I love my Husband

670 28 15
                                    

HARRY P.O.V

''Hazza word wakker'' hoorde ik mijn zus zeggen ''Wat is er?'' ''Simon belde net en als je Louis wil zien moet je over 10 minuten klaar zijn'' zei ze en ik sprong gelijk op. ''Wat zei Simon dan?'' zei ik terwijl ik mijn boxer verwisselde. ''Hij zei dat ze je komen halen met het busje en dat ze de andere jongens ook halen maar ze zijn hier al over 10 minuten dus je moet opschieten.'' Zei ze. Gemma vind het niet erg dat ik me gewoon omkleed waar ze bij is, ze weet dat ik het fijn vind om naakt te zijn en ze is het gewent. ''Okay ik ben klaar douchen doe ik vanavond wel'' zei ik en ik rende naar beneden om mijn haar te doen en te eten. 5 minuten later stond Simon al voor de deur ik gaf Gemma een kus op haar wang en ging naar buiten.

''Hi Harry hoe gaat het?'' ''Pas als ik mijn man weer zie gaat het goed'' zei ik bod ''Het spijt me Harry'' zei Simon gemeend. ''Het zal wel, maar ik wil nu naar Louis of nemen jullie dat ook nog van ons af?'' vroeg ik nog botter. ''We gaan eerst Naar Zayn dan Niall dan Liam en dan Louis en Eleanor'' zei Simon en bij de naam Eleanor werd ik boos. ''Gaat die bitch ook mee?'' vroeg ik ''Ja sorry Harry maar het moet'' zei Simon. ''Maar je weet zelf wat voor een bitch ze is en je laat mijn man gewoon met haar fake daten?'' vroeg ik ''Harry ze weet niet dat wij weten dat ze iets van plan is en Louis neemt alles op als hij met haar is dus het komt wel goed ze kan jullie niets doen'' zei hij ''Whatever'' zei ik terug

Toen we Zayn Liam en Niall hadden opgehaald gingen we naar Louis. Ik zag hem al staan met Eleanor, en ik werd blij omdat ik hem weer zag en dat hij over een paar minuten weer bij me zal zijn. ''Hi Louis en Eleanor stap in'' hoorde ik Simon zeggen ''Louis stapte gelijk in en ging meteen op mijn schoot zitten. ''Hi babe'' zei hij ''Hi schatje'' zei ik en toen de deur dicht was gaf hij me een kus die al snel uit liep naar een tongzoen. Ik trok terug puur omdat ik geen lucht meer had. ''Ik hou van je'' zei hij ''Ik ook van jou'' zei ik en gaf hem nog een zoen. ''ughum'' zei Eleanor waardoor we terug trokken en haar boos aankeken. ''Laat ze ze missen elkaar gewoon en houden van elkaar het is super schattig'' zei Niall bod tegen Eleanor waardoor ze heel bitchie naar hem keek. De hele weg hadden Louis en ik elkaar gezoend. ''Jongens uitstappen'' zei Simon. Louis ging van mijn schoot af en gaf me nog een kusje op mijn wang en ging toen samen met eleanor het busje uit.

Toen we binnen waren trok Louis me meteen mee de toiletten in. ''Hazz ik heb je nodig'' zei hij en hij begon me t zoenen. Ik snapte wat hij bedoelde en deed zijn broek en onderbroek naar beneden hij had al een flinke boner en ik gaf hem een blowjob, hij deed het zelfde met mij. We deden onze kleren weer aan en maakte onze gezichten nog even schoon en liepen toen weer naar de anderen.

LOUIS P.O.V

Dat was dus echt geweldig ik had het echt gemist ik heb Harry gemist en dat liet ik hem zien ook. Ik hou gewoon teveel van hem om hem nu te laten gaan. ''Jongens waar waren jullie'' vroeg Zayn ''We heb..'' ''Laat ook maar'' onderbrak hij me en draaide zich om. ''Lou schatje waar was je?'' vroeg Eleanor nu. ''Gaat jou helemaal niets aan'' zei ik bod terug. ''Jongens jullie moeten naar jullie interview, Niall en Harry moeten die kant op en de andere drie en Eleanor moeten met mij mee'' zei Simon en ik zei nog snel in Harry's oor dat ik van hem hou en liep toen hand in hand met Eleanor en de lads weg.

''Zo jongens dat hebben jullie weer goed gedaan'' zei Simon na ons interview, we wisten dat Niall en Harry nog niet klaar waren dus besloten we dat het tijd was om ze een bezoekje te brengen. ''Heeeheeei'' schreeuwde ik en ik zag dat Harry een lach op zijn gezicht kreeg. '''Dames en heren Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson'' zei Niall en ik rende naar ze toe. ''Hi hoe gaat het interview?'' vroeg ik ''Super'' zei Harry ''Jongens laat ze het even afmaken'' riep Simon ''okay laatste vraag: ''Zien jullie elkaar naakt'' ''Nou niet allemaal, maar Harry is bijna altijd naakt dus we zien hem vaak naakt'' zei Niall. Ik zie hem het meest naakt dacht ik. ''En Harry zie jij ook nog andere band members naakt?'' vroeg dezelfde vrouw ''Nee eigenlijk ben ik de enige'' zei hij maar ik zag dat hij een glimlach op zijn gezicht kreeg.

''Okay jongens dat was het voor vandaag de aankomende week hebben jullie vrij alleen moeten jullie wat liedjes schrijven, maar jullie zullen deze week niet bij elkaar zijn dus jullie kunnen naar je vriendinnen ofzo'' zei Simon. ''Zijn vriendjes ook toegestaan?'' vroeg ik ''Sorry jongens maar Louis gaat deze week veel tijd door brengen met Eleanor'' zei Simon en liep weg ''Nou fijn weer'' zei Harry en hij liep ook weg. Ik wou achter hem aangaan maar door dat de paps er waren kon dat niet. ''Kom hij zal wel bij het busje zijn'' zei Liam geruststellend. We liepen naar het busje en gelukkig stond Harry daar.

''Waarom rende je nou weg babe?'' ''Nou gewoon ik kan er allemaal niet meer tegen'' zei hij en hij begon te huilen. ''Ik ook niet Hazz maar je moet een ding goed onthouden ik zal je nooit maar dan ook echt nooit bedriegen ofzo echt niet Hazz jij bent alles voor me, je bent te speciaal voor me om zoiets te doen.'' Zei ik hij knikte en ik gaf hem een kus.

Toen ik weer thuis was met Eleanor ging ik op de bank zitten en Eleanor kwam steeds dichter bij zitten. ''Wat doe je?'' vroeg ik bod ''Jou een pleziertje geven'' zei ze en ze ging op mijn schoot zitten. ''Ga van me af Bitch'' zei ik en duwde haar van me af en ik rende naar boven, ging mijn kamer in en deed de deur op slot. ''Kan mijn leven nog meer verwoest worden'' zei ik hardop tegen mezelf. Ik ging op bed liggen en viel inslaap.

Hii hier weer een hoofdstukje!!! ik wil even iets vragen willen jullie allemaal de boeken: Larry Stylinson van RachelDjRoos & I'm Alright ~Larry Stylinson~ {dutch} van xlovexstylinsonx lezen. Het zijn super leuke boeken en goed geschreven!!! bedankt voor alle votes en comments btw

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu