HARRY P.O.V
‘’Okay Lou ik heb gewacht tot Augustus en dat is het nu dus please, ik wil een kindje’’ riep ik naar hem en hij trok me naast hem op de bank. Het is nu Augustus en vier maanden geleden is Niall getrouwd en vorige week is Zayn getrouwd, en Liam is een maand geleden getrouwd, het was echt super mooi en nu zijn we dus allemaal getrouwd, alleen ben ik nog singel voor de wereld maar ik weet wel beter!
‘’Weet je het nog steeds zeker?’’ zei hij lachend ‘’Ja, gaan we please nu praten over een kindje please please please’’ zei ik tegen zijn nek aan. ‘’Nou okay, onze ouders komen morgen dus dan kunnen we het nu over de baby hebben met de jongens’’ zei hij e ik knikte. ‘’Jongens kom hier nu’’ schreeuwde ik en Louis schudde lachend zijn hoofd. ‘’Wat is er?’’ vroeg Niall bezorgd. ‘’We moeten even met jullie praten, en eigenlijk moet het management er ook bij zijn’’ zei ik serieus. ‘’Ik bel Paul en Simon wel even’’ zei Liam en ik knikte.
‘’Waar wilde jullie over praten?’’ vroeg Simon toen hij binnen was samen met Paul. ‘’Jullie moeten beloven ons niet te onderbreken en naar ons luisteren’’ zei ik serieus ze knikten en keken ons aan. ‘’Nou okay in 2011 hebben Hazz en ik het voor het eerst gehad over kinderen, want als je gay bent zou je moeten adopteren maar Harry had gelezen op internet dat ook homo’s kinderen van elkaar kunnen krijgen’’ begon Louis
‘’De dokters willen dan van ons allebei onze sperma hebben, bij een van ons waarschijnlijk die van mij worden er vrouwelijke hormonen aan toegevoegd zodat het lichaam van de vrouw denkt dat het eitjes zijn, ze voegen dan allebei de soorten sperma samen en brengen dat bij de vrouw naar binnen en als het goed is, is de vrouw dan zwanger van ons allebei’’ ging ik verder ‘’Maar er zijn ook een paar consequenties, zoals een kindje met een stoornis of ziekte, het kan doof zijn of blind of verlamd of dat soort dingen, maar wij willen het wel heel graag dus we wouden dit even met jullie bespreken’’ zei Louis.
‘’Okay jongens ik snap dat jullie dit willen, wanneer willen jullie dit gaan doen?’’ vroeg Simon ‘’Nou we moeten deze maand met onze dokter praten en overleggen wat we willen, als we zeggen dat we dit willen doen, ontmoeten we een paar vrouwen die bereid zijn om dit voor ons te doen dan willen we in februari dat ze zwanger wordt en dan word het kindje in oktober 2014 geboren en dan hebben we maar een paar maanden dat we niet samen voor ons kindje kunnen zorgen maar als het dan 2015 is dan gaan we samen wonen en samen voor het kindje zorgen en natuurlijk hopelijk zingen in One Direction’’ zei Louis hyper.
‘’Okay, dan kunnen we misschien die vrouw Harry’s beard maken zodat jullie haar kunnen zien en met haar mee kunnen naar de echo’s’’ zei Simon. Maar wat als het kindje iets mankeert hoe gaan we dat dan doen met One Direction?’’ vroeg Liam ‘’We gaan gewoon door met One Direction en er zullen genoeg mensen zijn die ons hiermee willen helpen, maar onze vraag is of we dit mogen door zetten of moeten we gaan adopteren?’’ vroeg ik bang en Louis hielt mijn hand vast.
‘’Als die vrouw Harry’s beard word en jullie zorgen dat jullie in One Direction blijven zie ik het probleem niet’’ zei Simon, ‘’Jongens?’’ vroegen we samen ‘’Yes een Larry baby ik vind het geweldig’’ schreeuwde Niall en hij gaf ons een knuffel, Liam en Zayn keken elkaar aan en toen keken ze weer naar ons. ‘’Wij vinden het ook helemaal geweldig’’ zeiden ze en we belande in een groups hug. ‘’Nu alleen onze ouders nog babe’’ zei Louis en ik gaf hem een kus.
LOUIS P.O.V
‘’Dus dat is wat we graag willen doen’’ zei ik toen ik met Harry op de bank zat en onze ouders naar ons keken. Gister hebben we het besproken met de jongens, Simon en Paul en nu bespreken we het met onze ouders. ‘’Luister boys wij zullen jullie helpen, maar als het kindje iets mankeert kan het niet altijd naar ons toe en moeten jullie het toch ook een keer zelf doen, ik vind het wel slim dat jullie het kindje willen krijgen in oktober zodat het kindje niet al te lang met maar een vader hoeft te zijn’’ zei Des. ‘’Dat snappen we pap maar we willen dit zo graag en omdat het van het management, de jongens en jullie mag gaan we het ook doen, we willen ons eigen kindje ookal zijn er veel consequenties’’ zei Harry en zijn moeder stond op en gaf hem een kus.
Onze ouders waren weer naar het hotel en Harry was nu aan het bellen met de dokter voor een afspraak. Ik zat op mijn bed en ik kijk op mijn Twitter, er zijn heel veel mensen die mij en Eleanor echt fantastisch vinden, haha ze moesten is weten wat voor ’n bitch het eigenlijk is. Maar er zijn ook heel veel mensen die nog steeds in mij en Harry geloven, en van die Tweets wordt ik weer blij!
‘’Hi schat, we hebben over een maand een afspraak want dan kunnen we de vrouwen ook meteen leren kennen en dan kunnen we een keuze maken’’ zei Harry blij. ‘’Okay babe, Je bent echt heel blij hè nu we ons eigen kindje krijgen?’’ zei ik ‘’Ja heel erg blij ik kan gewoon niet geloven dat mijn man me een kindje gaat geven’’ zei hij en hij gaf me een kus.
‘’Ik hou zoveel van je babe’’ zei ik ‘’Ik ook van jou honey en ik wil je echt nooit meer kwijt’’ zei hij en hij sloeg zijn armen om mijn nek. ‘’Ik jou ook niet, en we worden de bete vaders van de hele wereld’’ zei ik en ik stond op en stond in de super man houding. ‘’Super Dad is here’’ riep ik en ik rende naar de andere en Harry kwam lachend achter me aan. ‘’Je bent en blijft een klein kind, maar dat vind ik juist zo leuk aan je’’ zei hij en hij gaf me een kusje op mijn wang.
Hii happy Larentines day xx Ik dacht echt dat ze vandaag uit de kast zouden komen, maar nee ): misschien net een paar minuten voor 00:00u nou ja de hoop voor vandaag is op ): is het btw waar dat Harry Nadine heeft gevraagd of ze bij hem komt wonen ik bedoel ik heb nog nooit uit Harry's mond gehoord dat hij aan het daten is dus... please comment! Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk weer leuk vonden, ik werd ercht super blij van die comments btw! dus please comment! love you all so much en have a happy larentines day!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...