Louis' bachelor party

801 32 2
                                    

LOUIS P.O.V

Ik werd wakker en zag een naakte Harry naast me liggen, ik dacht aan gister nacht hoe Harry en ik seks hebben gehad waar de rest naast lag. Gelukkig waren Liam en Zayn ook druk bezig met hun vriendinnen dus die merkte er niet zoveel van maar ookal zei hij dat hij het niet erg vind vind ik toch dat we wat meer rekening met Niall moeten houden, hij is de enige die geen vriendin heeft, nouja Harry en ik ook niet maar je snap vast wel wat ik bedoel. ‘’Hi boobear’’ hoorde ik Harry naast me zeggen ‘’Hi Hazzabear lekker geslapen?’’ ‘’Altijd als ik naast je lig’’ zei hij en ik werd rood. ‘’Heb je zin in vandaag boo?’’ vroeg hij waarop ik hevig knikte ‘’Maar ik ga je wel missen hoor babe’’ zei ik en gaf hem een kus. ‘’Laten we er maar uit gaan want je moet zo weg de jongens staan vast al op je te wachten’’ zei Harry en we stapte uit bed en kleedde ons aan.

‘’hèhè daar zijn ze nou eindelijk’’ zei mijn beste vriend Stan die ook mijn getuige is want ja iemand van de jongens vragen kan wel maar dan zou er eentje overblijven en dat vonden we niet zo leuk Harry’s getuigen is Gemma, de jongens gaan speechen. ‘’Nou zeg kan er niet eens een, hallo Louis en Harry hoe gaat het met jullie, meer vanaf?’’ vroeg ik ‘’Okay dan, Hallo Louis en Harry hoe gaat het met jullie?’’ ‘’Goed en met jou Stanley?’’ vroeg ik plagerig waardoor iedereen in een deuk lag. Ik gaf hem een knuffel en ging weer bij Harry staan. ‘’Zijn jullie er klaar voor?’’ vroeg Zayn aan ons ‘’Helemaal’’ zei Harry ‘’Uhmm Lou ik wil niet klinken als het management maar we moeten gaan’’ zei Niall, ik knikte en gaf Harry nog een zoen en ging toen weg. ‘’Bye Babe tot straks’’ ‘’Doeg tot straks’’ zei hij. Het is eigenlijk best zielig dat hij niet mee mag maar onze families komen zo en Danielle en Perrie zijn nu bij hem dus dan kan hij met hun leuke dingen doen. Morgen ben ik degene die alleen is.

‘’Nou Lou benieuwd wat we gaan doen?’’ vroeg Liam ‘’Uhhh ja als het maar niets met strippers te maken heeft’’ zei ik ‘’Lou natuurlijk niet dat gaan we jou en Harry echt niet aan doen’’ zei Stan. ‘’Okay we gaan eerst laser gamen dan naar Nando’s en dan worden we dronken in onze favoriete club’’ zei Liam trots ‘’sounds fun’’ zei ik en liep met de jongens het laser game gebouw in.

HARRY P.O.V

‘’Hi Harry hoe gaat het?’’ vroeg Perrie me ineens ‘’Het gaat wel’’ zei ik terug ‘’Hey straks is je familie hier en gaan we gewoon heel veel lol maken’’ zei Danielle ‘’Jah dat weet ik wel maar ik kan gewoon niet zonder Lou’’ zei ik ‘’Dat snappen we wel’’ zeiden ze allebei. ‘’Hi broertje’’ hoorde ik iemand zeggen, ‘’Gems!!’’ zei ik en ik vloog haar om haar nek. ‘’Hi mam en Robin’’ ‘’Hi liefje hoe gaat het?’’ vroeg mijn moeder ‘’Nu jullie er zijn iets beter’’ zei ik en gaf ook mijn vader die net binnen kwam een knuffel. ‘’Hoe laat komt de rest?’’ vroeg mijn vader ‘’Geen idee dat weet Louis en hij is er niet dus ik heb geen idee’’ zei ik. geen minuut later ging mijn mobiel en zag dat Louis me belde

LOUIS P.O.V

‘’Hi babe hoe gaat het’’ vroeg ik ‘’Hi schatje het gaat goed hoor. Is het leuk?’’ ‘’Jah het is super maar wel jammer dat jij er niet bent. Zijn je ouders en mijn ouders er al?’’ ‘’Mooizo!! Nee alleen mijn ouders en zus maar jou ouders nog niet hoe laat komen ze eigenlijk?’’ vroeg hij ‘’Uhh mijn moeder zei dat ze er rond deze tijd zouden zijn dus ik denk dat ze er dan ieder moment komen’’ zei ik ‘’Okay schatje is goed, komt je vader ook met zijn nieuwe vrouw en je zus?’’ vroeg hij ‘’Uhhh geen idee we hebben hem een uitnodiging gestuurd maar hij heeft niet gereageerd en van mijn zus weet ik het niet dus we zien wel’’ zei ik ‘’Okay je ouders komen nu net toevallig binnen hahaha’’ zei hij ‘’Hahaha doe ze maar de groetjes’’ zei ik. ‘’Harry het spijt me maar we moeten Louis weer even meenemen en vanaf nu hoor je niets meer van hem tot we thuis zijn’’ zei Stan die mijn mobiel afpakte. ‘’Okay dan veel plezier nog schatje maar niet teveel hahaha’’ zei Harry ‘’Thanks babe en nee teveel plezier zal ik met jou hebben en alleen met jou I promise!!’’ zei ik en hing op.

‘’Okay enwaar gaan we nu naar toe?’’ vroeg ik ‘’Nu gaan we naar Nando’s’’ riep niall uit. Toen we alles besteld hadden en konden gaan eten kletste we nog wat. ‘’Maar Lou ben je een beetje zenuwachtig?’’ vroeg Niall ‘’Eigenlijk wel Ni maar ik heb er ook super veel zin in.’’ zei ik met een big smile. ‘’Ik had nooit gedacht dat mijn beste vriend al op zijn 19e zou trouwen’’ zei Stan ‘’Ik zelf ook niet maar het voelt gewoon goed met Harry en ik kan me niet bedenken wat ik zonder hem moet’’ zei ik ‘’Jah dat hebben we gemerkt’’ zei Zayn ‘’Hou jij je mond maar Zayn want jij hebt dat ook met perrie’’ zei ik ‘’Ja maar jullie werken nog samen en zien elkaar bijna elke dag maar ja ik snap het ook wel hoor als je dan weer eens weg moet mis je elkaar toch’’ zei hij en hij gaf me een schouder klopje ‘’Hoe moet dat nou met Eleanor’’ vroeg Liam ineens ‘’Ze komt ook en wil de bruiloft verpesten maar Simon weet ervan en doet er alles aan om dat niet te laten gebeuren, maar zullen we het niet over die bitch hebben aub?’’ ‘’Ja sorry Lou’’ zei Liam ‘’Zullen we gaan ik kan wel wat drankjes gebruiken nu’’ zei Stan ‘’Ja let’s go’’ zeiden we allemaal en liepen naar onze favoriete club.

We bestelde wat biertjes en danste een beetje Niall en Stan gingen achter de meisjes aan en Zayn Liam en ik danste gewoon een beetje en werden heel erg dronken. ‘’Als Harry me zo ziet week ik niet of hij nog naast me wil liggen’’ zei ik verdrietig ‘’Tuurlijk wel joh morgen is hij aan de beurt en ik denk dat hij het nog wel even wil doen voor de laatste keer als vriendjes’’ zei Zayn lachend ‘’Ik hoop het maar want morgen gaat hij met jullie mee en zie ik hem pas op de bruiloft weer’’ zei ik en ging verder met dansen. Toen het al 2:00 was gingen we naar huis nu maar hopen dat Harry nog wakker is en nog met me naar bed wil dacht ik

‘’Hi jongens was het leuk?’’ vroeg mijn moeder ‘’Uhh ja maar wat doen jullie hier nog?’’ vroeg ik ‘’Gewoon ik wilde je nog even zien vandaag’’ zei ze ‘’Maar we gaan nu wel weg want de meisjes moeten naar bed toe, tot morgen jongens’’ zei ze ‘’Tot morgen mam.’’ zei ik en toen ze weg was liep ik naar Harry en begon hem te zoenen. ‘’Hi Hazz zullen we het voor de laatste keer doen voor we man en man zijn?’’ vroeg ik met puppy ogen aan hem. ‘’Tuurlijk schat niets liever’’ zei hij en we liepen zoenend naar de slaap plekken en begonnen daar onze laatste keer seks als vriendjes de eerst volgende keer zijn we man en man en ik kan niet wachten, dacht ik.

Hi hier weer een hoofdstuk!!! over twee hoodstukken heb ik weer een hoofdstuk waar melody aan mee heeft gewerkt vandaag komen er hoop ik nog drie bij maar ik weet het niet zeker want ik moet er nu nog twee schrijven, maar ik hoop dat het lukt alles voor jullie xx please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu