59.

826 37 118
                                    

Alec Benjamim- The book of you and I

(Jako vždycky- prostě tu písničku mám ráda, s kapitolama ty písničky většinou nemají nic společného.)

Chtěla jsem dát to překvapení už do téhle kapitoly, ale nakonec si asi ještě chvíli počkáte..😌

Napište prosím do komentářů, pokud najdete nějakou chybu abych to mohla opravit nebudu to brát zle🥰

Isabella

,,Bolí to hodně?" zeptala jsem se při obvazování jeho poraněné ruky. Jen pokroutil hlavou a pořád mě upřeně sledoval s výrazem, který jsem nebyla schopná popsat. Uhladila jsem konec obvazu tak aby mu splýval podél ruky a nikde nepřekážel a pro sebe se usmála. Hotovo.

,,Slíbíš mi, že už to nikdy neuděláš?" zeptala jsem se vážným hlasem. Vážně o něj nechci přijít a už vůbec ne takhle.

Místo odpovědi ke mně natáhl pravou ruku s malíčkem připraveným pro uzavření slibu.Usmála jsem se a chytla jeho malíček tím svým.

(Nevím jak to jinak popsat, máte to v gifu)

,,To už je druhá věc, kterou jsi takhle slíbil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,To už je druhá věc, kterou jsi takhle slíbil. A moc dobře víš, že se to nesmí porušit." řekla jsem s malým úsměvem. Vážně nechci aby si ubližoval. Bolí mě o tom vědět a už nikdy nechci vidět nové řezné rány, které si sám způsobil.

,,Slibuju, že už nikdy neublížím tobě ani sobě." řekl hlasem, který dokazoval, že to myslí vážně, a díval se mi upřeně do očí. Spokojeně jsem přikývla a místo malíčku chytla jeho dlaně do těch svých.

,,Miluju tě. Dobře?" řekla jsem potichu. Pozvedl koutek rtů do úsměvu. Nahla jsem se k němu blíž a jemně spojila naše rty. Cítila jsem jak se uvolnil. Zavřela jsem oči a užívala si pocit jeho plných sametových rtů na těch svých. Něžně mě chytl zezadu za krk a přitáhl mě blíž k němu prodlužujíc polibek o pár sekund. Z polibku to ale přešlo na líbání a za chvíli už to bylo hodně vášnivé. Odáhli jsme se a obklopilo nás ticho. Cítila jsem jak mi rychle bije srdce a zhluboka dýchala. Justin na tom nebyl jinak.

,,Taky tě miluju." usmál se a o pár sekund později mě vysadil na linku odstrkujíc všechny věci, které tam byly na stranu. Stoupl si mezi mé nohy a za boky si mě přitáhl blíž ke kraji. V očích se mu odrážela láska ale také tam byl chtíč.

Znovu se mi něžně přitiskl na rty a po chvíli udělal první pohyb, který jsem hned zopakovala. Netrvalo dlouho a znovu se rty přemístil na můj krk, který láskyplně opečovával a místy mě jemně kousl. Obmotala jsem kolem něj ruce a přitáhla si ho blíž k sobě. Cítila jsem jak vzduch postupně houstl a Justinovy pohyby byly každou uplynulou vteřinou hladovější a nedočkavější. Rozhodně si nestěžuju. Bylo to přijemný a líbilo se mi to. Doufám ale, že nebudu mít další modřinky z toho co dělá. Ty z minule ještě ani nezmizely..

-only love-Kde žijí příběhy. Začni objevovat