar ben wel super zenuwachtig’’ zei ik en mijn moeder gaf me een kus en knuffel. ‘’Het komt allemaal helemaal goed en vergeet niet te genieten.’’ zei ze en ze liep met mijn stiefvader en zus weg. ‘’Hey jongen hoe gaat het?’’ vroeg mijn vader, mijn vader gaat me weggeven vandaag en ik zie in zijn ogen dat hij het daar moeilijk mee heeft. ‘’Het gaat super pap, en met jou?’’ vroeg ik daarom maar ‘’Goed hoor jongen het is alleen dat als ik je zometeen weggeef je niet meer mijn kleine jongen bent’’ zei hij ‘’Tuurlijk wel pap ik ben en blijf je zoon hoe dan ook’’ zei ik en gaf hem een kus en knuffel. ‘’Gelukkig moet ik je delen met een fantastische jongen’’ zei hij en ik knikte.
LOUIS P.O.V
‘’Hi jongen ben je er helemaal klaar voor’’ vroeg mijn stiefvader ‘’Ja helemaal ik kan niet wachten tot ik Harry zie en hem eindelijk mijn man te morgen noemen. ‘’Ik ben erg trots op je lou en ik ben ook erg blij voor je dat je nu dan eindelijk met Harry samen bent zelfs na alles dat er is gebeurt.’’ zei hij ik gaf hem een knuffel en bedankte hem. ‘’Liefje heb je alles aan?’’ vroeg mijn moeder ‘’Ja ik heb alles maar kan je me nog ff extra checken?’’ vroeg ik zenuwachtig aan mijn moeder. ‘’Tuurlijk eens even kijken, ja Lou je hebt alles aan en je ziet er fantastisch uit’’ ‘’Louis je mag gaan’’ zei de ‘wedding planner’ tegen mij, ik knikte en ging bij het altaar wachten op Harry die ik al vanaf gister 7:00u niet meer heb gezien.
HARRY P.O.V
‘’Hazz je ziet er fantastisch uit’’ zei mijn vader nog snel voor dat we naar het altaar lopen, ‘’Thanks pap jij ook’’ zei ik en gaf hem nog een knuffel en we liepen de kerk binnen. Ik zag Louis al staan en omg wat is hij knap en sexy in dat pak het liefst was ik nu allang naar hem toe gerent en hem nu willen zoenen en met hem naar bed maar dat gaat niet, in ieder geval niet nu. Ik liep langzaam met mijn vader naar het altaar en keek alleen maar naar Louis. Toen we bij het altaar aan kwamen gaf mijn vader mijn hand aan Louis. ‘’Pas goed op mijn jongen’’ zei mijn vader fluisterend tegen Louis ‘’Ik beloof dat ik goed op hem zal passen’’ zei Louis fluisterend terug en iedereen ging weer zitten. We keken elkaar aan en luisterde naar wat de trouwambtenaar te zeggen had.
LOUIS P.O.V
‘’Lieve familie en vrienden, we zijn hier vandaag bij een gekomen om Louis William Tomlinson en Harry Edward Styles in de echt te verbinden. Twee jongens die verliefd werden, normaal zou je denken, maar nee dit is een ander soort trouwdag als dat u gewent bent, vandaag trouwen Louis en Harry voor alleen jullie en niemand anders mag dat te weten komen. Maar toch weerhield dat deze twee dappere jongens niet om het door te zetten en bij elkaar te blijven.’’ Ik keek Harry aan en zag dat hij tranen in zijn ogen had want wat de trouwambtenaar zei hebben we zelf geschreven met hem. ‘’Deze twee jongens zijn door zetters en dat gaan ze jullie ook bewijzen.’’ ging hij zijn verhaal verder. ‘’Louis en Harry hebben ook trouwgelofte geschreven voor elkaar, Louis ga je gang.’’ zei hij en ik begon mijn verhaal.
‘’Lieve Hazz ons leven is niet het ideale leven om van elkaar te houden maar ik weet honderduizendmiljoen keer zeker dat jij de ware bent voor mij. Ik moet je vaak pijn en verdriet doen, en dat doet mij ook pijn. Als het kon had ik er nu allang voor gezorgd dat we samen konden zijn en dat we niet steeds uitelkaar werden gehaald, maar dat kan ik niet doen. Ik wist al vanaf het moment dat ik je zag in de toiletten bij X FACTOR dat je speciaal was, en toen we wisten dat we samen in een band zaten dat ik je leuk vond maar dan ook echt leuk leuk. Harry je bent heel speciaal voor me en ik wil je nooit meer kwijt. Ik hou van je!’’ zei ik en ik zag dat Harry moest huilen. ‘’Harry nu mag jij’’ zei de trouwambtenaar.
HARRY P.O.V
‘’Lieve lieve lieve Lou, als eerst wil ik je zeggen dat ik heel veel van je hou en dat je het beste bent wat me ooit is over komen. Toen we net in de band zaten wist ik al dat je speciaal was maar ik had nooit gedacht dat we ooit zouden gaan daten. Hoe langer ik je kende hoe meer gevoelens ik voor je kreeg en die gevoelens worden met de dag meer. Het maakt me niet uit of we op een eiland of een container gaan trouwen, als ik maar bij jou ben. Ons leven is niet normaal en dat hebben we wel gemerkt, maar samen komen we er wel doorheen en ik beloof je dat je nog niet van me af bent tot dat ik dood ga dus bereid je er maar vast op voor haha. Lou ik hou heel veel van je en ik wil je echt nooit meer kwijt.’’ zei ik en nu was Louis die moest huilen.
LOUIS P.O.V
‘’Dat was erg mooi jongens, en dan nu het jawoord zou ik de ringen mogen?’’ Gemma en Stan kwamen naar voren en gaven ons de ringen , Louis William Tomlinson neem jij Harry Edward Styles tot je wettige echtgenoot en beloofd u getrouw alles voor hem doen en voor hem klaar te staan wanneer hij je nodig heeft? wat is daarop uw antwoord?’’
‘’Ja heel graag’’ zei ik met een big smile en deed Harry zijn ring om ik keek naar Harry die nu ook een Big smile op zijn gezicht heeft.
HARRY P.O.V
‘’En Harry Edward Styles neem jij tot je wettige echtgenoot Louis William Tomlinson en beloofd u getrouw alles voor hem te doen en voor hem klaar te staan wanneer hij je nodig heeft? Wat is daarop uw antwoord?’’
‘’Ja super graag’’ zei ik en Louis en ik keken elkaar heel erg gelukkig aan en ik deed hem ook zijn ring om.
‘’Dan verklaar ik u nu Man en Man. U kunt de bruidegom kussen’’ zei de trouwambtenaar, en dat lieten we ons gaan tweede keer zeggen en gaven elkaar meteen een kus en draaide ons om naar onze vrienden en familie die allemaal aan het klappen waren.
LOUIS P.O.V
‘’Toen we naar de locatie gingen voor het feest zaten Harry en ik elkaar de hele tijd aan te staren en soms een beetje te zoenen. ‘’Ik ben nu zo gelukkig Babe’’ zei ik en gaf Harry nog een kus ‘’Ik ook schatje’’ Toen we aan kwamen zagen we al paps staan dus deden we helaas weer of het een gewoon feest van voor ‘One Direction’. Ik liet Harry los en stapte de auto uit met Harry Zayn Liam en Niall. gelukkig was er een schutting zodat de paps niet kan zien wat voor feest het echt is en er is gelukkig ook veel beveiliging mee die ervoor zorgt dat ze niets te weten krijgen. We deden de deur dicht en zagen alle gasten al zitten of staan. Ik gaf Harry een kus en iedereen klapte.
We werden door iedereen gefeliciteerd en geknuffeld. ‘’Kom Harry dansen’’ zei mijn zusje Daisy tegen Harry, Harry knikte en ging met haar dansen. hij zal zo’n goede vader zijn dacht ik in mezelf. ‘’Kom Lou jij moet ook met ons dansen’’ zei mijn andere zusje Phoebe tegen mij ik knikte en ging ook dansen met haar Daisy en Harry.
HARRY P.O.V
Toen het twaalf uur was ging iedereen naar huis en Louis en ik gingen voor ons huwelijksnacht naar Parijs. Helaas zou het alleen maar een nacht samen zijn want de andere jongens zouden ook meteen komen al om 6:00u omdat het anders zou opvallen maar gelukkig heb ik een verrassing voor Louis en ik hoop maar dat hij het leuk vind.
Hii hier is die dan eindelijk de builoft please vertel wat je van de geloftes vond en gewoon van het hele hoofdstuk!!!! het volgende hoofdstuk heb ik met Melody gemaakt!!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...