HARRY P.O.V
Ik werd na veel lange eenzame dagen weer wakker met Louis. Hij slaapt nog en ik wil hem niet wakker maken door uit bed te gaan, niet dat ik dat wil natuurlijk. Ik keek naar hoe schattig Louis slaapt. ''Niet zo staren Hazz dat is onbeleefd'' zei Louis ineens ''Hoe weet je dat ik naar je aan het staren was je hebt je ogen dicht?'' vroeg ik verward aan hem ''Ik zie alles babe'' zei hij en deed zijn ogen open. ''Dit is veel fijner wakker worden'' zei hij en gaf me een kus. We liepen naar de andere jongens toe die we al hoorde praten.
''Zo zo daar zijn ze dan mr Tomlinson en futre mr Tomlinson Styles,'' zei Zayn ''Hahaha erg grappig Malik'' zei ik. ''Nog 6 dagen en dan gaat het eindelijk gebeuren dan kan ik hem eindelijk mijn man noemen'' zei Louis en hij gaf me een kus. ''Hoe laat komen Danielle en Perrie?'' vroeg Niall ''Danielle komt over drie uur'' dus we hebben nog twee uur en dan moeten we gaan!'' zei Liam blij ''En Perrie dan?'' vroeg Louis ''Perrie komt pas om 17:00u want ze moest nog een interview en optreden geven'' zei Zayn. ''Okay dan'' zei Niall ''Ik ga me even omkleden'' zei ik ''Ik ga mee Hazz'' zei Louis er gelijk achter aan. ''Zo Meneer Tomlinson en waarom wou jij mee?'' vraag ik hem uitdagend ''Omdat ik naar je fantastische lichaam wil kijken'' zei Louis ''Dat mag , als ik naar jou lekkere lichaam mag kijken'' zei ik en hij knikte ''Tuurlijk mag dat Babe'' zei hij.
Toen we klaar waren met omkleden en staren gingen we terug naar de jongens. ''Zo wat hebben jullie gedaan?'' vroeg Niall ''Niets alleen omgekleed en gestaard'' zei Louis alsof het de normaalste zaak van de wereld is. ''Nou laten we gaan mijn meisje is aan het wachten'' zei Liam waarop we allemaal van in een deuk lagen behalve Liam. ''Wat?'' zei hij ''Weet je nog wat je gister tegen Harry zei Liam?'' zei Niall ''Owja nou sorry Harry ik had het nooit mogen zeggen'' zei hij erg overdreven ''het is al goed Liam laten we gaan.'' zei ik en we liepen naar de auto.
''BABE!!!'' riep Liam uit toen hij Danielle zag ''Hey schat'' zei ze en ze gaven elkaar een kus. ''Hoe was je vlucht?'' vroeg ik ''Goed maar ik ben blij dat ik weer op de grond sta'' zei ze en ze gaf ons nu ook een knuffel. ''Laten we gaan'' zei Liam en liep hand in hand met Danielle weg, jaloers keken Louis en ik naar hun en liepen achter hun aan. Toen we weer in de bus waren mesten we meteen weer weg voor een geluidsopname in het stadium voor ons concert vannavond.
Toen we bij het gebouw aan kwamen stonden er al heel veel fans op ons te wachten. ''LARRY" schreeuwde ze bijna allemaal. Ik keek naar Louis die naar mij keek, we zagen dat we naast elkaar liepen. "Is het waar please zeg dat het waar is" hoorde ik iemand aan Louis vragen. "Het spijt me love ik ben met Eleanor en Harry is mijn beste vriend maar niet meer dan dat" zei Louis ik hoorde haar zeggen dat ze het jammer vond en dat ze hoe dan ook fan zou blijven. Daar werd ik erg blij van. We liepen naar binnen en louis gaf me een kus toen niemand het kon zien. "Het spijt me babe" zei hij en gaf me nog een kus. "Het geeft niet liefje je moest het wel zeggen" zei ik "Maar gelukkig staan zij wel achter ons en over een paar jaar dan kunnen we eindelijk weer samen zijn!" zei Louis. We liepen naar het podium en deden de geluidsopname en liepen toen naar onze kleed kamer. Inmiddels was Zayn Perrie halen en waren Louis en ik met Lux aan het spelen. "Je zal een goede vader zijn Hazz" zei Louis tegen mij "Dankje liefje jij zal ook een super vader worden dat weet ik gewoon zeker." zei ik en gaf hem een kus.
LOUIS P.O.V
Nog voor het concert begon gingen we nog naar de tour bus om nog iets te eten en nog even te kletsen. Morgen kwamen onze families voor de bruiloft want over drie dagen gaan Harry en ik eindelijktrouwen. Morgen heb ik mijn vrijgezellenfeest met de lads en mijn vrienden uit Doncaster en Harry heeft zijn vrijgezellen feest overmorgen met de lads en zijn vrienden uit Holms Chapel. ‘’Waar denk je aan liefje?’’ vroeg Harry ‘’Aan de bruiloft en ons vrijgezellenfeest’’ zei ik en gaf hem een kusje op in zijn nek. ‘’Ik heb er echt zin in Lou, ik kan niet wachten’’ zei hij en ik gaf hem nu een kus op zijn mond ‘’Ik ook niet honey’’ ‘’Hey kunnen jullie allemaal even stoppen met dat geklef?’’ vroegen Niall en Paul. Zayn, Perrie, Liam, Danielle, Harry en ik keken op en knikte. ‘’Sorry Ni’’ zeiden we allemaal ‘’Hey mij maakt het niet uit als ik maar eten heb en er niet de heletijd naar dat geklef hoef te kijken dan is het goed, maar Paul wil wat zeggen’’ zei hij ‘’Okay jongens eet snel het eten op want we moeten gaan.’’ zei Paul en liep weg we aten alles snel op en voor we de deur uit gingen gaf ik Harry nog een lange tongzoen en gingen we naar buiten.
Toen we bij Lou waren geweest voor ons haar en make-up speelde we nog even wat met Lux en gingen we even op twitter. ‘’Kom jongens jullie moeten op’’ zei Simon ‘’Uncle Simon’’ zeiden we allemaal tegelijker tijd ‘’Hey jongens suc6 zo meteen jullie kunnen het’’ zei hij en gaf ons een knuffel. ‘’Jullie moeten op’’ zei Simon ik gaf Harry nog een kus en liep met de lads het podium op.
Na het concert gingen we weer naar de tour bus. ‘’Kom Pez’’ zei Zayn en hij vertrok naar de slaap ruimtes. ‘’Ik denk dat dit geen stille nacht voor je gaat worden Niall’’ zei Louis en ik begreep de hint. ‘’Wij gaan ook’’ zei Liam nu en hij vertrok met Danielle. ‘’Laten wij dan ook maar gaan’’ zei Harry tegen mij en ik liep met hem mee. ‘’Truste Ni’’ zeiden we allebei ‘’Ik moet echt een vriendin’’ hoorde we Niall nog zeggen en we vertrokken naar de Slaap ruimtes waar we al twee kreunende koppels hoorde. En wij deden gezellig mee, ‘’Arme Niall’’ zei ik tegen Harry waarop hij knikte en we verder gingen met waar we mee bezig waren.
HI mensen hier weer een hoofdstukje thanks voor alle comments en votes ilysm xx please laat even weten wat je er van vond!!!!!!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...