73.

609 34 13
                                    

Justin

,,Tohle bude prozatím vše. Kdyby se cokoli změnilo dozvíte se to od svých šéfů. Můžete jít." řekl jsem a trpělivě čekal než všichni kromě Natea odešli.

,,Půjdu se ještě podívat na Bellu. Počkej tady." řekl jsem a s jeho přikývnutím odešel z místnosti. Otevřel jsem dveře, které byly hned naproti a potichu vešel dovnitř.

Pousmál jsem se když jsem viděl, že stále spí. Byla unavená a máme tu pár pokojů tak jsem jí poslal do tohohle. Je největší, nejvíc zabezpečený a hlavně můj, takže k němu nikdo nemá přístup.

Je krásná. Potichu jsem k ní přišel a jemně jí odhrnul vlasy, které jí padaly do obličeje.

,,Jasey?" zamumlala rozespale roztomilým hlasem a pootevřela oči. ,,Spi zlato. Ještě tu chvíli budeme." řekl jsem potichu a hladil ji po vlasech.

,,Budeš se mnou?" zeptala se když už zase napůl spala. ,,Musím něco dořešit, ale potom určitě budu." řekl jsem a jemně jí políbil na čelo.

Nic neodpověděla protože znovu usnula. Pousmál jsem se a zvedl se od ní. Potichu jsem odešel z místnosti a zamkl za sebou dveře. Povzdechl jsem si a šel znovu do zasedačky za Natem.

,,Proč všichni pořád chlastáte?" zeptal jsem se když jsem si všiml že má v ruce novou flašku.

,,Nevím jestli je lepší pořád chlastat a nebo kouřit jak ty." uchechtl se, když jsem si do ruky bral další cigaretu.

,,Ani jedno, ale aspoň už nejsme pořád zdrogovaný jako kdysi." uchechtl jsem se.

,,Jo to byla prdel. Nechápu jak jsi zvládl řídit tolik lidí když jsi byl pořád nalitej, sjetej nebo zhulenej." zasmál se a znovu se napil.

,,Jo to víš, jsem prostě dobrej." řekl jsem s úšklebkem a pokrčil rameny.

,,Hej nemáš zapalovač?" zeptal jsem se když jsem ten svůj nemohl nikde najít.

,,Ne už nekouřím takže ho nenosím." řekl s pokrčením rameny. ,,Nate před půl hodinou jsi si dával třetí cigaretu. Dej mi zapalovač." Řekl jsem s protočením očí. A natáhl k němu ruku.

,,Snad nechceš umřít ve třiceti na rakovinu? To by se Belle moc nelíbilo si myslím... No ale aspoň by potom byla volná.." řekl. Zatl jsem pěsti a hodil po něm naštvaný pohled. Proč na ní pořád někdo musí mít takovýhle narážky?

,,Nathanieli neser mě. Jestli se chceš chovat takhle tak rovnou vypadni." zavrčel jsem a konečně v nějakým šuplíku našel zapalovač.

Zapálil jsem si a cítil jak se uvolňuji hned jak se mi po nadechnutí kouř vehnal do plic.

,,Justine máme problém." vběhl do místnosti Tyler. ,,No?" zeptal jsem se otráveně. ,,Davies. Je tady."

,,Davies? Starej Davies?" uchechtl se Nate. ,,Je to táta Belly." řekl jsem a rychle s povzdechnutím típl cigaretu. ,,Tak proto říkala že by se jí mafie nevyhla." řekl a chápavě přikývl.

,,Možná myslela Marka. To je její ex." řekl jsem ještě předtím než jsem si zkontroloval zbraň a vytáhl ho do stoje. Překvapeně se na mě díval.

,,Nate je mi úplně uprdele jestli jseš nalitej. Jdeš tam s náma a budeš nápomocnej. Opovaž se říct nějakou sračku, z který budeme mít ještě větší problémy." řekl jsem a dal mu jednu zbraň do ruky.

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat