Management and The Boys

1K 42 19
                                    

LOUIS P.O.V

We schrokken wakker van een deur die hard dicht geslagen werd. ''Lou wat is er aan de hand?'' vroeg Harry die erg bang naar me keek. ''Geen idee Hazz waarschijnlijk een van de jongens'' zei ik en liep met Harry aan mijn hand naar de 'woonkamer' van de bus. We deden de deur open en zagen Liam, Niall en zayn zitten. ''hey guys wat doen jullie nou weer hier zo vroeg? We schrokken ons rot'' zei Harry die nog steeds mijn hand vast hielt. ''Nou 1e omdat we op tour zijn en dit ook onze tour bus is en ten 2e het is al 15.00 u'' zei Niall droog. Harry en ik keken elkaar aan omdat we allebei verbaasd waren dat het al zo laat was. ''o okay maar nu jullie toch weer terug zijn moeten Lou en ik jullie iets vertellen'' zei Harry die een beetje in mijn Hand kneep. ''O wat dan? Is het leuk voor ons?'' vroeg Zayn ''Is het eten?'' vroeg Niall Liam zei niets en keek de jongens een beetje raar aan, ''Vertel het nou riep Niall. ''Okay okay we vertellen het, nou het zit zo Harry en ik zijn nou ja verloofd sinds eergister!'' zei ik en keek van de jongens naar Harry. ''Awww gefeliciteerd jongens'' zeiden ze allemaal tegelijker tijd.

We waren in de studio om een liedje op te nemen voor ons nieuwe album take me home. Toen we pauze hadden kwamen Simon en Paul naar ons toe lopen '' Jongens we hebben vandaag na de opnames even een gesprekje'' zei Simon en liep met Paul weer weg ''Waar zou dat over gaan?'' vroeg Harry bezorgd. ''Geen idee maar misschien moeten we wel vertellen dat we verloofd zijn Hazz'' zei ik en hij knikte instemmend. Iedereen van ons Management en catering en styling wist van onze relatie en ze vonden het ook allemaal goed en leuk, sommige mensen vinden het niet eerlijk dat we het niet mochten vertellen en andere denken dat het ook het beste is voor nu.

HARRY P.O.V

We kwamen aan in een grote vergaderzaal waar ons hele management zat maar ook onze stylisten en catering mensen. ''Jongens we hebben geweldig nieuws!'' zei Simon met een grote glimlach op zijn gezicht ''O wat dan?'' vroeg Niall verbaasd. ''Jullie hebben een week vrij jullie kunnen dus naar huis voor een weekje'' zei Simon met nog steeds een lach op zijn gezicht. ''Dat is geweldig maar Harry en ik moeten ook nog wat zeggen'' zei Louis

''Ja ik en Harry zijn verloofd zei hij met een big smile ''Gefeliciteerd jongens wat geweldig'' zeiden bijna alle mensen die er stonden alleen Simon en nog een paar andere mensen van on Management keken ons teleurgesteld aan ''Jongens dat is niet de bedoeling hoe gaan we dat verborgen houden voor de fans en de paparazzi?'' ''Niet'' zei ik en keek naar Louis ''Jongens jullie contract is pas over twee jaar afgelopen en dan kunnen jullie doen wat je wil met je nieuwe Management maar niet nu dus trouwen doen jullie maar over twee jaar'' zei Simon boos ''Oja en wie beslist dat? ik ga met Harry trouwen omdat ik van hem hou en de rest van mijn leven bij hem wil zijn en wij beslissen wanneer we gaan trouwen en niet jij punt uit. Waarom kunnen jullie niet net zoals de rest blij voor ons zijn en trouwens als de fans echte fans zijn blijven ze dat wat er ook gebeurt One Direction gaat niet alleen om ons maar ook om Niall, Zayn en Liam dus als ze echt fans zijn blijven ze fan omdat die drie er ook nog zijn.'' Viel Louis uit tegen Simon

''Jongens weet je over twee jaar kunnen jullie uit de kast komen maar nu gewoon nog niet trouwen doe je maar wanneer je wilt als de paparazzi er maar niet achter komt.'' zei Simon en liep toen weg met iedereen die er was totdat wij met z'n vijven over waren. ''Het komt wel goed Lou wij gaan gewoon trouwen en daar moeten zij maar mee leren leven en we blijven bij elkaar ookal moeten we daar voor liegen in interviews, wij weten de waarheid en daar gaat het om.'' zei ik en gaf hem een knuffel. ''Ja Lou en nu kan je een week naar huis en een week bij Harry zijn zonder dat er gezeurd word. Geniet gewoon van de week die je samen hebt.'' zei Liam en liep toen met de andere jongens weg.

LOUIS P.O.V

We waren eindelijk weer thuis, we hadden de andere jongens op het vliegveld al gedag gezegd en nu zitten ik en Harry samen op de bank een filmpje te kijken, nou ja kijken niet echt we waren veel te veel bezig met elkaar en de trouwdag dan met de film. '' Weet je Lou ik denk dat ik mr Harry Edward Tomlinson Styles wil worden'' zei Harry en ik keek hem blij aan ''Echt Hazz je wil mijn achternaam?'' ''Tuurlijk Lou'' ''Maar waarom ik vind het super maar waarom?'' ''Nou omdat jij mij heb gevraagd en dat doet meestal de man en de 'vrouw' krijgt dan altijd de achternaam van de man en de jongens noemen mij toch ook altijd de vrouw van het koppel dus waarom niet en ik wil heel graag mr Tomlinson Styles zijn'' zei hij waardoor ik hem een kus gaf ''Dus als we kinderen hebben krijgen ze ook jou achternaam''

''Hazz hoe gaan we dat eigenlijk doen kinderen krijgen, gaan we adopteren of een draagmoeder?'' vroeg ik en Harry keek me aan '' Weet je Lou ik denk niet dat ik een draagmoeder wil want dan is het kind van een van ons en niet 100% van ons, Maar ik zag op internet een keer dat je ook een vrouw zwanger kan laten maken door twee mannen misschien kunnen we dat een keer aan de dokter vragen als we een kindje willen?'' zei Harry blij ''Maar hoe doen ze dat dan?'' vroeg ik aan Harry die nog steeds erg blij keek ''Nou dan willen ze wat sperma van ons allebei en dan doen ze in het sperma van jou of mij vrouwelijke hormonen zodat het lichaam van de vrouw denkt dat het eitjes zijn. En dan doen ze het sperma van jou of mij bij het sperma dat met vrouwelijke hormonen is samen gevoegd bij de vrouw naar binnen en dan komt er een kindje uit.'' Zei Harry met ene grote glimlach ''en dan hebben we een kindje die we samen hebben gemaakt alleen dan op een andere manier'' ''Okay dat klinkt eigenlijk best goed maar ik denk dat we ons eerst op onze bruiloft en de band moeten richten en dan pas op kinderen. We zijn tenslotte ook pas 19 en 17 en we mogen nog niet eens samen rond lopen dus misschien moeten we dat van kinderen pas doen aan het eind van 2014 en trouwen in 2012 of nog dit jaar'' zei ik en Harry kinkte instemmend ''Maar het aan de dokter vragen kan geen kwaad dus misschien kunnen we morgen een afspraak maken om het allemaal even te vragen en dan kunnen we er nog even twee jaar over nadenken'' zei ik en Harry knikte. ''Zullen we naar boven gaan ik ben moe'' zei Harry en we liepen naar boven we gingen in bed liggen en vielen vrij snel in slaap.

heey iedereen hier weer een nieuw hoofdstuk. Ik denk dat ik ieder weekend een paar hoofdstukken ga maken ik heb door de weeks niet zoveel tijd vanwege school :( ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden.

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu