32.

1.1K 40 39
                                    

Bruno Mars- Finesse, ft. Cardi B..... Taky se sem nehodí ale co už XD

-------

-v minulé části-

Zvedla jsem ruce nad hlavu a ohrnula spodní ret.

,,To tričko se nesundá samo." zakňučela jsem. Podíval se na mě s jiskřičkami v očích a s úsměvem chytl lem mého trika.

Isabella

,,Jsi si jistá Bells?" zeptal se s upřeným pohledem do mých očí. ,,Vypadám jako kdybych nebyla?" odpověděla jsem s drzým úšklebkem. Pro sebe se uchechtl a lem začal pomalu tahat výš a výš, zatímco mě palci jemně hladil po kůži, která se pod jeho dotykem rozpálila a naskočila na ní husí hůže.

Zavřela jsem oči, když se triko dostalo do úrovně obličeje a jen slyšela jak dopadlo na zem. A zrovna dneska jsem se neobtěžovala s podprsenkou, takže má teď výhled na celou mou vrchní část těla bez jediného kousku oblečení.

Pomalu jsem od sebe odlepila víčka a podívala se na Justina, který si mě prohlížel.

(odlepila víčka zní hrozně, když to není po ránu, ale nechtěla jsem už opakovat slovo oči..)

Pod jeho intenzivním pohledem začínám být nejistá. Rozhodně totiž nejsem nejrásnější ani nemám nejlepší postavu, a i u Marka mi trvalo déle než jsem se mu ukázala. Jenže on byl taky první kluk, který mě viděl nahou. Největší chyba v mém životě. Celý vztah s Markem byla největší chyba. Už to jak náhodně jsme se potkali.

Nervózně jsem se kousla do rtu. Jeho oči se znovu setkaly s mými. Usmál se a jemně mě chytl za boky. přitáhl si mě blíž na kraj umyvadla a něžně přiložil své sametové rty na mé čelo.

,,Jsi nádherná." zašeptal chraplavě, způsobujíc vlnu elektřiny která projela celým mým tělem. Pokroutila jsem hlavou. Vím, že nejsem, ale vymlouvat mu to nemá cenu. Nahla jsem se a dnes už po několikáté spojila naše rty.

Slezla jsem z umyvadla a obmotala mu ruce kolem krku. Malými polibky si dělal cestičku přes koutek rtu k mé čelisti až na krk, který začal jemně opečovávat svými rty.

Zavřela jsem oči a vnímala každý jeho pohyb (to zní jako kdybych psala trochu jinou aktivitu XD), každé opatrné kousnutí, každý dotyk na mé rozpálené odhalené kůži...

Cítila jsem se úžasně. Nic mě v tu chvíli netížilo, žádný Mark, problémy, nic. Jen já a Justin.

Justin

Rukama jsem jí jemně předjížděl po bocích, břiše i záchech. Ani jednou jsem se však nedotkl jejích prsou. Neříkám že by mi to vadilo, ale nechci udělat nic co by se jí nelíbilo, nebo něco co by způsobilo aby se cítila nepříjemně.

Pokračoval jsem v líbání Bellina krku a užíval si pocit její blízkosti. Tepla, které z jejího těla sálalo. Jejích prstů, které si hrály s konečky mých vlasů a rozhazovaly je do všech stran. Těch nechtěných tichých vzdechů, které se jí párkrát vydraly z úst.

Nebudu lhát vzrušovalo mě to. Celá tahle situace. Ale dneska ne. Dneska se musím udržet a hlavně neudělat žádnou blbost.

Pomalu jsem se polibky dostal znovu k jejím rtům a na chvilku se odtáhl. Oba jsme těžce zhluboka dýchali. Dívala se mi do očí a její nevinné pomněnky se mě přímo ptaly co se bude dít dál.

Dal jsem jí jemnou pusu na nos a trochu zatáhl za lem jejích tepláků. Myslím, že jí došlo, že jsem se takhle ptal o svolení, protože přikývla. Ne jako minule, nerozhodně s obavami v očích. Ne. Tentokrát to bylo jiné. Byla si jistá, zvědavá co se bude dít dál.

