100

633 26 12
                                    

HARRY P.O.V

''Schatje'' hoorde ik Louis naast me zeggen, ''Ja Lou?'' vroeg ik met mijn verschrikkelijke ochtend stem. ''Gefeliciteerd met onze 100e week'' zei hij blij en ik voelde dat hij op me ging liggen. ''Ik ben zo blij dat we nu al 100 weken elkaars hand vast kunnen houden in het openbaar, dat we kunnen zoenen in het openbaar en dat ik je kan knuffelen in het openbaar'' zei hij en bij ieder ding dat hij zei gaf hij me een kusje in mijn nek. ''Daar ben ik ook blij om lieverd'' zei ik en hij lachte.

''Ik hou heel veel van je babe meer dan je je kunt voor stellen'' zei ik ''Ik hou meer van jou dan jij van mij, en nee we gaan niet het spelletje ik hou meer van jou, maar ik hou het meest van jou spelen want ik hou meer van jou dan jij van mij want ik hou van je en niemand kan meer van iemand houden dan ik van jou'' zei hij en ik lachte. ''Wat ben je toch weer lekker druk deze ochtend'' zei ik lachend en Louis lachte.

''Mijn man van nu inmiddels 26, is nog steeds een klein kind'' zei ik ''Maar je houd wel van dit kleine kind'' zei hij ''Dat is waar'' zei ik en ik drukte mijn lippen op die van hem. ''Ik ben wakker beer, zullen we knuffelen?'' hoorde we Liv zeggen tegen haar knuffel. Beiden grinnikte we, ''Ze is zo schattig'' zei Louis ''Net als jij'' zei ik en ik gaf hem een kusje. ''Laten we onze dochter maar eens uit bed halen'' zei hij en bij onze dochter gaf hij me een kus. We stonden op, we hadden beiden alleen een boxer aan maar dat maakt ons niet uit. Ik deed mijn armen om Louis heen van achter en we begonnen te lopen zonder dat ik hem los liet. ''We lijken wel een stel pinguïns'' zei Louis en ik lachte. Louis deed de deur open en Liv keek door de balkjes van haar bedje. ''Hi Liv'' zei Louis en ik Liet hem los.

Louis ging nu achter mij staan en deed zijn armen om mijn middel. Ik grinnikte en ik boog naar voor om Liv uit haar bedje te halen. Maar omdat ik naar voor boog ging mijn kont naar achter en omdat Louis achter me stond kwam mijn kont tegen zijn vriend aan en omdat Louis tegen me aan het leunen was kwam hij een stukje van de grond omdat hij kleiner is dan ik. ''Sorry Boo'' zei ik en hij lachte.

Hij liet me los en hij gaf Liv over mijn schouder een kusje. Liv deed haar armpjes om mijn nek en ze legde haar hoofdje op mijn schouder. Louis maakte er een foto van en begon te typen op zijn mobiel. Ik legde Liv op de commode en ik deed haar pyjama uit. Louis gaf me haar schapen onesie, ik verschoonde haar en ik deed hem bij haar aan. Ik gaf haar een kusje op haar wang en ik zette haar neer. ''Is het trappen hek dicht?'' vroeg ik en Louis knikte.

Ik deed een joggingsbroek en een trui aan en Louis deed ook een joggingsbroek en een trui van mij aan. We liepen naar beneden waar ik Liv rustig op de bank zette. Tommie sprong bij haar op de bank maar hij moet leren dat dat niet mag. ''Tommie van de bank af'' zei Louis. Tommie ging van de bank af en Liv ging bij hem op de grond zitten. ''Wat wil je eten Liv?'' vroeg Louis ''Broodje kaas'' zei ze terwijl ze Tommie aaide. Ik liep naar de keuken en ik maakte haar broodje en zette die op tafel. ''Wat wil jij eten Lou?'' vroeg ik ''Ik zet wel even het brood op tafel stel dat Liv straks nog een broodje wil of wij dan kunnen we het gewoon pakken'' zei hij en hij zette het beleg en brood op tafel.

''Kom dame we gaan eten'' zei ik en Liv liep samen met Tommie naar de keuken, Tommie's eten staat daar ook dus hij liep ook mee. Louis tilde Liv op en hij zette haar in haar stoeltje, hij gaf haar haar broodje en ze begon te eten en Louis en ik maakten ook een broodje. ''Dus wat gaan we doen vandaag Liv?'' vroeg ik ''We gaan naar het zwembad'' zei Liv blij we hadden haar gister al verteld wat we gingen doen.

''Harry ik wil een chimpansee'' zei Louis ineens ''Ja papa mag dat?'' vroeg Liv ''Nee, waarom wil je een aap?'' vroeg ik ''Een chimpansee, omdat ik dat leuk vind. Zag je niet hoe leuk die chimpansee uit Steal my girl was, please Hazza'' zei hij ''Nee babe, dat is zielig we zijn bijna nooit thuis dan zou hij hier in huis moeten zitten en wie weet wat je dan aan treft als je weer thuis bent'' zei ik.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu