The big sister and the Little sister

432 25 7
                                    

LOUIS P.O.V

Lissa is nu al 3 weken bij ons, het is heel erg gezellig en Liv en Lissa kunnen goed met elkaar over weg. Lissa slaapt samen met Liv op Liv's kamer, soms komen ze bij Harry en mij liggen omdat Liv dat dan wilt. Gemma ligt nu bijna een week in het ziekenhuis en ze kan ieder moment bevallen. ''Hey Baby'' zei Harry ''Hey sweetie, waar zijn Liv en Lissa?'' vroeg ik ''Ze zijn op Liv's kamer met Tommie en de poppen aan het spelen'' zei hij en hij gaf me een kus op mijn wang. ''Hoe laat moet je naar de studio?'' vroeg ik ''Uh ik ga over een half uurtje weg, en dan kom ik rond 3 uur weer terug'' zei hij toen hij naar de keuken liep, ik liep achter hem aan en ik keek naar zijn kont omdat hij met zijn rug naar me toe stond om iets te pakken, hij pakte iets uit een laatje en omdat hij zijn arm om hoog deed ging zijn shirt een beetje omhoog en kon ik zijn blote rug zie. ''Hoe laat ga jij naar Gemma?'' vroeg hij toen hij zich weer omdraaide.

''Was je nou naar mijn kont en rug aan het staren?'' vroeg hij met een grijns op zijn gezicht. ''Mag ik dan niet naar mijn man staren?'' vroeg ik ''Nee'' zei hij en hij kwam dichter bij staan en hij gaf me een kusje ''Dan heb je pech'' zei ik en ik gaf hem weer een kus. Ik stond tegen de koelkast aan en Harry stond voor me met zijn handen naast mijn hoofd. ''Maar hoe laat ga je nou naar mijn zus?'' vroeg ik toen hij weer van me af ging staan, ''Uh ik denk rond half 2 ofzo, de meiden moeten nog douchen, ik moet nog even Tommie uitlaten'' zei ik ''Okay, ik kom als ik klaar ben ook wel even naar het ziekenhuis'' zei Harry en ik knikte. ''Oh trouwens ik wil binnen kort Liv's naam op mijn arm tatoeëren'' zei ik, ''Dat is een super idee, maar doe je dan Liv of Olivia?'' vroeg Harry ''Ik doe denk ik Olivia omdat dat haar echte naam is'' zei ik en Harry knikte. ''Ik moet gaan babe, oh en we zetten die tatoeage samen'' zei hij en ik knikte en ik gaf hem een kus.

Harry en ik liepen naar boven zodat Harry Liv een kus kon geven en zodat ik Lissa en Liv kon wassen. ''Tot straks liefje'' zei ik en Harry gaf me weer een kus en hij liep naar beneden, ''Okay wie gaat er eerst onder de douche?'' vroeg ik en meteen rende ze alle twee weg. ''Liv kom hier nu, anders mag je vanavond niet bij papa en mij slapen'' zei ik en meteen kwam Liv waggelend naar me toe. ''Lissa we moeten op schieten want we gaan straks naar papa en mama'' zei ik en ook Lissa kwam aan waggelen. Ik zette ze allebei in bad en ik liet het bad vol lopen, ze speelde met de barbies in bad terwijl ik sop in het bad deed.

''klaar'' zei Lissa ''Ja we zijn klaar met wassen, nu gaan we aankleden, de hond uitlaten en dan gaan we naar het ziekenhuis'' zei ik en de meiden juichte. Ik droogde ze af en ik deed ze allebei een trui aan, een spijkerbroek en warme sokken. Het is November dus het sneeuwt buiten, toen we Tommie aan het uitlaten waren gingen de meisjes sneeuw naar de camera ploeg gooien, het was erg grappig en ook erg schattig. ''Kom op meiden we gaan naar huis'' zei ik en Liv weet dan dat ze bij me moet gaan lopen als ik de buggy niet mee heb, ze hield mijn hand vast en Lissa hield haar hand vast. Toen we thuis waren droogde we Tommie even af omdat hij door de sneeuw nat was geworden. Hij ging in zijn mand liggen en ik zette de meiden in de auto.

''Mama'' zei Lissa blij toen ze Gemma zag liggen. ''Hey lieverd, hoe gaat het?'' vroeg Gemma ''Goed, waar is papa?'' vroeg Lissa ''Papa is even wat te drinken halen'' zei Gemma. Ik ging naast haar op een stoel zitten en ik trok Liv op mijn schoot. ''Hoe gaat het met je?'' vroeg ik ''Goed, maar ik ben de zwangerschap een beetje zat, ik wil weer met deze kleine schat knuffelen, en ook mijn andere kleine schat'' zei Gemma met haar hand op haar buik en kijkend naar Lissa. ''Schatje ik heb thee voor je mee genomen'' hoorde ik Ashton zeggen. ''Papa'' zei Lissa blij Ashton zette het drinken op een tafel neer en hij tilde Lissa op. ''Hey meisje van me'' zei hij blij en hij gaf haar een kusje en hij knuffelde haar.

''Wanneer komt Harry?'' vroeg Gemma na een tijdje ''Over ongeveer een half uurtje'' zei ik en Liv keek me geschrokken blij aan. ''Au'' zei Gemma ineens ''Wat is er aan de hand mama?'' vroeg Lissa ''Au'' zei Gemma nog een keer maar dan harder en je kon zien dat ze pijn had. ''Schatje, wat is er aan de hand?'' vroeg Ashton ''Ik denk dat de baby komt Ash'' zei ze huilend van de pijn. ''Ik bel Harry wel even'' zei ik toen Ashton op get rode knopje drukte.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu