HARRY P.O.V
Over een weekje is het eindelijk Valentijnsdag, ik ben best zenuwachtig want ik ben bang voor de reacties. Liv lag op haar speel kleed in de kamer samen met Jeremy, als Tommie hier is gaat hij altijd bij haar liggen, Liv aait hem ook heel vaak en als Louis hem dan weer mee neemt mist ze hem ontzettend. De wekelijkse checks gaan erg goed, Liv mankeert helemaal niets en dat is echt heel fijn om te horen. We zitten nu in de tour bus en Jeremy is er ook, de andere kinderen komen later. ''Hazz ik mis Tommie'' zei Louis en ik knikte. Tommie is nu bij Louis' ouders en je voelt gewoon de leegte, ondanks dat we Liv hebben is Tommie ook echt een familielid en we zouden niet weten wat we zonder hem zouden moeten.
Ik zat tegen Louis aan en ik zat op mijn laptop. ''Ze krijgen het al door dat je Liv's vader bent'' zei ik lachend. ''Ja dat komt waarschijnlijk omdat ik 24/7 bij jullie ben, maar Eleanor komt vandaag hier heen, ze moest ons wat vertellen'' zei hij. ''Ik hoop niet dat ze je weer meeneemt'' zei ik en Louis gaf me een kus en stond op. ''Kom jij eens hier, en geef papa eens een kusje'' zei Louis toen hij Liv optilde en aan mij gaf. ''Vanaf volgende week zie je papa iedere dag de hele dag'' zei ik tegen Liv en ze glimlachte. ''Ik breng Liv even naar bed'' zei ik en Melissa stond ook op en pakte Jeremy op. ''Ja deze kleine vent gaat ook even slapen'' zei Melissa en ze liep naar Niall die Jeremy een kusje gaf.
Melissa en ik liepen weer terug nadat de kinderen sliepen en we gingen weer op de bank zitten. ''Jongens hebben jullie al aangekondigd dat jullie na het optreden volgende week een twitcam doen?'' vroeg Liam. ''Nee dat doe ik nu wel even'' zei ik en ik klikte twitter aan. @Harry_Styles: Hi guys @Louis_Tomlinson en ik gaan na het concert op 14-2-2015 een twitcam doen, please kijken we hebben iets belangrijks te vertellen!! Xx Love you guys. Schreef ik en ik liet het de jongens zien die knikte, ik drukte op tweeten en ik de tweet werd meteen duizend keer geretweet en er werd op gereageerd.
''Nou kunnen jullie niet meer terug'' zei Zayn. ''Maar dat willen we ook helemaal niet, na 4 jaar heeft het lang genoeg geduurd'' zei Louis en hij gaf mij een kus. ''Jongens Eleanor is er'' zei Paul en wij knikte, waarom hij er nog is weet ik niet maar ja dat zal wel besproken zijn met ons nieuwe management. ''Jongens kunnen jullie even op Liv letten?'' vroeg Louis en de jongens knikte. ''Hoi'' zeiden Louis en ik. ''Hi jongens uh kunnen we even ergens gaan zitten?'' vroeg ze en wij knikte. ''Nou dit is Max hij is mijn vriendje'' zei ze blij kijkend naar de jongen naast haar. ''Okey uh en waarom kom je helemaal hierheen om ons dat te vertellen?'' vroeg Louis. ''Omdat dat niet het enige is, en omdat ik het jullie persoonlijk wou vertellen'' zei ze. ''Nou hij is niet alleen mijn vriendje maar ook mijn verloofde, en ik ben zwanger van hem'' zei ze en wij keken haar met open mond aan. ''Hoelang daten jullie dan al?'' vroeg ik. ''3 maanden bijna 4'' zei Max en wij knikte en feliciteerde ze, hoe erg ik Eleanor ook haat ik ben blij dat ze iemand heeft gevonden.
LOUIS P.O.V
Okay dat had ik dus nooit verwacht, Eleanor verloofd, zwanger en een vriendje! Ach ja boeie ik haat haar maar ik ben blij dat ze ons nu met rust laat, ze is al een maand zwanger en dat hebben wij gewoon niet gemerkt. We liepen de tour bus weer in en we zagen Niall met een huilende Jeremy lopen. ''Hoe kan Liv hier doorheen slapen?'' vroeg Zayn. ''Dat kan ze ook niet maar ze huilt gewoon niet waarschijnlijk is ze nu ook wakker'' zei Harry en hij liep naar haar bedje toe en ik plofte op de bank en vertelde de jongens over Eleanor.
''Hi meisje'' zei ik toen Harry met een lachende Liv binnen kwam. Harry gaf haar aan mij en hij maakte haar flesje. ''Ben jij vrolijk Liv ga je Jeremy troosten'' zei ik tegen Liv en ik stond samen met Liv en ik liep naar Niall en Jeremy. Liv stak haar armpjes uit naar Jeremy en ze aaide hem een soort van, maar omdat Jeremy naar Liv keek en geconcentreerd was op haar werd hij rustig. ''OMFG dit word echt eng, eerst met Emma en nu Jeremy serieus jullie dochter heeft een gave'' zei Zayn ''Haha nee ze is gewoon de meest rustige baby ooit en daar worden de andere ook rustig van, maar ja ze is heel speciaal'' zei ik en ik gaf Liv een kus waardoor ze weer begon met lachen.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...