HARRY P.O.V
''Moet je echt weer gaan vandaag?'' vroeg Louis terwijl ik op zijn borst ging liggen, ''Sorry baby'' zei ik ''Ik wil niet dat je gaat, ik wil bij je blijven'' zei hij en ik keek hem aan en ik drukte mijn lippen op die van hem, ''Ik hou van je okay'' zei ik ''Weet ik en ik ook van jou maar ik wil je gewoon niet weer kwijt'' zei hij.
''Schatje luister, 4 jaar hebben we zonder elkaar moeten doen, 4 jaar mochten we niet samen slapen, zoenen in het openbaar en knuffelen in het openbaar. Wat maakt deze maand dan uit, baby we mogen tenminste zeggen dat we elkaar missen, maar ik moet nog 2 weken, nog 2 weken en dan kom ik thuis en dan blijf ik thuis, nog twee weken en dan kunnen we weer iedere nacht samen slapen, het komt wel goed schatje'' zei ik en ik drukte mijn lippen weer op die van Louis. ''Ik hou zo veel van je, en ik kan niet in mijn eentje voor Liv zorgen ik kan het gewoon niet Harry'' zei Louis en hij begon te huilen.
''Hey dat kan je wel, je kan wel voor haar zorgen in je eentje, nog maar twee weken en dan kom ik je weer helpen'' zei ik ''Harry je moet me nu helpen, je moet hier blijven en me helpen met onze dochter, Harry alsjeblieft'' zei hij huilend ''Baby, je weet dat dat niet gaat nu'' zei ik en Louis stond op en liep naar de deur, ''Ik ga met je mee of je het nou wil of niet, ik wil je niet kwijt, ik wil mee, ik kan het niet zonder jou, ik.. laat maar'' zei hij huilend en ik stond ook op en ik liep naar hem toe, ''Wat kan je niet zonder mij?'' vroeg ik ''Het doet er niet toe, weet je ga maar laat me maar weer alleen'' zei hij boos en hij liep de kamer uit.
''Lou kom hier'' zei ik ''Flikker toch op Harry je wil me toch niet bij je hebben, flikker dan een eind op'' zei hij huilend. ''Lou dat is niet waar, ik wil je wel bij me hebben maar dat gaat niet'' zei ik ''Harry flikker op alsjeblieft'' zei hij rustig maar ook huilend, ik zuchtte en ik stond op, ''Ik hou van je Louis'' zei ik en ik liep naar Liv's kamer. ''Hey schatje'' zei ik en Liv keek me met betraande oogjes aan. ''Wat is er lieverd?'' vroeg ik en ik tilde haar uit haar bedje. ''Heb je ruzie met pap?'' vroeg ze zacht ''Nee, pap wil gewoon bij mij blijven maar dat gaat niet'' zei ik.
''Waarom dan niet?'' vroeg ze ''Omdat ik weer naar LA moet voor twee weken'' zei ik ''Nee papa niet weer weg gaan'' zei ze ''Maar twee weken lieverd, daarna blijf ik weer thuis'' zei ik en ze zuchtte. ''Kom we gaan naar beneden'' zei ik en ze knikte. We liepen naar de gang en ik hoorde gesnik uit de logeer kamer. ''Lou'' zei ik ''Harry flikker op'' zei hij boos. ''Lou Liv is er bij let alsjeblieft op je taal gebruik'' zei ik en ik hoorde hem zuchten, ''Kom eens uit die kamer schatje'' zei ik, ''Hou op'' zei hij huilend ''Waarmee?'' vroeg ik ''Me zo te noemen'' zei hij ''Waarom zou ik dat doen?'' vroeg ik ''Omdat je toch niet van me houd'' zei hij en ik schrok van wat hij zei.
''Als ik niet meer van je zou houden dan was ik allang bij je weg gegaan Lou, weetje laat maar'' zei ik en ik liep naar beneden met Liv nog steeds op mijn arm, ik zette haar op de grond toen we beneden waren en ze ging met Tommie spelen, ik liep naar de keuken en ik maakte het ontbijt. Ik deed ook meteen eten voor Tommie in zijn bakje en ik hoorde Louis naar beneden komen.
LOUIS P.O.V
Ik liep naar beneden en ik ging op de bank liggen, Liv kwam bij me liggen en ik gaf haar een kusje. ''Heb je lekker geslapen little one?'' vroeg ik en Liv knikte. ''Ben je boos op papa?'' vroeg ze ''Nee lieverd, maak je maar geen zorgen'' zei ik en Liv keek me aan. ''Ik hou van je pappie'' zei ze ''Ik ook van jou lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kusje. ''Ga maar weer met Tommie spelen lieverd'' zei ik en Liv knikte en ze gaf me nog een knuffel en ging daarna weer met Tommie spelen. Ik stond op en ik liep naar de keuken.
''Harry'' zei ik en Harry draaide zich om ''Het spijt me'' zei ik, Harry liep naar me toe en knuffelde me, ''Het geeft niet Lou, ik snap het wel maar zeg nooit meer dat ik niet van je hou want dat is niet waar, ik hou wel van je, meer dan jij zou denken'' zei hij ''Ik wil je gewoon niet kwijt ik wil bij je zijn, ik wil je kusjes geven wanneer ik dat wil ik wil je knuffelen wanneer ik wil, ik wil naast je wakker worden, ik wil samen douchen, ik wil knuffelen met jou en Liv, maar jij wil dat niet'' zei ik huilend, ''Ik wil dat wel liefje, ik wil dat heel graag, maar voor nu gaat dat even niet, ik beloof dat het het waard was okay, het is het waard baby het huis word super mooi en we zijn echt bijna klaar'' zei hij.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...