The honeymoon

1K 33 8
                                    

Voor 13 jaar en ouder lezen op eigen risico PS het is super schattig de eerste drie P.O.V'S kan je wel lezen want daar zit geen Smut en in de laatste P.O.V ook niet !!

LOUIS P.O.V

Na 38 minuten in het vliegtuig hebben gezeten met mijn man!! Zijn Harry en ik in Parijs en stappen in een taxi en worden naar een hotel gebracht.

HARRY POV

Wauw, we zijn in Parijs. Ik kijk naar Louis ... fuck hij is zo mooi. Ik zoen hem lief op zijn mond. "Harry.." bloost Louis. "hmm? what?" knipoog ik naar hem. "The paps remember?" "Ohja.." zeg ik met pijn in mijn ogen. "baby ..." zeg ik zwoel in zijn oor, louis glimlacht "yes Hazz?" "ik heb voor ons dát hotel geboekt". Ik wijs naar een heel mooi oud franse hotel, met klimop langs de muren en een balkon. "Helemaal voor ons 2en?" zegt Louis met zijn mond in een O vorm en een piepstemmetje. "Yes sweetheart ... helemaal voor ons 2en". "wow..awww Hazzzzzzzzziieeeee je bent zo lief!!!!!!!". Ik lach om zijn schattige reactie. "Now, c'mon baby! Laten we naar binnen gaan". We moeten door de paps door de achterdeur naar binnen wat me toch een beetje pijn doet, maar die pijn gaat snel weg, omdat ik naar mijn mooie, knappe, lieve man Louis kijk. Gosh .. hij is zo knap en lief en WOWOWEKFJHWEJHGJH.

LOUIS POV

Wow ... dat Hazz dit allemaal heeft geregeld! Wow ... hij is zo ... ik heb er gewoon geen woorden voor. Hij is gewoon de beste. Ik geef Harry een dikke, stevige knuffel en een kus op de wang. "i love you Harry. I really do. " Harry bloost en zegt "i love you too baby, so much". Hij geeft me een kus op de wang. Harry geeft me meer kussen op de wang en komt met zijn mond tegen mijn mond aan, hij kust me passioneel. "H Harry .." en we zoenen. De zoen gaat hevig door ... totdat we worden onderbroken door de balievrouw "UCH UCH ... ehm .. hadden jullie hier geboekt?". Harry zucht een beetje geiriteerd en ik houd zijn hand beet als een teken dat het oké is.

HARRY POV

Ik word een beetje geiriteerd door die balievrouw. Kommop zeg, we zaten net de zoenen en jaaa hooor we worden onderbroken "Jesus..." zeg ik zacht en geiriteerd. Ik voel dat Louis mijn hand beet houd en dat stelt me weer een beetje gerust. "ehhm .. ja ik had hier geboekt onder de naam Tomlinson. " Wow .. dat voelt zo goed om te zeggen, ik zie dat Louis bloost en me lief aankijk, ik doe hetzelfde. We kregen de kamersleutel en we liepen samen naar boven. Niemand was er natuurlijk, niemand beneden, niemand boven, want ik had alle kamers geboekt. Ik doe de grootste kamerdeur open "Tadaaaaa". "BLOODY HELL!! Haz! Dat is een focking grote kamer!!" Ik lach en laat hem binnen. "duuuussss....daar is de badkamer met een bad en een douche in 1" "oehh very chic Styl-..ik bedoel Tomlinson" "hahahahah, ehh hahah maar ehm daar is de keuken met een kookeiland en allemaal van die dingen hahaah" "Bloody hell love! Fock wat een mooie kamers allemaal! Jeez!" "we zijn nog niet klaar baby, hier is de woonkamer eennnnnnn hiiier is de bioscoop" "DE WAT?! OMG!!! HARRY!" "haha calm down baby! Hier is de slaapkamer" Zeg ik met een grijns. Louis grijnst terug, hij duwt me op de bed en ik zie duidelijk dat hij al een boner heeft, "zo zo, meneertje horny? " zeg ik met een grijns. "shut up " knipoogt hij naar me. Hij hangt boven me en ik krijg ook een boner "Fuck me please ..." Ik kijk hem aan met puppy ogen.

LOUIS POV

Fock ... die puppy ogen ... hij weet dat ik dat focking sexy vind. Ik kus hem wild en hij kust me wild terug. Ik tik met mijn tong tegen zijn lippen aan en hij opent zijn mond een beetje. We're French Kissing. Ik grijns door de zoen heen omdat ik zie dat Harry me nodig heeft. "w what? " zegt Harry met een bibberige stem omdat hij mij nu nodig heeft. "ohhhh niks hoor" Ik tongzoen met hem alweer. De zoen word heviger en wilder. Ik 'aai' zijn boner, fock hij is hard. "OHH L LOUIS^_^" Hij doet zijn hoofd naar achteren. Ik plaag hem een beetje door door tegaan. "OHH C'MON L LOU!! STOP TEASING!" "hmmhmm...weetje? " Ik stop. "ik heb altijd getopt, en jij was altijd al bottom." "ehh...ja?" "nou... we kunnen ...." "we kunnen ...? " "dat jij topt voor een keer" of misschien wel vaker .. "e ehm...nou .. ehm .." "pleaasseeeeeee Hazz" "kommop Lou! Ik heb toch wel vaker getopt. " "ja ... nou eeennn!! hehehe"

HARRY POV

Louis wilt dat ik top. Stiekem wil ik dat voor een lange tijd ... een hele lange tijd. Hehehe ik wil dat hij erom smeekt. Ik grijns naar hem. "Oh c'mon Hazziiee" Hij kijkt me aan met puppy ogen. SHIT SHIT SHIT HIJ IS ZO F*CKING LEKKER NU. Ik zoen hem meteen wild op de mond en duw hem ruw maar lief tegen de muur aan. "broek uit" Louis doet wat ik zeg. "Hazz?" "ja Louis .." "je hebt toch wel lube he?" zegt Louis met een schattige piep stem. "yes babe, of course." Hij wilt wat zeggen maar ik onderbreek hem met een tongzoen, de zoen word steeds heviger en hij duwt me tegen de andere muur, ik draai me om en duw nu Louis tegen de muur aan. Shit ... een vaas is gevallen. Louis grijnst omdat hij het stiekem leuk vind, dit hierzo, door de hele slaapkamer heen. Ik duw hem tegen het bureau en til hem op het bureau. Ik tongzoen met hem en doe mijn broek en onderbroek uit. Ik loop weg en pak de lube, ik doe wat van dat spul op mijn boner. "doe je onderbroek uit". Louis doet zijn onderboek uit en hij heeft een grote boner tegen zijn buik aan. "hehehe nice ass baby" Ik draai hem om zodat hij met zijn kont naar achteren staat, ik ga voorzichtig in hem en we kreunen allebei zacht. "gaat het?" Ik zie dat louis tranen in zijn ogen heeft "j ja g ga door ... p please lovely" Ik hang soort van boven hem en kus zijn rug gentle terwijl ik zacht in hem stoot, ik hoor Louis onder me hard kreunen. Gosh dat maakt me fucking horny. Ik laat hem opstaan en druk hem gentle tegen de muur aan een stoot harder en dieper in hem. Louis kreunt harder en holy fuck dat maakt me echt super horny, door dat stoot ik steeds harder in hem. Ik duw hem in de woonkamer tegen de bank aan een ik ga steeds harder en dieper. Ik zie dat Louis bijna klaarkomt dus ik tease hem door te stoppen. "H HArrY w wHAt DoEE Je!!??" Ik grijns naar hem. "smeek." "oH H HaRRy LovE ... p plEaSE d Don'T sToP!!" "say my name" "H HArRY!!!!"smeekt hij "Good boy" Ik grijns en ga weer in hem, dit keer ga ik op mijn allersnelst en trek Louis af. Na paar keer harde stoten kom ik in hem klaar en Louis komt ook klaar. "T ThaT w was sooo good Harry" kreunt Louis onder me. "heheh" Ik pak hem op in bruidstijl en brengt hem naar de slaapkamer en legt hem op bed. Ik strook zijn gezicht ... wauw ... hij is so beautiful ... "Sweetheart?" "j ja Hazz?" "Ik heb het opgenomen" zeg ik met een grijns op mijn gezicht.

LOUIS POV

"WHAT??" zeg ik bezorgt. WAT WAT WAT???!! HIJ HEEFT HET OPGENOMEN?? OHH SHIT... WAT NOU ALS HIJ HET OP INTERNET ZET !!! Ik zit recht op in bed en kijk hem een beetje boos aan. "I ik heb het opgenomen ...! Maar ik beloof je!! Ik zet het niet op internet .. ik dacht gewoon ... dat ... we het misschien terug kunnen kijken ... weet je wel ... want dit is onze 1e keer als husbands en ... het spijt me Louis ..." zegt hij terwijl naar zijn voeten kijkt. Aww het is toch eigenlijk best wel schattig ... "E en ik ja ... ik vind dit best wel een speciaal moment enzo en ... ja ... " Ik loop fake boos naar hem toe en kijk hem aan in zijn ogen. "L lou .. please ... het spijt me ..." Ik pak zijn gezicht ... en ik zoen hem. "L lou ..." hij zoent me terug. Ik trek me terug. "ik vind het niet leuk dat je het heb gedaan zonder het te vragen ... maar ... oke ... het is al goed Harry .. ik vind het toch wel schattig" bloos ik. "dus ... j je bent niet boos Lou?" zegt hij met een hoge stem. "Nee, Harry. Nee." hij bloost en kijkt naar beneden. Ik doe zijn kin met mijn wijsvinger omhoog en zoen hem met tong. Harry gaat met zijn grote handen door mijn haar. "i love you so much BooBear ..." "I love you too Hazza, so much" Ik duw hem op het bed en ik ga boven hem hangen en we zoenen verder. Ik zie dat Harry gaapt. "tired Hazz?" "Ja.. het is al WOW 01:47!!" Ik leg hem onder de dekens en ik ga dicht tegen hem aanliggen, ik doe mijn armen om hem heen en fluister allemaal lieve woorden in Harry's oor totdat hij in slaap valt. Harry is in slaapgevallen. "Good night Hazza .. i love you" En ik val ook in slaap.

Hiii iedereen hier weer een hoofdstukje met dank aan Melody. ik hoop dat jullie het leuk vonden please comment !!!!

xx Melody & Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu