LOUIS P.O.V
We zijn nu in België, morgen is het 13 juni en dan hebben we het concert. Vandaag hebben we weer een persconferentie over Harry en mij, Harry en ik zijn vorige maand ingetrokken in ons nieuwe huis, Tommie vind het helemaal geweldig en rent dan ook gewoon overal heen en gaat overal in. Liv begint nu een beetje te lopen als we haar goed vast houden of als ze langs de tafel loopt, Tommie loopt dan altijd met haar mee en als ze dan valt gaat hij naast haar zitten en probeert hij met zijn neus onder haar ruggetje te komen om haar overeind te helpen, Liv geeft hem dan altijd veel knuffels. We proberen haar nu al voor bijna 3 maanden iets te laten zeggen, maar tot nu toe is dat nog niet gebeurt en lacht ze alleen maar.
''Liv zeg eens papa'' zei Harry ''bgr'' probeerde Liv hem na te doen, ''Papa'' zei hij nog een keer, ''hogr'' brabbelde ze, ''Nee hè Liv, dat gaat nog niet, alles op z'n tijd'' zei ik toen ik haar van Harry's schoot afhaalde. ''Hi guys'' zei Zayn met een lachende Emma op zijn arm. ''Hi Zayn, whats up?'' vroeg ik en ik zette Liv neer zodat ze met Emma kon spelen. ''Ik ben gesloopt'' zei hij en wij grinnikte, ''Ja wij ook'' zei Harry ''Liv slaapt gewoon 's nachts dus wat zeuren jullie?'' zei Zayn gapend. ''Wij worden ook niet wakker van Liv maar van de andere kinderen'' zei ik lachend. ''Ja jij moet eens leren slapen'' zei Zayn tegen Emma waardoor ze lachte. Ineens kwam er nog een klein meisje kruipend naar ons toe. ''Hi Diana, waar is papa?'' vroeg ik en ze wees naar de gang. Ik lachte even toen ik zag hoe hij zuchtend James van de grond haalde.
''Jongens we moeten gaan'' riep Niall, we stonden op en deden onze jassen aan, we gingen in het busje zitten en Liv begon een beetje moeilijk te doen. ''Wat is er Liv?'' vroeg Harry toen hij Liv probeerde te kalmeren, maar ze bleef doorgaan. ''Liv klaar nou, wat is er toch met jou aan de hand de laatste tijd, slaap je soms slecht?'' vroeg ik aan Liv en ik begon haar te kietelen, Liv begon te lachen en werd wat rustiger. Al snel sliep ze in Harry's armen en het zag er super schattig uit, zo'n klein meisje in de grote sterke armen van haar vader.
''Jongens ga maar zitten over 2 minuten gaan we beginnen'' zei iemand die deze persconferentie organiseerde. Harry gaf Liv even snel aan Melissa en ging toen naast me zitten. Ik hield zijn hand vast en keek hem aan, steeds als ik weer naar hem kijk word ik iedere seconde nog verliefder op hem. Ik gaf hem een kus en toen begonnen we aan het interview. Ik keek Harry nog een keer aan en kneep zachtjes in zijn hand. ''I love you'' zei ik ''I love you too'' zei hij en we richtte ons op de eerste vraag.
HARRY P.O.V
''Louis en Harry, jullie zijn nu al 4 jaar samen, en hebben een dochter, waarom hebben jullie dit allemaal geheim gehouden?'' ''We hadden geen keuze, als we niet hadden gelogen dan waren we onze fans en ons werk kwijt, en dat konden we de andere jongens niet aandoen'' zei ik ''Louis, waarom hebben jullie het dan nu wel vertelt?'' vroeg weer iemand. ''Omdat we een dochter hebben, en we er klaar mee waren elkaars hart te breken en niet samen konden zijn'' zei Louis ''Harry, Louis zei net dat jullie er klaar mee waren om elkaars hart te breken, wat bedoelt hij daarmee?'' ''Nou hij bedoelt dat het ons hart brak om elkaar te zien met die beards, ik bedoel het is niet bepaalt leuk om je man te zien zoenen met een ander'' zei ik.
''Niall, wat vond jij van deze situatie?'' ''Ik vond het behoorlijk lullig voor Lou en Hazz, ik bedoel ze houden zoveel van elkaar en dat kan je zo goed zien, als ze niet bij elkaar zijn hebben ze het echt moeilijk, ik vind het zo gemeen van ons oude management dat ze hun relatie op het spel hebben gezet en denken ermee weg te komen'' zei Niall ligt geïrriteerd. ''Louis, hoe zit het nu met de reacties en de fans?'' ''Uhh, in het begin hadden onze fans het er best moeilijk mee, ze stuurde geen haat en ze bewezen echt dat het echte fans zijn, bij onze concerten hebben veel mensen ook borden gemaakt met, Larry we love you no matter what en larry Stylinson borden, het is niet dat we blij worden van die borden maar we worden blij dat we weten dat de fans ons steunen en nog steeds van ons houden, ik vind echt dat we de meest geweldige fans hebben en dat mogen ze best weten'' zei Louis.
We waren weer in de tour bus en ik zat samen met Louis en Liv op het bed, ik ben Liv aan het leren om papa te zeggen maar het lukt nog niet echt. ''Liv zeg eens papa'' zei ik ''Blabla'' brabbelde ze ''Liv wie is dat?'' vroeg Louis wijzend naar mij ''Blapa'' brabbelde ze opnieuw. ''Nee papa'' zei Louis ''Plapa'' brabbelde ze weer ''Papa'' zei Louis nog steeds wijzend naar mij, Liv keek me aan en begon aan mijn haar te zitten. ''Papa'' zei ze, ''OMG Lou ze zei papa, ze zei papa'' zei ik blij en trots en ik gaf Liv meteen duizenden kusjes, ''Zeg dat nog eens Liv?'' vroeg ik ''Papa'' zei ze nog een keer. ''Goedzo meisje, we zijn zo trots op jou'' zei ik blij en ik knuffelde haar.
We hadden meteen een groeps-Skype aangemaakt met onze familie en we lieten Liv weer papa zeggen, onze moeders moesten huilen omdat ze zo trots waren, en de andere waren heel trots op Liv. Ik lag nu samen met Louis en Liv in bed, Liv lag heel dicht tegen Louis aan en ik ook. ''Vandaag zei ze haar eerste woordje Lou'' zei ik blij. ''Ja het is haar gelukt, ze is niet zomaar een kindje nee ze is ons kleine wonder'' zei Louis en hij gaf mij een kus, en daarna gaven we allebei Liv een kus op haar hoofdje, ik ben zo trots op mijn man en dochter ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!
Hiii, jullie zijn echt geweldig ik heb nu al 17 vragen voor de Q/A maar ik heb nog geen vragen voor Eleanor, Gemma, Lottie, een vraag voor alleen Melody, een vraag voor alleen Marlieke, dus please stel ook vragen aan hun please! thanks voor alle votes en comments! De Q/A komt in een apart boek dat gaat The Larry story Q/A heten hij komt over twee weken op mijn acount te staan maar dat meld ik ook nog wel even in dit boek!, Liv heeft haar eerste woordje gezegt yay, please comment Love you guys!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Фанфикhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...