hangover

371 22 9
                                    

HARRY P.O.V

''Uhm Harry ik denk dat je dit wel wil zien'' zei Mark en hij gaf me zijn mobiel, ''Hou je fucking bek fucking idioot'' hoorde ik Louis schelden, ''Hij had het beloofd, hij had het verdomme beloofd'' zei ik boos. ''Harry je weet wat er met hem gebeurt als hij dronken is'' zei Mark ''Ja weet ik wel maar ik had gewoon gehoopt dat nu hij vader is en alleen met Liv is dat hij het aantal shotjes zou verminderen'' zei ik en Mark keek me aan.

''Denk je dat hij weer gerookt heeft?'' vroeg hij ''Ik hoop het niet voor hem'' zei ik. ''Ik hoop het ook niet want anders breng ik hem naar een afkickkliniek'' zei Mark ''Waarom?'' vroeg ik ''Harry, als Louis weer geblowd heeft enzo dan is hij verslaafd, hij moet dan geholpen worden anders gaat hij dood'' zei Mark en ik zuchtte. ''Laten we maar verder gaan, ik laat het Louis zelf maar uitleggen'' zei ik en ik ging verder met verven.

We hebben bijna alles af, we hebben de slaapkamers van mij en Louis, mijn moeder en stiefvader, Louis' moeder en stiefvader, van mijn vader, van Louis' vader, Van Gemma en Ashton, van Liv, Vna Lissa en Linn en van Lottie en Fizzy we zijn nu bezig met de kamer van Phoebe en Daisy en met de kamers van Ernest en Doris. De badkamers zijn voor een deel klaar, iedereen heeft zijn eigenbadkamer en we zijn al over de helft met de badkamers, Ashton komt pas weer terug nadat ik thuis ben geweest, als ik naar huis ga gaan we allemaal naar huis en maken we de rest nog even af in de laatste paar weken.

We hebben de keuken ook af en de tuin is ook bijna klaar, de woonkamer is klaar en die duurde het langst, we hebben de bioscoop opgeknapt en we hebben een van de kelder een kamer gemaakt waar de kinderen kunnen spelen en kunnen hangen. In de tuin is een zwembad gemaakt en er staan schommels en een lounge set, en er zijn in de bomen lampjes gehangen die we 's avonds aan kunnen doen, er is veel gras en ook een klein voetbalveldje.

De kamers zijn best groot en tot mijn verbazing kon iedereen een eigen kamer krijgen. Maar als Louis' zusjes een kindje krijgen dan moeten er kinderen bij elkaar slapen dus dan zouden Liv, Lissa en Linn bij elkaar moeten en dan hebben we twee kamers over, maar dat zien we dan nog wel, ik ben nu bezig met de kamer van Ernest samen met Dan en we zijn bijna klaar. ''Dan?'' vroeg ik ''Ja Harry'' zei hij

''Vind je het erg dat ik je bij Johannah en je kinderen heb weggehaald?'' vroeg ik, ''Harry je hebt me niet bij ze weggehaald en als ik het erg vond had ik nooit gezegd dat ik je wilde helpen en dan was ik nu allang weg gegaan, ik mis ze wel maar jij mist Louis en Liv ook, ik vind het niet erg Harry, dit doet familie voor elkaar en ik ben blij dat ik mag helpen'' zei hij ''Okay mooi ik was echt bang dat jullie het erg vonden'' zei ik ''Maak je geen zorgen Harry we doen het graag voor je'' zei hij en ik lachte naar hem.

LOUIS P.O.V

''Liv hou op met zeuren ik heb hoofdpijn'' zei ik chagrijnig en Liv keek me bang aan, ''Kom maar Liv papa is een beetje moe, wil je met Emma in de tuin spelen?'' vroeg Perrie en Liv knikte en ze liep weg, ''Oh en trouwens Louis ik denk dat jij je man maar even moet gaan bellen'' zei Perrie die een van de twee baby's op haar arm had, ''Hoezo?'' vroeg ik ''Omdat er een filmpje van je is op internet dat je paps aan het uitschelden bent en ik denk dat Harry dat inmiddels ook heeft gezien'' zei ze, ''Verdomme'' riep ik.

''Lou ik wil dat je weet dat drugs je kapot maakt, je raakt iedereen om je heen kwijt, Zayn kan het allemaal niets schelen maar als hij door gaat zo breng ik hem naar een afkickkliniek, je raakt Harry en Liv zo kwijt hè dat weet je, gooi die zooi weg Louis'' zei ze en ze liep weg. Ik zuchtte en ik schreeuwde even en daarna zag ik de wiet op het nacht kastje liggen, ik pakte het op en ik rookte het op, ''Beter'' zei ik en ik kleedde me om, ik liep naar beneden en ik ging in de tuin spelen met Liv en Emma.

''Louis ga weg bij die meiden nu'' zei Perrie boos, ''Waarom?'' vroeg ik ''Omdat ik weet dat je gebruikt hebt, ga weg bij ze nu anders bel ik Harry en dan kunnen we kijken of hij het net zo leuk vind als jij'' zei ze ik stond op en ik liep naar haar toe, ''Als je het tegen Harry zegt dan vermoord hij me, hij brengt me naar een afkickkliniek en dan zie ik hem en Liv nooit meer'' zei ik bang, ''Stop er dan mee'' zei ze ''Dat kan ik niet'' zei ik en ik had zin in een sigaret, ik liep naar boven en ik pakte een sigaret uit het doosje dat nog in mijn broek zat en ik rookte hem op, ineens ging mijn mobiel, ''Shit'' zei ik toen ik zag dat Harry me belde,

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu