Our sweet Little girl

421 20 9
                                    

HARRY P.O.V

Gillend en lachend rennen Liv en Louis door de kamer heen. ''Ik heb je'' zei Louis toen hij haar vast hield en kusjes begon te geven. ''Harry?'' vroeg Louis ''Ja liefje?'' vroeg ik ''Sinds wanneer hebben we een aapje?'' vroeg hij omdat Liv aan zijn nek hing. ''Geen idee maar ik heb ergens gelezen dat apen van kietelen houden'' zei ik en Louis grijnsde ''Oh dan moeten we dit aapje maar gaan kietelen of niet'' zei hij en samen kietelde we Liv en Louis ondersteunde haar weer zodat ze niet zou vallen. Er liepen tranen van het lachen over Liv's gezicht. ''Okay okay zo is het genoeg kom maar aapje dan gaan we even iets drinken'' zei ik en ik tilde Liv over van Louis en ik gaf Louis een kus.

Ik zette Liv op het aanrecht en ik gaf haar een kusje. Ik deed iets te drinken in haar beker en meteen toen ik hem aan haar gaf begon ze te drinken. De bel ging en ik hoorde Louis naar de deur lopen. waarschijnlijk is het zo'n journalist die hier heen komt om ons tijdens het filmen van de show vragen te stellen. ''Ga je mee kijken wie er voor de deur staat Liv?'' vroeg ik en ze knikte. We liepen naar de woonkamer waar Louis al op de bank zat met die journalist. Ik deed mijn vinger voor mijn mond zodat Liv wist dat ze stil moest zijn. ''Hey Hazz kom hier'' zei Louis en ik ging op zijn schoot zitten omdat hij me daarop trok en ik zette Liv op de grond.

Louis verstrengelde onze vingers, ''Wat willen jullie Liv leren, wat jullie zelf niet goed hebben gedaan?'' vroeg de man ''Je bedoeld wat we Liv willen leren zodat ze niet dezelfde fout maakt?'' vroeg ik en de man knikte. ''Opkomen voor het geen waar je van houd, Harry en ik kwamen niet op voor onze relatie en we lieten andere ons leven bepalen, we willen Liv leren dat zij de enige is die haar leven leeft en dat ze het daarom dus ook door niemand moet veranderen'' zei Louis en ik knikte.

''Hoe is het eigenlijk om op tour te zijn met 5 peuters en 2 baby's?'' vroeg de man, ''Uhm met 5 peuters is het erg leuk, het fijne aan kleine kinderen is dat ze veel spelen, ze spelen met poppen auto's noem maar op, maar het is ook wel zwaar omdat we zelf moeten werken maar die peuters willen je aandacht als je heel even zit, maar met de baby's Zoey en Laura zijn we nog niet echt op tour geweest, het was toen aan het eind van de tour dus niet erg lang, het was vooral wennen aan het feit dat je iedere nacht 5 keer wakker word vanwege de baby's'' zei ik.

''Veel mensen zeggen dat jullie bezig zijn met een nieuw kindje is dat waar?'' vroeg de man, ''Nee, Harry en ik krijgen niet nog een kindje, ik weet niet waar mensen het vandaan halen maar we krijgen echt niet nog een kindje'' zei Louis ''Er zijn veel redenen waarom we niet nog een kindje krijgen, ik zou het leuk vinden als het kon maar het gaat niet'' zei ik en Louis gaf me een kusje op mijn schouder. Na de vragen bracht Louis Liv naar bed en de man ging toen weer weg. Louis en Liam gaan straks nieuwe liedjes schrijven.

''Zo ons kleine meisje slaapt en nu wil ik op de bank slapen, maak me maar wakker als Liam er is'' zei Louis en ik lachte ''Babe je kan niet slapen nu want Liam komt zo en je moet nog van alles klaar zetten'' zei ik en Louis ging tegen me aan staan. ''Mag ik ook eerst met je knuffelen?'' vroeg hij ''Tuurlijk cutie'' zei ik en ik tilde hem op en ik ging met hem op de bank zitten. Louis pakte zijn mobiel en deed zijn camera aan, hij gaf me een kusje in mijn nek en maakte een foto. ''Aw kijk nou hoe schattig je bent'' zei hij en ik lachte.

LOUIS P.O.V

''Ik ga hem op insta zetten maar je mag hem niet bekijken'' zei ik ''Waarom niet?'' vroeg hij ''Daarom niet'' zei ik en ik klikte op instagram, en ik begon te typen: Thank you so much @Annetwist, for making the most beautiful man in the world! Ik plaatste hem op insta en Harry pakte meteen zijn mobiel, ''Nee je mag hem niet zien'' zei ik en ik ging over hem heen liggen en ik probeerde zijn mobiel te pakken maar dat lukte niet. ''Aw Lou dat is zo lief'' zei hij nadat hij had gelezen wat er onder stond. Hij leunde naar me toe en gaf me een kusje, ''Waarom mocht ik het niet lezen?'' vroeg hij ''Gewoon'' zei ik en toen ging de bel, ''Gered door de bel'' zei Harry en ik lachte en liep naar de voor deur.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu