HARRY P.O.V
Vandaag ga ik eindelijk mijn schatjes weer zien, Louis denkt dat ik naar huis kom maar dat is niet zo, Louis en Liv gaan het huis vandaag voor het eerst zien, ik ga Louis straks bellen en zeggen dat ik niet naar huis kom en na dat hij daarop heeft gereageerd zeg ik dat ik niet naar huis kom omdat hij hier heen moet komen. ''Hey Harry'' zei mijn vader ''Hey pap'' zei ik ''Ga je Louis bellen?'' vroeg hij toen hij zag dat ik mijn mobiel in mijn hand had, ''Ja, ik ga zeggen dat ik niet naar huis kom'' zei ik en mijn vader lachte, ''Hij gaat je uitschelden'' zei Mark die ineens bij ons stond ''Waarschijnlijk wel maar daarna zeg ik dat hij hier heen moet komen'' zei ik ''Nou bel hem'' zei mijn vader en ik drukte op bellen, en niet vel later nam Louis op.
''Hi babe, zit je al in het vliegtuig?'' vroeg hij ''Uhm ja daarover, ik kom niet naar huis vandaag'' zei ik ''Harry je komt wel naar huis vandaag, ik wil niet nog langer zonder je, wtf Harry ik wil dat je nu naar huis komt, Verdomme Harry, Liv en ik kijken hier al fucking lang naar uit en dan zeg jij gewoon dood leuk nee ik kom niet naar huis vandaag jij fucking loser, ik haat je Harry'' zei hij ''Hey Lou, rustig ik was nog niet klaar met mijn zin maar aangezien jij me haat vertel ik het niet'' zei ik en ik moest moeite doen om niet te lachen, inmiddels stonden Dan, Robin en Ashton er ook bij en iedereen probeerde zijn lach in te houden omdat hij op de luidspreker stond en iedereen dus kon horen wat hij zei.
''Vertel het nou maar gewoon, je komt niet naar huis dus erger dan dat word het vast niet'' zei hij boos en geïrriteerd. ''Ik kom niet naar huis omdat ik wil dat jij hier heen komt'' zei ik ''Serieus?'' vroeg hij ''Ja het huis is af en ik wil dat je komt kijken en naar me toe komt'' zei ik ''Waarom liet je me zo schrikken Harry, ik huil nu letterlijk, doe me zoiets nooit meer aan okay'' zei ik ''Okay beloofd'' zei ik ''Ik ga nu meteen zorgen dat ik een vliegtuig naar LA heb'' zei hij en ik lachte. ''Okay liefje'' zei ik ''Pappie met wie praat je?'' hoorde ik Liv zachtjes zeggen, ''Ik praat met papa wil je hem ook spreken liefje?'' vroeg Louis ''Hi papa'' zei Liv blij, ''Hey schatje'' zei ik ''Wanneer kom je weer terug?'' vroeg ze ''Jij en pap komen eerst hier heen en dan ga ik met jullie terug naar huis'' zei ik.
''Yaaaay'' riep ze blij en ik lachte, ''Maar hey wacht ho stop'' hoorde ik Louis zeggen, ''We verdoen onze tijd, ik wil naar het vliegveld, bye babe tot zo'' zei Louis ineens ''Uhm okay tot zo schatje'' zei ik en Louis hing op, ''Je gaat je kleintjes weer zien'' zei Robin en ik lachte, ''Hey Louis is klein maar niet zo heel klein dat hij een kleintje is'' verdedigde Mark Louis, ''Mark, Louis is mijn kleintje, daar kan hij niet meer onderuit komen, maar Liv is echt mijn kleine kleintje'' zei ik en Mark lachte. ''Nou guys laten we nog maar even vegen hier en dan wachten op Louis en Liv'' zei Ashton.
LOUIS P.O.V
Liv en ik zitten nu in het vliegtuig we blijven 1 dag en daarna gaan we naar huis, morgen komt de rest van de familie kijken en dan gaan we morgen met z'n alle 's avonds weer terug. Liv ligt te slapen en ik app met Harry hij haalt ons straks op en we gaan eerst naar het hotel zodat we onze spullen neer kunnen zetten en even kunnen knuffelen. Als ik straks bij Harry ben hoef ik nooit meer zonder hem te slapen en ik hoef dan ook niet meer alleen voor Liv te zorgen, ik ben deze maand een hele slechte vader geweest en ik wil niet dat Liv me nu haat.
''Pappie?'' vroeg Liv zacht, ''Ja schatje'' zei ik en ik zette haar op mijn schoot, ''Ik ben moe'' zei ze zacht, ''Weet ik schatje, over ongeveer een uurtje zijn we weer bij papa en dan gaan we naar het hotel en dan kan je even goed slapen'' zei ik en ze knikte en gaf me een kusje. ''Pappie'' zei ze weer ''Ja schatje'' zei ik weer ''Bedankt dat jij bij mij bleef'' zei ze ''Aw meisje'' zei ik toen er een traan uit haar ooghoek viel, ''Papa blijft ook bij jou okay vanaf vandaag zijn papa en ik allebei weer bij jou'' zei ik en ze lachte.
''We zijn er pappie'' zei Liv bij en ik lachte, ik gaf Liv een kusje op haar wang en ze gaf me een knuffel. We stapte uit toen het kon en we liepen naar de aankomst hal, ik zag Harry al staan maar we moesten wachten op onze koffers, ''Liv kijk daar'' zei ik wijzend naar Harry ''Papa'' riep ze blij ik zette haar neer en ze liep naar het glas dat er tussen zat, Harry liep naar haar toe en zwaaide naar haar, ''Pappie kijk papa'' zei ze blij ik lachte en ik pakte onze koffers. ''Hey Liv wil je daar blijven staan of wil je papa knuffelen?'' vroeg ik ''Papa knuffelen'' zei ze en ze zwaaide nog even naar Harry en liep daarna naar mij toe.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...