Sesunul jsem tepláky k jejím bokům a nechal je spadnout dolů. Trochu se oklepala z náhlého chladu narážejícího do její teplé pokožky.

Nevím jestli můžu udělat i ten poslední krok.

,,Opravdu chceš?" zeptal jsem se potichu, snažíc' se nenarušit tu atmosféru, která nás obklopovala. K mému malému překvapení si sama zahákla prsty za lem kalhotek a sesunula je k zemi. Rychlým pohledem jsem přejel celé její úžasné tělo, které přede mnou teď stálo v plné kráse, ale hned jsem pohled vrátil do jejích očí. Nechci aby se cítila nepříjemně.

,,Jsi nádherná Bells.Vážně jsi." řekl jsem potichu chraplavým hlasem a dal jí uvolněný pramínek vlasů za ucho.

,,Vážně nejsem Jasey. Však se podívej jak vypadám." povzdechla si a rozhodla rukama. Udělal jsem co řekla a uchechtl se. ,,Vidím před sebou jen dokonalou dívku. A je úplně jedno co řekneš, pro mě jsi krásná jen ty. Žádná jiná." usmál jsem se. Pokroutila hlavou. Čekal jsem, že mi to začne znovu vymlouvat, ale namísto toho mě na pár krátkých sekund uvěznila v objetí.

Tak tohle chci odteď každej den. Pevně jsem ji chytl za pas a přítáhl si ji blíž. Jelikož jsem neměl triko, mohl jsem cítit její tělo natisklé těsně na tom mém. A byl to jeden z nejlepších pocitů, co jsem kdy zažil.

Už několikrát jsem sice byl blízko holky.. blízko.. ehm.. víc než blízko..

Ale s Bells je to jiný. U ní je všechno mnohem více intenzivní, lepší, příjemnější...

Spokojeně vydechla a odtáhla se.

,,Jdi už do vany. Já to zvládnu sám." věnovala mi jeden z jejích hřejivých úsměvů a pomalu vlezla do vany plné bublinek. Byla roztomilá. Bublinky ji málem celou pohltily.

Jako málá holka si vzala hrst pěny a foukla to všude kolem. Pro sebe jsem se zasmál a vysvlékl se z posledních kusů oblečení, které jsem na sobě měl.

Cítil jsem jak si mě Bell rychle prohlédla, ale hned nervózně odvrátila pohled zpátky na vodu před sebou.

Opatrně jsem si vlezl za ní a nechal horkou vodu obklopit mé tělo. Z Bell byla cítit nejistota. Nebyla si jistá jak se má zachovat...

Jemně jsem jí položil dlaně na ramena a přitáhl si jí tak aby se o mě opřela. Nechal jsem ji ať si sama udělá pohodlí a něžně ji políbil do vlasů.

,,Nebuď nervózní Bell, cokoliv co uděláš bude dobře a já nebudu dělat nic co by ti bylo nepříjemné." zašeptal jsem jí do ucha.

________________

,,Nic víc? Jenom vana?" zaskučel Alex po tom co jsem mu řekl všechno co se včera večer s Bells dělo. Rozhodně to nebylo dobrovolně, ale vydíral mě.

Řekl že když mu to neřeknu, prozradí Bell všechny trapný věci co jsem v dětství dělal.

,,Nechci na ní tlačit Alexi. Po Markovi je mimo a nechci aby se cítila, jako kdybych jí do něčeho nutil.." řekl jsem  a zavřel oči. Hned se mi znovu vyzobrazila její podoba.

,,Nechme to být. Musíme vyřešit Declana, předevčírem nás prý znovu sledovali. Musíme se ho zbavit a konečně pomstít rodiče."

____________
Ej o, lets go!!! So konečně je tu další část! Vím že jsem jí slibovala dřív, ale lepší než nikdy no ne?😁

Názory?🥺❤️

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat